Na megnéztem én is felvételről ma...hát nem gondoltam volna, h valaha is olyan lesz, h a 250 lesz a legizgibb. A MotoGP-ben megtörtént amire lehetett számítani, Rossi felszívta magát és győzött. A futam egyedüli színfoltja számomra Hopkins volt aki szépen megrugdalta a szutyukit. Na jó, mondjuk Haydennel elégedett voltam bár jobban tetszett volna ha megveri makifejűt.
No 1ébként semmi bajom a Suzival de katasztrófa, hogy évek óta nem tudnak alá(juk) adni egy rendesen megtervezett blokkot ami erős, gyors és legalább a versenytávot kibírná. Szal én annyira nem vagyok meglepve, Hopper nem tűnt sosem szívbajosnak. Ha meg a Suzuki kirakja...hát istenem, kb 5 percen belül kapna legalább 5 ajánlatot. Legfeljebb hamarabb elkezdi vmelyik jövő évi 800as MotoGP tesztelését.
És mit csináltál volna, ha kiütik alólad a vasat mint az előző futamon Rossi alól Te végig mentél volna?? Én nem értek egyet ezzel a drasztikus megnyílvánulással. Ilyen szintű versenyzőknek több önuralommal kellene rendelkezniük. Láttam már sok apróbb motorra ütést és legyintést is versenyzőktől
de ez nem túl jó reklám sem a pilótának sem a márkának=szponzorok eltávolodnak a csapattól pláne ha nem jönnek a várt eredmények sem. Peace
Mintha a tavalyi versenyek folytatását láttam volna Rossitól:gyenge(?)időmérő;közepes rajt,; nagyon jó megfontolt versenyzés=1hely, ja és a felejthetetlen Rossi humor és ünneplés!!!! Gratula a Rossi-M1 párosnak! Csak így tovább!!
Énis meglepődtem hogy ennyire begurult a Hopkins A Hondától a Biaggi-t ennél kisebb anti-reklám miatt kitették. De ilyet, hogy valaki bikából rugdossa a sok millió dolláros technikát... hát én nem tom (egy Honda tulaj, Hayrááááá Hayden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A Suzukinál szerintem pilótaváltás lessz!?!! Iyen látványos motorrugdosást még nem láttam a közvetítések során!!! Szerintem elgondolkoznak a Suzuki Japán központjában mind a motor fejlettségéről mind a pilótáról(több önuralmat) . (Egy HONDA tulaj. Hajrá Perdosa!!! )
na elolvastam én is mit írtam és fú de szar lett ez....
nézzétek el: 2 órát aludtam előző éjszaka, azóta dolgoztam és barátommal együtt estem motorral.. jelenleg alig látok, alig élek, de szerettem volna írni egy ilyet.. hát nem kellett volna :P
Hát mozgalmas nap volt a mai. Bebizonyította, hogy az előzetes esélylatolgatásoknak és kombinálásoknak se füle se farka az idei szezonban. Az első nagydíj eredményéből gyúrt kezdetleges papírfoma hamar a kukában landolt, miután Kenny Roberts csütörtöki szabadedzésén megfutotta a legjobb időt, majd meg is gyújtottuk, amikor a ma reggeli edzéssel Casey Stoner vette át a tanár szerepét rendre kioktatva a többieket. A fiatal ausztrál élete második királykategóriás nagydíja előtt maga mögé utasította Edwardsot, a 7szeres világbajnok Rossit és... és az összes nagyágyút. Ez tényleg nem semmi! Ha találgatni akartunk volna a reggeli szabadedzés után, akkor arra jutunk, hogy igen, a Camel Yamaha Team magára talált, mivel hozta a második és harmadik helyet, újra lehet rettegni Rossitól. Emelettem Pedrosa nem csak a kezdők szerencséjével nyert Jerezben és újra magasan verte Hayden-t, Kenny Roberts csillaga végre felragyagott a semmiből a motogp egén, és igen, a Ducati a jerezi nagy lendület után újra csak az élmezőny alját nyaldossa és mégsem annyira jó sem a Duki sem a Bridgestone. Jó akkor nézzük az időmérőt.
Stoner ott folytatta ahol abbahagyta reggel, nagyon belekezdett rögtön az elején. Jó kvalifikációs gumijainak, a tökéletes beállításainak és a hibátlan motorjának köszönhetően egy ideig sorra döntögették egymás idejét Capirossival és Elias-szal, majd persze bekopogott a küzdelembe Gibernau, Rossi és Hayden is. A vége előtt negyed órával azt hihettük volna, hogy a Ducati mégiscsak hozza jerezi formáját, hisz az aktuális állás szerint velük kezdődött volna a rajtrács. De ekkor kezdődött a bummm! Stoner szép sunyiban megfutotta az elérhetetlennek hitt 1"56-on belüli idejét, majd nemsokkal később Elias is megmutatta magát beugorva másodiknak. Aztán jött Hayden csak azért is leelőzve ifjonc csapattársát, Pedrosát aki délelőtti esése ellenére nagyon gyors volt. És persze Rossi sem hagyta magát, mégiscsak 7szres viláégbajnok vagy mi a szösz. Capirossi legendásan jó edzésteljesítménye pedig őt ezennel a második helyre repítette az utolsó utáni pillanatokban.
Ha Stoner versenyen is hozza, amit eddig produkált, akkor még Pedrosát is elhomályosítja tettével, ugyanis ő lenne az eddigi legfiatalabb királykategória-győztes versenyző Freddie Spencer óta. A fiatalt a nagy öregróka edzéskirály Capirossi követi, bizonyítva, hogy igen is idén már számolni kell az átdolgozott Desmosedici-vel, ami bár szómiszó nem lesz könnyű, ha azt nézzük, hogy az első 11 pilóta 7tized másodpercen belül van. Ha továbbnézzük a rajtrácsot, észrevesszük, hogy a repsol csapatban rendeződni látszódnak az erőviszonyok, Hayden-Pedrosa lett a sorrend, majd ha továbbnézzük felfedezzük, hogy a Camel Yamaha most sem muzsikált túl jól. Legalább is Rossi nem 6. helyre számolta magát, és Edwards sem hiszem hogy a 8.-ra. Úgy néz ki a sok munka ellenére nem sikerült kiiktatni a vibrációt az M1-en, ami miatt képtelenek teljesíteni, amit elvárnak tőlük. Kilencedikként Nakano képviselteti magát a Kawasakival, csupán 5 tizeddel lemaradva, ami nagyon jó ha hozzávesszük hogy gondok vannak a kawásszal. Őt Kenny Roberts követi a Honda támogatottságú, de saját építésű motorjával, ez sem rossz, sőt! Talán végre megtudja mutatni, mire képes. Utána egy suzuki szendvics jön: Vermeulen 6tizeddel!! lemaradva a 11. míg csapattársa Hopkins a 13., amik teljesen reális helyezések. A tölteléknek pedig a tavalyi katari ászt, Marco Melandrit állították oda... hát izé. Lényeg a lényeg, hogy összeségében nagyon jól teljesítettek a csapatok, egykettőt leszámítva, és főleg a fiatalok! Ha így folytatják, akkor a nagy öregeknek be kell látniuk, hogy a királykategória immár a fiatal pilóták játszóterévé vált. Ja és a holnap verseny? Megjósolhatatlan....
volt egy kis időm, gondoltam írok egy kis kedvcsinálót a jövőheti GP megtekintésére.. remélem nem gond :)
Pontosan egy hét múlva rajtol másodszor idén a MotoGP mezőnye. A helyszín Katar, a pálya pedig a sivatag közepén terpeszkedő Losail névre hallgat, mely 1,5 éves múltra tekinthet csupán vissza és a harmadik versenyének néz elébe. A körülmények -azon felül, hogy egyébként is nagyon technikás vonalvezetéssel bír- nem túl ideálisak, ami miatt nagyon megterhelő és nehéz állomása ez a bajnokságnak. Alapjában véve két nagy ellenfél adódik: az egyik a 40fokos szauna jelleg, ami többek közt egyik oka annak, hogy idén jóval előbb rendezik meg a futamot, bízva a mérsékeltebb időben, a másik pedig a homok, ami a forró szélnek köszönhetően igen egyenletes réteget alkotbva képes elterülni a burkolaton. Bár igaz, a pálya mentén végig műfű található és igen sűrűn takarítják az aszfaltot, az mégis állandóan poros. Emiatt a versenyzők teljesítményében hihetetlen nagy szerepet kap a gumiválasztás valamint az ideális, letisztított ív tartása, ahol a tapadás majdnem olyan amilyen az a nagy könyvben megvan írva. Persze ezért igen könnyű rontani és ugye a kanyarban való beszurkálás, körbemotorozás is sokkal kockázatosabb, de gondolom ez nem nagyon fogja például Rossit lelassítani.
Jósolni a versenyre nem igen lehet, de egykét dologra felhívnám a figyelmet. Az egyik az, hogy szezon előtt a Camel Yamaha Rossival az élén igen sokat és nagy munkával tesztelt Katarban, fontos információkat begyűjtve a 2006-os M1-gyel és a Michelin-nel kapcsolatban, ami komoly előnyt jelenthet, főleg ha az új sárga szélvész titokzatos vibrációját megtudják szüntetni a mérnökök (nagyon nagy erőkkel dolgoznak ezen, valószínűleg jövőhétre nem lesz gond). Ja és persze tavaly Rossi nyert. Aztán megemlíthetjük még, hogy a spanyol nagydíjon megállíthatatlan Capirossi tartja Losailban az edzésrekordot, amit tavaly ért el (bár hozzátartozik, hogy edzésen mindig nagyon gyors Capirex, a verseny már más tészta) ami megismételhetőnek tűnik az új Desmosedici-vel ha a Bridgestone megint hozza a formáját. Persze még ennél is szebb lenne, ha versenykörülmények között is hozná a jó eredményt az olasz, nem úgy mint tavaly. Viszont ha a Ducati most ütőképes lesz, akkor szót kell ejteni Gibernau-ról is, hiszen ne felejtsük el, hogy 2004-ben az első katari versenyen ő nyert (Rossi kiesése is kellett ehhez). A versenyen elért legjobb idő Nicky Hayden-é, aki tavaly harmadik lett 5mpercre lemaradva Rossitól. Érdekes párharcnak ígérkezik a repsolos fiúk között várható hatalmi harc. Az említett 3 csapat játékába még azért beleszólhatnak a többiek, például Melandri. Tavaly nagyot motorozott, talán idén is sikerül neki jól húznia a gázt. Mindenesetre a dobogóra elég sok a jelentkező, viszont kevés a kiadó hely.
Nem elfelejteni, hogy csütörtkön kezdődik a cirkusz, így az időmérő pénteken, a verseny pedig szombaton lesz!!!
Okay, de max 7végén tudok msn-ezni otthon. Cégnél nem engedi a rendszer. De ha írsz mailt (torroka@freemail.hu), akkor hamar válaszolok mert óránként szoktam nézni.
torro : kár hogy már nem írsz cikkeket a superbike-ba mert nagyon jók voltak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aki meg az utolsóba írta a sbk és a motogp híreket, hát arról inkább nem beszélnék!!!!!!!!
404
Sajnáljuk, a keresett oldal nem található vagy nem létezik