Van benne igazság.... Tényleg 1000 km, mindenképpen 2-személy, váltva vezetés. Akkor kis furgon amibe befér a motor, és lehet menni 130-140 pályán. Mi az a 20x10x400 ? A 400 az ára, a 10 a fogyasztás, és a 20 ?
Én anno egy 500-as lejárt műszakis CBR.t hoztam a sógoroktól.megcsináltam ,kicseréltem amit kellett,,papírok,műszaki.Nem titok,Békéscsabára vittem ugyebár az az illetékes hatóság itt .Semmi baszakodás nem volt,,átnézték,,/pedig fostam a gumiprofil miatt,kb 2 mm volt elől/lámpa,index,fék,szokásos nyalánkságok,,már tolhattam is kifelé....ennyi...
Persze! Itt a többieknek megér annyit a te 1200 a dollárod, hogy kiderüljön átbaszás-e a dolog. Komolyra fordítva én nem kockáztatnám meg. Mondjuk a Paypal csak akoor fizeti ki neki a zsét ha minden ok, szóval...
Érdemes Super Soco TSx-et vásárolni az Alibabáról? Mivel ez 3kW-os itthon robogónak számit, nem rendszámos.Az eladó a Bazar el Romero spanyol nagykereskedő.
Előre kell utalni 1000 dollárt PayPallal és állitólag küldi a Fedex-el faládában +200 dollárért. Nem vész oda a pénz? Itthon 3300 dollár ez a motor. Megpróbáljam?
Hoztam be a fiamnak egy gs 500-at, amin még 1 év műszaki volt kinn, azt be se kellett vinni a vizsgasorra, kinn az udvaron készült pár kép a kipuffról, gumik dot számáról meg a motorszámokról és annyi volt. Tehát valszeg nem. De itt jön a képbe, amit írtam, hogy sajnos ezek időnként kiskirályoknak hiszik magukat, és akár új szabályt is hoznak ha úgy van kedvük. Lefojtott motor, hivatalosan, gyári alkatrészekkel a gyárilag is kapható kisebb teljesítményűre átalakítva engedéllyel, forgalmiba bejegyezve, szakszerviztől beszerelési számla és igazolás, és új műszaki adatlap a megváltozott értékekkel. Ez az egyik helyen simán visszarepült a kezembe hogy ez itt nem fog levizsgázni, mert nem hiszi el hogy ez az átalakítás valóban megtörtént(az ellenőrzés már szóba sem került), máshol egy persze, töltse ki a kérvényt és jöhet, 5 perc volt. És gyakorlatilag leszophatod, semmit sem tudsz kezdeni velük. Kinek van ideje, energiája évekig pereskedni ilyesmiért?
szóval ha nagyjából gyári állapot akkor csak megnézik, nem baszakodnak a fékpaddal meg ilyenek
igazándiból egy hátsó prizma hiánya van a motornak de ezt egész könnyen lehet pótolni
Ha minimum 4 hónapnyi érvényesség van még a kinti műszakin, akkor csak egy gyors szemle van, ha rövidebb, akkor már műszaki is, ha teljesen lejárt akkor a szigorúbb. De ezeknél sokkal lényegesebb, hogy bár nem így kellene lennie, de többet számít az, hogy köcsög az illetékes vizsgabiztos vagy nem. Van ahol az élő fába is belekötnek, van ahol nem a szopatásra mennek, hanem egyszerűen csak végzik a dolgukat. Nyilván joggal elvárható, hogy rendben legyen a szemlén a motor, és ne legyenek komoly engedély nélküli átalakítások. De ezen belül találkoztam olyan köcsöggel, aki még abba is belekötött hogy a tükör klasszikus kör alakú, nem olyan szögletes mint amilyen a typenschein rajzán szerepel, vagy hogy szögletes a sárga oldalsó prizma, nem kerek. Van olyan, ahol még a prizma hiánya sem gond, ők maguk adnak a vizsga idejére egyet kölcsön. A szombathelyiek pl kifejezetten ügyfélbarátok, ha rendben van a motor, gyorsan és felesleges szivatások nélkül teszik a dolgukat. A soproni meg akkora köcsög, hogy arra szavak nincsenek.
Ha van műszaki a motoron mekkora macera honosítani?
Ugyanúgy baszakodnak a kf-nél mint amikor nincs műszaki rajta és az első forgalomba helyezés nevű procedúra közben szopatják az embert minden aprósággal ?
Én hozattam be motort a németektől, előre utaltam, a fuvart meg átvételkor pengettem ki kp-ban. Minden flottul ment, nem nagy boszorkányság. Persze lehet benne rizikó, valamennyire zsákbamacska, de igen jóvétel volt. És hiába folyik le rendben az ilyen adásvételek 99%-a, ha TE vagy az a maradék 1% :-)
Ez lenne az első külföldről beszerzett motorom (illetve járművem úgy álltalában) szóval nem igazán van fogalmam róla, h mi megy meg mi nem. Egyébként meg nem kell félnie tőlem, tök jó fej vagyok, ezt meg is irom neki.
Viszont személyesen kimenni... hát az most eléggé nehézkes lenne. Lehet jegelem inkább a projektet egyelőre.
Sziasztok, van valakinek tapasztalata kintről (németektől) behozatni egy fuvarozóval? Konkrétan az érdekelne, hogy a fizetést hogy lett megoldva. Nyilván utalni még a foglalót sem szívesen utalnám csak úgy puszira ki. Hogy lehet ilyenkor -- vagy lehet e egyáltalán -- bebiztosítanom magam, h a kedves eladó ne lépjen le a pénzzel, ha nem személyesen intézem a vásárlást?
Ugy erne meg ha ket motort hoztok egyszerre.