Szerintem átülhet a CBR-re, ha kedve tartja, a Senioron majdnem mindent lehet.
Én imádom Ansteyt, de Hutchinsont is, nekem mindegy melyik veri meg McGuinnes-t. És ha egyik sem, úgy is jó!
Ansteynek eddig 17:33.130 volt a legjobb ideje edzésen az RCV-S-el.
A tegnapi edzésen Ian Lougher 18:41.529 tudott ez az eddigi leggyorsabb köre a Suter 500-assal.
"Ian Hutchinson Stock ! BMW-vel 17:02.781 óriási abszolút rekord időt futott"
Ha jó lesz az idő, szikrázni fognak a hihetetlen körök a Senior futamon. Tavaly amit műveltek, nem volt semmi, Anstey ijesztő körére másnap még rádobott McGuinness. És idén Anstey az RCV-S-el indul úgy néz ki...
Most ért véget nemrég a Man TT edzés Michael Dunlop SBK BMW-vel futott egy új rekord időt 17:03.156, hatalmas idő.
Ami durva hogy ezután nem sokkal később Ian Hutchinson Stock ! BMW-vel 17:02.781 óriási abszolút rekord időt futott.
Így most a Man TT valaha futott leggyorsabb kört Hutchi egy Stock motorral tartja. Holnap lesz a 6 körös Superbike TT futam.
Meg a nevében is benne van, hogy Formula... Az pedig nem zárt karosszéria, na mindegy. Csak remélni tudom, hogy észhez térnek, mert ez szégyen, ez egy veszélyes sport, el kell fogadni. Bianchi balesete egy nagyon szerencsétlen eset volt. Véleményem szerint az F1 jóval biztonságosabb, mint bármelyik motorverseny és ők sírnak a legjobban, vicc az egész.
Az FIA egyenesen betiltaná a motorozást a biztonságra való törekvésével.
Az szuper, mert a F1 alapszabálya 60 éve az, hogy az autó egy üléses, nyitott és burkolatlan kerekekkel épített.
Még jó hogy a MotoGP-ben nem hoznak olyan szabályt, hogy 2018-tól biztonsági okokból a motornak 4 kerekűnek kell lennie...
Agyhalott barmok, komolyan mondom. (Nem csoda, hogy Nyugat-Európa vesztésre áll a keleti vallásokkal szemben, ha semmire nem tartják azt, amit két nagyapáik létrehoztak.) Olyan rendszernek nincs jövője, ami a múltját elhazudja és ez a motorversenyzésre is igaz.
Sennát az nem védte volna meg, mert a futóműcső ott is bement volna.
Bianchi is a választhatott volna, hogy kerettel menjen a gépbe vagy inkább ne legyen ott a gép és keret nélkül a gumifalba, akkor lehet, hogy az utóbbit választja.
Állatok!
http://youtu.be/V2MWzqN3xTw
http://www.manxradio.com/radioplayer/am/
http://www.iomtt.com/~/media/F...
Én imádom Ansteyt, de Hutchinsont is, nekem mindegy melyik veri meg McGuinnes-t. És ha egyik sem, úgy is jó!
A tegnapi edzésen Ian Lougher 18:41.529 tudott ez az eddigi leggyorsabb köre a Suter 500-assal.
Ha jó lesz az idő, szikrázni fognak a hihetetlen körök a Senior futamon. Tavaly amit műveltek, nem volt semmi, Anstey ijesztő körére másnap még rádobott McGuinness. És idén Anstey az RCV-S-el indul úgy néz ki...
Most ért véget nemrég a Man TT edzés Michael Dunlop SBK BMW-vel futott egy új rekord időt 17:03.156, hatalmas idő.
Ami durva hogy ezután nem sokkal később Ian Hutchinson Stock ! BMW-vel 17:02.781 óriási abszolút rekord időt futott.
Így most a Man TT valaha futott leggyorsabb kört Hutchi egy Stock motorral tartja. Holnap lesz a 6 körös Superbike TT futam.
Live timing és live rádióval innét lehet követni a versenyt:
http://ttlive.iomtt.com/
Az FIA egyenesen betiltaná a motorozást a biztonságra való törekvésével.
Még jó hogy a MotoGP-ben nem hoznak olyan szabályt, hogy 2018-tól biztonsági okokból a motornak 4 kerekűnek kell lennie...
Agyhalott barmok, komolyan mondom. (Nem csoda, hogy Nyugat-Európa vesztésre áll a keleti vallásokkal szemben, ha semmire nem tartják azt, amit két nagyapáik létrehoztak.) Olyan rendszernek nincs jövője, ami a múltját elhazudja és ez a motorversenyzésre is igaz.
Bianchi is a választhatott volna, hogy kerettel menjen a gépbe vagy inkább ne legyen ott a gép és keret nélkül a gumifalba, akkor lehet, hogy az utóbbit választja.