Lábon is hazahozhatod, ahhoz kell egy ideiglenes rendszám meg biztosítás. Ha valami nyugat-európai országból akarod hozni, akkor egy nap alatt elintézhető. (én nem csináltam még ilyet, de valószínűleg úgy a leggyorsabb, ha bemész ott a legközelebbi biztosítóhoz, kötsz rá egy rövid idejű biztosítást, majd bemész a közlekedési felügyelethez, és a biztosítási papírral és az adásvételivel kérsz rá rendszámot. Azt ott helyben kinyomtatják, és mehetsz!)
uraim kérdés lenne, ha valaki tud segitsen. volna egy motorhibás motorkerékpár, és tudnék bele blokkot szerezni, de a blokkrol csak adásvltelit tud adni az ember mert kinti volt a motor, és anno nem hozták be a (briff)forgalmiját csak a gépet törötten, elég az adásvételi a blokkszám átirtráshoz? tipusazonos blokkrol van szó. az tudom hogy eredetiségi vizsgát kell csináltatnom külön külön, az nem is lenne gond.
ha tud valaki infot segitsen legyen kedves.
üdv gábor
Szóval az a lényeg, hogy 2008. január elsejétől csak olyan motort lehet forgalomba helyezni, ami az Euro 3-as környezetvédelmi normát teljesíti (Ezt pl. már a 2006-os motorok nagy része sem tudja.) Ez ÚJ motorokra vonatkozik, és olyanokra, amik korábban sehol sem (se itthon, se külföldön) nem voltak forgalomba helyezve, tehát ez lenne az első forgalomba helyezése a járgánynak.
Ergo, ha itthon veszel egy 50-es papírokkal használt régebbi 125-öset, akkor jó eséllyel nem is lehet már többet legálisan használni. Ha külföldről származik a járgány, akkor valószínű ott forgalomba volt helyezve, mert külföldön nincs ez a linkeskedés mint nálunk. Akkor valószínűleg be lehet szerezni a papírjait, és itthon forgalomba helyezni. Ha nincs már meg a külföldi forgalmi, akkor nem tudom mi van, de szerintem akkor is el lehet intézni, hiszen a nyilvántartásban szerepelnie kell. De egy vámost kéne megkérdezni.
1995 ös motor akkor most lehet? áááá én ezt már nem értem, próálom felfogni.
(akitől veszem a motort nem tudja mi a nevük a papíroknak) ha elküldi nekem e-mailban akkor valakinek továbbküldöm hogy nézze meg megvan -e minden jól, és ezekkel el lehete-e indítani az ügyet
akkor kérek emailt..
Tuti, 2008.01.01-től az Euro 2-es motorokat nem lehet forgalomba helyezni, csak Euro 3-asat. Amit korábban forgalomba helyeztek, az persze maradhat, de újat most már nem lehet.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni az ügyben, h vennék egy 125-ös 4T motort, Bazuka b12 2006-os. Zsír új de nincs rajta rendszám, kereskedőtől lenne, de a regadót+üzembehelyezést nekem kell állni. Mennyibe kerülne a motor rendszámoztatása és hol induljak el, hova kell mennem ez ügyben? Előre is köszi.
Üdv: Norbi
Kell az eredeti forgalmi érvénytelenítve, kivonópapír, kétnyelvű v. fordított-hitelesített adás-vételi.
1. Okmányiroda: MGA. származásigazolás 8400.-
2. Eredetvizsga 15500.- 17000.-
3. Műszaki (KPM) egyedi forgalomgahelyezés. Ha van eredetv. kb 27000.-
4. Vám- Reg adó
5. Kötelezőt kötni!
6. Okmányiroda- rendszámfelvétel
Sziasztok segitség kellene!
Most hozunk be Angolból hozunk be egy Harlely Davidsont 1500 ös gépet hogy mi kell ahhoz hogy Magyarországon legyen rendszáma stb.Mit kell vele csinálni és milyen papírok kellenek?
Van gyakorlata egy ilyet elintézni?
SOS-be kéne !
köszönöm.
van egy Kawa KLE 500 (499ccm) túramotorom. Magyar adás-vételi és osztrák papírrokkal.Az egyik papír átvan húzva milyen papíroknak kell lennie ahhoz hogy magyar rendszámja legyen?
volt scarabeom de ott sem értettem miért van 3ból egy áthúzva..mind1.
Érdeklődnék, hogy a Svájcból behozott motoroknál is ugyanazokra a papírokra van szkség mint egy eu- tagállamnál vagy kérhetnek mást is, és ha igen akkor miket. Egészen röviden milyen papírok kellenek onnan?
Előre is kösz!
lökj 1 mailt hogy tudjam a cimed a primo1@freemail.hu.ott megbeszeljük a reszleteket