Nagykereskedésben lett véve, számlát kaptam és ennyi, többit én intéztem. Ők behoztam 98 db bazukát, köztütk 20 db 250-est aztán eladták őket. Ők áthozták a vámon a motorokat és kész.
Nagyobb céghez kell menni, nem kis 1 személyes kereskedőhöz stb. A yamaha magyarország pedig nem kis cég.
A szerencsétleneket magánszemély szokta lehúzni........hírdeti aztán lehúzza az embert.....
regadó:135000
vizsga+szállítás: 18000
forg helyezés: 250x18
forgalmi+törzskönyv: 12000
rendszám: 4200+450
okmányiroda+ügyintézés: 5000ft
aláírva, szerződéssel......
+előtte nekem kellett fizetni mert pár papírt nem adott a nagykereskedés, hanem ki kellett váltani az okmányirodából: az volt 12000
hogy tud amúgy más forgalomba helyzni motort ami az enyém? én már 3 mat csináltam eddig és az se mind1 hogy helyileg hol vizsgáztatom meg sok helyen személyi meg stb... kell irni egy megbizást és enyni az egész?
amúgy sztem annyi macera van vele hogy egy 10 es kevés érte... legalábbsi én 10 ért másnak nem csinálnám meg
engem komolyan érdekel, hogy te mit intéztél eddig.. leírnád konkrétan?
mert én idén 3 kocsit hoztam németországból, a legutóbbit 3 hete, és már az is magyar rendszámmal fut....
5000ft-ba milyen ügyintézés kerül? egy sima okmányirodai átírásért szoktak ennyit kérni a nepperek, vizsgáztatásért általában 10-et, stb stb... örülnék, ha írnál konkrét árakat is...
:D Ekkora bonyodalmat okoz egy hozzászólás:D
Én belevágtam, Június óta szórakozok azzal, h forgalomba helyezzem a motorom, de csak a szaladgálás 2 hónapon át. Tanulás után, még rohangáljak Pesten, h elérjek vmit + mire hazaérek. És mellesleg 5000 Ft az ügyintézés, annyiba meg a buszozás/benzilköltség is kerül. Bazukát nem megy egyik napról a másikra forgalomba helyezni. Rendes hely kell ahol nem húzzák le az embert és hamarabb elintézik a dolgot.
Részemről ennyi.
én nem lekezellek, tényeket mondok, amiket alá lehet támasztani, konkrét megtapasztalt dolgokról beszélek, te pedig légbőlkapott dolgokat mondasz, egy olyan témával kapcsolatban amirő nincs se tapasztalatod, se információd, és még csak utána sem néztél... de nincs ezzel semmi baj :-) mennyi idős vagy? stílus alapján nem hinném hogy 35...
Már megint kezded ezt a fikázom okoskodom stilust(idősebb vagyok mint te...és biztos butább is..ebben a dologban ..)Az a baj te mindent megmagyarázol,mindenkit lekezelsz,és érthetetlen vagy De tudodmit legyen ugy ahogy te szeretnéd,hülyeségeken nem vitázom Okos/ügyes stb...(gondold oda az stb hez mi szeretnél lenni )
Bazuka..szerinted azt a papir ingyé adják?KinetaláldButaság?Te felveszel 1olyan ügyes/okos stb embert mint te(mondjuk 100eFt-ért)és meggazdagodsz rajta
he hány éves vagy? 13?
ha elolvastad volna amit írtam, akkor nem kérdeznél ilyet, a márkakereskedés vagy kiadja a tipbizt, vagy ha nem akkor egyedizteted, legrosszabb esetben 7000ft a pluszköltséged... 2 tank benya.. ez egy motor vásárlásakor azért nem egy egetrengető költség.
felvehetek én akárkit, de minek is? ahhoz hogy egy ilyen ügynökség menjen, ahhoz ügyfelek kellenek, foglalkozni kell vele, reklámozni kell, ott kell lenni, felveszek egy embert, aki ügyintéz, csinálja 2 hónapig aztán ha nem egy barom, akkor rájön, hogy ezt tudja nélkülem is csinálni, és nem 100-at fog keresni... akkor mi ebben nekem az okosság? egyébként sem hiszem, hogy olyan jelentős lenne a magánimport, hogy a kismilió vámügynökség mellett érdemes lenne még egyet létrehozni...
Bazuka..szerinted azt a papir ingyé adják?Kinetaláld Butaság?Te felveszel 1olyan ügyes/okos stb embert mint te(mondjuk 100eFt-ért)és meggazdagodsz rajta
nem hinném hogy el vagyok szállva, inkább azt látom, hogy te valami butaság mellett próbálsz érvelni... most hogy tisztáztuk hogy a példaként felhozott bazukával sincs semmi nehézség, tudsz még mondani valamit ezzel kapcsolatban?
én értem, hogy sokan miért nem intézik maguknak, mert vannak lusta/buta emberek, akik inkább fizetnek minthogy felemeljék a seggüket, inkább meggyőzik magukat és másokat is, hogy ez egy hatalmas procedura, és kifizetnek kb egy fél napos elfoglaltságért 40-50 ezret egy neppernek...
mit is mondhatnék erre? aki fél nap alatt többet keres mint 40.000 azt megértem ha nem intézi el magának...
hogy miért nem csinálom? mert van 3 vállalkozásom, nem kívánok mellette átírási nepperkedni, magamnak elintézem bármikor, a barátaimnak is mindig szívesen segítek.. is mint látod, leírtam az ügymenetet, amit bármilyen tökfilkó el tud intézni, ha akar...
Na ácsi!Nem akarok semmit hozni/venni/intézni(van autós nepper ha esetleg hoznék intézze ő,..)Csak azért irtam mert kicsit elvagy szálva mert nemérted hogy miért nem intézik sokan maguknak..Akkor megkérdezem még1x:Ha egyszerű miért nem boltolsz ezzel?Időd nincs,nemakarsz foglalkozni vele,kevés a pénzed rajta..stb...Mert ezen indokokkal jönnek azok is akik nem csinálják,csak te nem fogod
nézzük csak tételesen mit is kell fizetnünk pl egy kocsira:
származásellenörzés 8000
eredetvizsga: ~18000
vizsga: ~31000
regadó: függ évjárattól kortól és emissziótól
átírás: ~30.000 (köbcenti után nem kell fizetni a behozottra, csak a forgalmi, törzskönyv, rendszám, matrica)
na most kiváncsi lennék, hogy melyik tételen lehet spórolni...
haha ez az oriási probléma? ha nincs tipbiz, akkor egyedi vizsgát kell tennie, ha jól emléxem 6-7.000t-al kerül többe mint a sima, de egyébként a bazukának van már magyarországi forgalamazója, akitől be lehet szerezni a tipbizt.. - na eről beszélek, hogy az emberek kitalálják maguknak a problémákat, ha felhívtad volna mondjuk a mozaik utcai vizsgabázist, ezt elmondták volna telefonban is...
chevy: az előbb leírtam az ügyintézés menetét, ehhez nem kell még csak 8 általános sem, ha a buta nepperek meg tudják csinálni, akkor bárki, más kérdés, hogy vannak olyan emberek akik mindenféle utánajárás vagy akár csak egy telefonhívás nékül is kijelentik, hogy ezt baromi bonyolút elintézni...
"Ja és pl a Bazukánál mivel uj motor van 1-2buktató/nehezitő dolog..." - na mondjál már egyet...
A szerencsétleneket magánszemély szokta lehúzni........hírdeti aztán lehúzza az embert.....
vizsga+szállítás: 18000
forg helyezés: 250x18
forgalmi+törzskönyv: 12000
rendszám: 4200+450
okmányiroda+ügyintézés: 5000ft
aláírva, szerződéssel......
+előtte nekem kellett fizetni mert pár papírt nem adott a nagykereskedés, hanem ki kellett váltani az okmányirodából: az volt 12000
amúgy sztem annyi macera van vele hogy egy 10 es kevés érte... legalábbsi én 10 ért másnak nem csinálnám meg
mert én idén 3 kocsit hoztam németországból, a legutóbbit 3 hete, és már az is magyar rendszámmal fut....
5000ft-ba milyen ügyintézés kerül? egy sima okmányirodai átírásért szoktak ennyit kérni a nepperek, vizsgáztatásért általában 10-et, stb stb... örülnék, ha írnál konkrét árakat is...
Én belevágtam, Június óta szórakozok azzal, h forgalomba helyezzem a motorom, de csak a szaladgálás 2 hónapon át. Tanulás után, még rohangáljak Pesten, h elérjek vmit + mire hazaérek. És mellesleg 5000 Ft az ügyintézés, annyiba meg a buszozás/benzilköltség is kerül. Bazukát nem megy egyik napról a másikra forgalomba helyezni. Rendes hely kell ahol nem húzzák le az embert és hamarabb elintézik a dolgot.
Részemről ennyi.
he hány éves vagy? 13?
ha elolvastad volna amit írtam, akkor nem kérdeznél ilyet, a márkakereskedés vagy kiadja a tipbizt, vagy ha nem akkor egyedizteted, legrosszabb esetben 7000ft a pluszköltséged... 2 tank benya.. ez egy motor vásárlásakor azért nem egy egetrengető költség.
felvehetek én akárkit, de minek is? ahhoz hogy egy ilyen ügynökség menjen, ahhoz ügyfelek kellenek, foglalkozni kell vele, reklámozni kell, ott kell lenni, felveszek egy embert, aki ügyintéz, csinálja 2 hónapig aztán ha nem egy barom, akkor rájön, hogy ezt tudja nélkülem is csinálni, és nem 100-at fog keresni... akkor mi ebben nekem az okosság? egyébként sem hiszem, hogy olyan jelentős lenne a magánimport, hogy a kismilió vámügynökség mellett érdemes lenne még egyet létrehozni...
én értem, hogy sokan miért nem intézik maguknak, mert vannak lusta/buta emberek, akik inkább fizetnek minthogy felemeljék a seggüket, inkább meggyőzik magukat és másokat is, hogy ez egy hatalmas procedura, és kifizetnek kb egy fél napos elfoglaltságért 40-50 ezret egy neppernek...
mit is mondhatnék erre? aki fél nap alatt többet keres mint 40.000 azt megértem ha nem intézi el magának...
hogy miért nem csinálom? mert van 3 vállalkozásom, nem kívánok mellette átírási nepperkedni, magamnak elintézem bármikor, a barátaimnak is mindig szívesen segítek.. is mint látod, leírtam az ügymenetet, amit bármilyen tökfilkó el tud intézni, ha akar...
származásellenörzés 8000
eredetvizsga: ~18000
vizsga: ~31000
regadó: függ évjárattól kortól és emissziótól
átírás: ~30.000 (köbcenti után nem kell fizetni a behozottra, csak a forgalmi, törzskönyv, rendszám, matrica)
na most kiváncsi lennék, hogy melyik tételen lehet spórolni...
egyéb gond probléma harcos?
"Ja és pl a Bazukánál mivel uj motor van 1-2buktató/nehezitő dolog..." - na mondjál már egyet...