Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bakonymotor

lökj 1 mailt hogy tudjam a cimed a primo1@freemail.hu.ott megbeszeljük a reszleteket
Lábon is hazahozhatod, ahhoz kell egy ideiglenes rendszám meg biztosítás. Ha valami nyugat-európai országból akarod hozni, akkor egy nap alatt elintézhető. (én nem csináltam még ilyet, de valószínűleg úgy a leggyorsabb, ha bemész ott a legközelebbi biztosítóhoz, kötsz rá egy rövid idejű biztosítást, majd bemész a közlekedési felügyelethez, és a biztosítási papírral és az adásvételivel kérsz rá rendszámot. Azt ott helyben kinyomtatják, és mehetsz!)
kb 80 eft regadótól fugg, és kb 3hét
na igen, ez még kérdésem : lábon hazahozni a motort, ez hogy megy?
itt é!
A kérdésedben ott a válasz. Euro 1 évek óta vagyis van forgalmi, van papír, ergo lehet forgalomba helyezni.


Nekem csak 1 kérdésem lenne KF-hez kelll vinni a szekeret szemlére vizsgára, hívd aminek akarod, de ha nincs rendszám akkor bérlej trélert?
ezt bővebben kifejthetnéd

ha behozok egy EURO1-es motort, ami kint fut normális papírokkal évek óta, azt itthon felgyújthatom és ballisztikus pályára állíthatom ?

uraim kérdés lenne, ha valaki tud segitsen. volna egy motorhibás motorkerékpár, és tudnék bele blokkot szerezni, de a blokkrol csak adásvltelit tud adni az ember mert kinti volt a motor, és anno nem hozták be a (briff)forgalmiját csak a gépet törötten, elég az adásvételi a blokkszám átirtráshoz? tipusazonos blokkrol van szó. az tudom hogy eredetiségi vizsgát kell csináltatnom külön külön, az nem is lenne gond.
ha tud valaki infot segitsen legyen kedves.
üdv gábor
Szóval az a lényeg, hogy 2008. január elsejétől csak olyan motort lehet forgalomba helyezni, ami az Euro 3-as környezetvédelmi normát teljesíti (Ezt pl. már a 2006-os motorok nagy része sem tudja.) Ez ÚJ motorokra vonatkozik, és olyanokra, amik korábban sehol sem (se itthon, se külföldön) nem voltak forgalomba helyezve, tehát ez lenne az első forgalomba helyezése a járgánynak.
Ergo, ha itthon veszel egy 50-es papírokkal használt régebbi 125-öset, akkor jó eséllyel nem is lehet már többet legálisan használni. Ha külföldről származik a járgány, akkor valószínű ott forgalomba volt helyezve, mert külföldön nincs ez a linkeskedés mint nálunk. Akkor valószínűleg be lehet szerezni a papírjait, és itthon forgalomba helyezni. Ha nincs már meg a külföldi forgalmi, akkor nem tudom mi van, de szerintem akkor is el lehet intézni, hiszen a nyilvántartásban szerepelnie kell. De egy vámost kéne megkérdezni.
Euro 2 es ?

nem csak kamionoknál van ilyen számozás?

1995 ös motor akkor most lehet? áááá én ezt már nem értem, próálom felfogni.
(akitől veszem a motort nem tudja mi a nevük a papíroknak) ha elküldi nekem e-mailban akkor valakinek továbbküldöm hogy nézze meg megvan -e minden jól, és ezekkel el lehete-e indítani az ügyet
akkor kérek emailt..
Tuti, 2008.01.01-től az Euro 2-es motorokat nem lehet forgalomba helyezni, csak Euro 3-asat. Amit korábban forgalomba helyeztek, az persze maradhat, de újat most már nem lehet.
Na nemár, ez biztos? Láttam már pár embert akinek van rajta rendszám.
Akkor nem lehet sajnos forgalomba helyezni! (ha olcsó, akkor ezért olcsó)
Euro 2-es. akkor ezt lehet?
Hello!
Mennyiért és milyen határidőn belül tudjátok megcsinálni egy 125-ös motorra? Összesen a hivatalos pénzel és a munkadíjal?
Vigyázz vele, mert ha nem Euro 3-as, akkor nem lehet forgalomba helyezni! Nézz utánna.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni az ügyben, h vennék egy 125-ös 4T motort, Bazuka b12 2006-os. Zsír új de nincs rajta rendszám, kereskedőtől lenne, de a regadót+üzembehelyezést nekem kell állni. Mennyibe kerülne a motor rendszámoztatása és hol induljak el, hova kell mennem ez ügyben? Előre is köszi.
Üdv: Norbi
Kell az eredeti forgalmi érvénytelenítve, kivonópapír, kétnyelvű v. fordított-hitelesített adás-vételi.
1. Okmányiroda: MGA. származásigazolás 8400.-
2. Eredetvizsga 15500.- 17000.-
3. Műszaki (KPM) egyedi forgalomgahelyezés. Ha van eredetv. kb 27000.-
4. Vám- Reg adó
5. Kötelezőt kötni!
6. Okmányiroda- rendszámfelvétel

Ha ügyes vagy 2-3 hét alatt megvan a rendszám.
Kétnyelvű adásvételi és eredeti forgalmi, amiben benne van, hogy külföldön ki kell vonva a forgalomból.
Sziasztok segitség kellene!
Most hozunk be Angolból hozunk be egy Harlely Davidsont 1500 ös gépet hogy mi kell ahhoz hogy Magyarországon legyen rendszáma stb.Mit kell vele csinálni és milyen papírok kellenek?
Van gyakorlata egy ilyet elintézni?
SOS-be kéne !
köszönöm.
Üdv mindenkinek!

segítsen valaki.

van egy Kawa KLE 500 (499ccm) túramotorom. Magyar adás-vételi és osztrák papírrokkal.Az egyik papír átvan húzva milyen papíroknak kell lennie ahhoz hogy magyar rendszámja legyen?
volt scarabeom de ott sem értettem miért van 3ból egy áthúzva..mind1.


Hova menjek legelőször és miket vigyek?
Veszprém megye környékén Külföldről behozott motorkerékpárok teljes, MO-i forgalomba helyezését rövid határidővel vállaljuk.
06-20-545-3546
üdv,
olasz, angol adásvételit hol találok?
ha hozok egy motort, itthon elég az adásvételi vagy kell az eredeti forgalmi is?
Szerintem az is megfelelő, kétnyelvű adásvételit meg csinálni kell egyet
Szasztok!

Érdeklődnék, hogy a Svájcból behozott motoroknál is ugyanazokra a papírokra van szkség mint egy eu- tagállamnál vagy kérhetnek mást is, és ha igen akkor miket. Egészen röviden milyen papírok kellenek onnan?
Előre is kösz!