Nézegetem itt a beírásokat. Az utolsó 5 hozzászólásban van olyan aki motorszállítással foglalkozik.
Hogy mennyibe kerül? Arra ott a google (regisztrációs adó kalkulátor). Hogy ki hoz be ilyet? Az attól függ? Bármelyik motoreladással foglalkozó személy (főleg ha arra jár és nem kerülő, illetve valaki már megnézte a motort.) Hogy mindezt menniyért az attól függ, hogy van-e "dolga" arra vagy sem.
És ez nem mindegy (az egy dolog, hogy mennyi a törzskönyv, mennyi a regisztációs adó) hogy München környéke vagy a francia határkörnyéke. Egyébként lehet bérelni furgont, neki vágsz, rá megy 3 nap és eldöntöd, hogy legközelebb te vagy inkább megbízol valakit.
Kedves Fórumozók, egy 2007-es ZZR1400 ast (6000EUR) tervezek behozni németből, nagyjából mire számíthatok, mennyi lesz mire forgalmit, törzskönyvet kap? Nagyon köszönöm a válaszokat!Roland
sziasztok! Kinéztem Olaszban egy motort Milánó környéke. Egyik ismerős megnézte. Tud nekem valaki ajánlani olyan személyt aki foglalkozik külföldről motor behozatallal, kinti ügyintézéssel együtt.
Köszönöm
számom: 06 70 466 9898
Tökmind1 ki mit mond egy jelentéktelen fórumon, úgyis az NKH-n fog múlni, hogy elég-e nekik az egyedi forgalomba helyezéshez vagy sem. Szóval bemész a legközelebbibe a papírjaiddal, megkérdezed, és már meg is kaptad a tuti választ.
Sziasztok!
Vettem egy osztrák yamaha XS360-at, 1994-ben amikor a motort kivonták a forgalomból még bevonták a forgalmit, így azt én nem kaptam a motorhoz meg. A birtokomban így csak a Typenshein és az adásvételi szerződés van. Még 2011-ből láttam itt egy bejegyzést, ahol még elvileg elég volt maga a typenshein de azóta nem tudom, hogy változtak a jogszabályok. Mit lehet ebben az esetben csinálni? Van értelme bele ölni a pénzt és felkészíteni a motort a műszakira vagy adhatom el alkatrésznek? Előre is kösz.
Nem egészen így van ez.....
Van az, aki minden szabály minden pontját komolyan vesz és ellenőrzi, be akarja tartatni......és van az, aki tojik egy csomó mindenre.
Én pl ma vittem honosításra egy CBR-t, nem gyári rajt a kipufogó és az indexek, bár az összes E jeles. Maga a művelet kb 5 perc volt aztán még a papírra vártam fél órát. Nem kötöttek bele semmibe, de legalább a kipufogó benne lesz a forgalmiban, az idexet szerintem észre sem vette Igaz hogy még van műszakija a motornak de szinte csak körbefényképezte aztán csá
Hello. Hasonló cipőben járok.
Két ünnep között vettem banditot. S verzió, de nakedre átépitve. Szekszárd elkuldött, mondván vegyek meg hozzá mindent, hogy úgy nézzen ki, mint a typenschein középső oldalán. Felhívtam pécset, ott 1 hétre rá adtak időpontot. A typenschein nem kell, mar csak a két sárga papírt kérik. :) a mini indexre hümmögtek, de mondták, hogy elég erősen villog, jó lesz. Előtte elküldtem a papírokat és 2 fényképet, hogy mondjanak véleményt. Minden rendben volt, ma volt műszaki, teljesen korrekt volt az egész csapat ott.
Ez volt a 3. motor amit itt vizgaztattam.Mind kulfoldi, mind olaszbol.Sose volt gond,az elsonel meg negykezlab kerestek a lambda szondat merhogy euro3 vagy mi kell,de nrm lett meg.Ja mert sosevolt. Lazan beirtak hogy euro 1 es csa.
Mondjuk rohadtnagy forgalom,nemigen ernek ra elvezkedni,porgetni kell a sok behozott lomot.
Hogy mennyibe kerül? Arra ott a google (regisztrációs adó kalkulátor). Hogy ki hoz be ilyet? Az attól függ? Bármelyik motoreladással foglalkozó személy (főleg ha arra jár és nem kerülő, illetve valaki már megnézte a motort.) Hogy mindezt menniyért az attól függ, hogy van-e "dolga" arra vagy sem.
És ez nem mindegy (az egy dolog, hogy mennyi a törzskönyv, mennyi a regisztációs adó) hogy München környéke vagy a francia határkörnyéke. Egyébként lehet bérelni furgont, neki vágsz, rá megy 3 nap és eldöntöd, hogy legközelebb te vagy inkább megbízol valakit.
Köszönöm
számom: 06 70 466 9898
Van itt olyan ember aki motor behozatallal foglalkozik, vagy ismertek ilyen megbízható személyt?
VAn-e erre valami határidő, mint mikor itthon veszek kéztől és 14nap van az átírásra, utána bünti.
Ha akarod nem is kell honosítani, ha zárt magánterületen akarod használni.
Decemberben vettem, de rendbe kellett tenni most van kész.
Mehetek intézni, vagy írjunk új adásvételit az eladóval?
Vettem egy osztrák yamaha XS360-at, 1994-ben amikor a motort kivonták a forgalomból még bevonták a forgalmit, így azt én nem kaptam a motorhoz meg. A birtokomban így csak a Typenshein és az adásvételi szerződés van. Még 2011-ből láttam itt egy bejegyzést, ahol még elvileg elég volt maga a typenshein de azóta nem tudom, hogy változtak a jogszabályok. Mit lehet ebben az esetben csinálni? Van értelme bele ölni a pénzt és felkészíteni a motort a műszakira vagy adhatom el alkatrésznek? Előre is kösz.
Ha nem bízol meg bennük, ne ott vegyél motort.
Van esetleg valakinek tapasztalata a kereskedessel kapcsolatban?
https://www.hasznaltauto.hu/partner/atimoto-9688
Szerintem jo arban vannak a motorok, viszont szamomra furcsa, hogy mindegyik 20 max 30e-t futott.
Van az, aki minden szabály minden pontját komolyan vesz és ellenőrzi, be akarja tartatni......és van az, aki tojik egy csomó mindenre.
Két ünnep között vettem banditot. S verzió, de nakedre átépitve. Szekszárd elkuldött, mondván vegyek meg hozzá mindent, hogy úgy nézzen ki, mint a typenschein középső oldalán. Felhívtam pécset, ott 1 hétre rá adtak időpontot. A typenschein nem kell, mar csak a két sárga papírt kérik. :) a mini indexre hümmögtek, de mondták, hogy elég erősen villog, jó lesz. Előtte elküldtem a papírokat és 2 fényképet, hogy mondjanak véleményt. Minden rendben volt, ma volt műszaki, teljesen korrekt volt az egész csapat ott.
Mondjuk rohadtnagy forgalom,nemigen ernek ra elvezkedni,porgetni kell a sok behozott lomot.
megyei, de nem internetes beirás. Főleg a GYIK részt nézd
http://www.kormanyhivatal.hu/d...