Ez nagyon nagy hülyeség volt amit a Talma mondott (mármint ez a Hayden el se fér a motoron). Hayden egyszerűen nem olyan kis zsoké termetű pilóta mint pl. a Talma. Ez elég nagy marhaság, hogy a Pedrosa miatt kissebre vették az RCV-t. A Pedrozsinak le se ér a motorról a lába és kb. 30 cm-es párna van a segge mögött a faridomon, szal ezek után aki azt mondja, hogy a Pedrosának építik a motort... hát nem tudom.
Nagyon örülök hogy Hayden még egy nagy lépést tett a VB cím felé. Nem szeretem Rossi-t de tudom, hogy a mezőny legtehetségesebb versenyzője. Egyszerűen a Yamaha idén elveszítette neki a VB. címet. Mindig mindenki azt mondja hogy nincs olyan szar motor amivel ne tudna Rossi VB-ét nyerni. Úgylátszik az M1 van annyira szar motor idén, hogy ez mégse sikerüljön a doktornak.
Az MTV-n néztem az USA motogp-t, és Tamla is ott ült a kommentátor mellett. Illetve a verseny után volt vele egy piport. Jó volt hallani és látni, hogy nem csügged, tőle is azt hallani, a Honda számára a 125 a legkevésbé számít fő csapásiránynak. Elmondta azt is, hogy kész a 800-as gép és már tesztelik. Szavaiból kivehető volt: igaz, ez a szezon nem a legfényesebb, de aki a leginkább vétlen ebben , az Gabi és ezzel mindenki tisztában van, aki a dolgok menetére hatással lehet. Még a nagy géposztályban is van elvi lehetősége indulni, de ami a legszimpatikusabb, és ami miatt Gabi tiszteletet érdemel: "Azt akarom, hogy kelljek..."
Ami számomra kicsit meglepő volt, hogy nem is feltétlenül Hayden az, aki a Repsol adu-ásza. Gábor is felhívta a figyelmet a verseny alatt, hogy a motort felépítését és dimenzióit tekintva Pedrosa-ra szabják, Hayden milyen "nagydarabnak" látszik rajta. "Pedrosa úgy megy az ezressel, mintha 250-ben menne..." és tényleg! Hihetetlen. PEDROSSI. És ugye ő végigjárta a "szamárlétrát" MotoGp ügyben.
Szegény Dr.
Tuti elengedett olaszul valami szaftos káromkodást... Nem tudom hány kör lett volna még hátra, azt hittem, most már sz**ik rá, széthajta a gépet, mit értdekli, ha csak néhány pont összejön, már megérte ... talán. De Rossi bácsi valszeg nem ETZ-n nevelkedett , meg aztán ott volt a Yamaha főmufti is. Sajnálom nagyon. Meladrinak örülünk!!!
Nem Robertsé a Pole, hanem Vermeulené...
Amúgy mivel ezen a pályán Robertsnek, Edwardsnak és Haydennek nagy rutinja van (bizonyították ezt az edzéseken is), szerintem közülök kerül ki a győztes. De minden ki fog derülni éjjel
És ismét Kenny! A második szabadedzésen szintén egyedüliként 1:24-en belül és ismét elsőként! A nagy gyárak elbújhatnak id. Roberts papa motorépítő tudománya mögött. (Zárójelben jegyzem meg, mindehez az RCV 211 blokk is szükségeltetik.)
Eladó 3 db háromnapos jegy augusztus 18-20-ára a brno-i Moto GP futamra a "C" (magyar) szektorba most már csak 14000 Ft/db áron. Polo+sapka jár a jegyek mellé. 30/345-87-45
A szezon elején mondta Randy Mamola az angolnyelvű Eurosporton: "A Ducati blokkja fékpadon 280LE-t képes leadni hosszútávon, meghibásodás nélkül. De vissza kellett venni az erejéből, mert nem bírta el a váz és a gumik versenykörülmények alatt. A Hondák és a Yamahák is hasonló teljesítményüek, kb. 250-270LE között mozognak a GP mezőny motorjai. Teljesítményleadásban a Yamaha a legbarátibb."
Rossi motorja meg 250pacis.vagy picit több.A motorrevübe írták hogy Rossi is tesztelt a motorján egy utcai gumit (valami profi gumi mer állítólag52fogig belehet vele döntenia motort) és ott írták hogy a 250LE se gyötörte meg olyan vészesena gumit.valami ilyesmit írtak
Hehe.képzeljétek.tegnap elött mikor hazajöttem (vagy az elötti nap?) 1146km volt a gépben. 11 !46!.aztán ma hazajöttem és hány kmvan benne 1269... 69 Rossi és Hayden (?)
Nagyon örülök hogy Hayden még egy nagy lépést tett a VB cím felé. Nem szeretem Rossi-t de tudom, hogy a mezőny legtehetségesebb versenyzője. Egyszerűen a Yamaha idén elveszítette neki a VB. címet. Mindig mindenki azt mondja hogy nincs olyan szar motor amivel ne tudna Rossi VB-ét nyerni. Úgylátszik az M1 van annyira szar motor idén, hogy ez mégse sikerüljön a doktornak.
Az MTV-n néztem az USA motogp-t, és Tamla is ott ült a kommentátor mellett. Illetve a verseny után volt vele egy piport. Jó volt hallani és látni, hogy nem csügged, tőle is azt hallani, a Honda számára a 125 a legkevésbé számít fő csapásiránynak. Elmondta azt is, hogy kész a 800-as gép és már tesztelik. Szavaiból kivehető volt: igaz, ez a szezon nem a legfényesebb, de aki a leginkább vétlen ebben , az Gabi és ezzel mindenki tisztában van, aki a dolgok menetére hatással lehet. Még a nagy géposztályban is van elvi lehetősége indulni, de ami a legszimpatikusabb, és ami miatt Gabi tiszteletet érdemel: "Azt akarom, hogy kelljek..."
Ami számomra kicsit meglepő volt, hogy nem is feltétlenül Hayden az, aki a Repsol adu-ásza. Gábor is felhívta a figyelmet a verseny alatt, hogy a motort felépítését és dimenzióit tekintva Pedrosa-ra szabják, Hayden milyen "nagydarabnak" látszik rajta. "Pedrosa úgy megy az ezressel, mintha 250-ben menne..." és tényleg! Hihetetlen. PEDROSSI. És ugye ő végigjárta a "szamárlétrát" MotoGp ügyben.
Szegény Dr.
Tuti elengedett olaszul valami szaftos káromkodást... Nem tudom hány kör lett volna még hátra, azt hittem, most már sz**ik rá, széthajta a gépet, mit értdekli, ha csak néhány pont összejön, már megérte ... talán. De Rossi bácsi valszeg nem ETZ-n nevelkedett , meg aztán ott volt a Yamaha főmufti is. Sajnálom nagyon. Meladrinak örülünk!!!
Hajrá Gabi! Respect!
Amúgy mivel ezen a pályán Robertsnek, Edwardsnak és Haydennek nagy rutinja van (bizonyították ezt az edzéseken is), szerintem közülök kerül ki a győztes. De minden ki fog derülni éjjel
GYORSASÁGI MOTOR
Grand Prix USA Qualifying GP
hát lehet hülyeséget mondok, vagy nagyon rosszul tudom.. de szerintem USA-ba lesz Lagunaseca-ba