A rendőrök sem teljesen hülyék. Az RM-et akitől vettem, Ő is erre hajtott. Volt a motoron lámpa, meg minden ami a közúti dologhoz kell.
Persze az urak rögtön kiszúrták. Szokásos procedura: kpm meg bünti.
Ja és a fő dolog: ezek nem utcai masinák!! Pályagépek!! Utcára DT meg RMX való.
A KX-et én csak terepen használom.De ot elég jó eszik ha huzom neki akor KB 2 óra és ennyi.Nem tom te hol lax de itt mifelénk bisztos nem venék be a zsaruk hogy kismotor egy 125 crossnak.Mert azért elég nagy a hangja.
Nem csak a gumi, hanem utcai tempónál beköpi az a dús keverék, meg túl is melegszik. Lámpa,dugó, ilyesmi? Ez arra van tervezve, hogy folyamatos a menetszél....
Igazábol akik értenek ehhez a témához, a Yamahaát és a Hondát ajánlják. De ha megnézed az árakat ezek a masinák drágábbak mint a Kawa vagy Suzuki.
Az tuti, hogy ilyen évjáratú Suzukiknál előforduló hiba a Power szelep elszabadulása, ami ha beesik a hengerbe, igen nagy gondot tud okozni.
Váz és futómű szerkezeti-felépítését tekinte nincs nagy különbség a gépek között. Természetesen itt nem a váz és futómű tuljdonságára ( utánfutás, villaszög stb ) gondolok. Én szereltem RM-et és CR-t is, nem sok különbség volt.
Motorikusan biztosan nagyobb különbség van.
Ami még biztos, hogy a CR "csak" 5 sebességes, így egy picikét nyomatékosabb, mint a 6-os társai.
Utcai használatra nem igazán jó egyik sem. Nem a benzin lesz sok, hanem a gumik amiket minimum hetente cserélned kellene.
Endúrózni, meg megint csak a 4T jó. 2T-vel nem nagyon találsz jó sebességfokozatot. Általában az 1-es sok, a 2-es kevés. Állandó fordulaton tartás meg kissé fárasztó.
Hy,Már régen nincsen klx em :) hosszú történet....elcseréltem egy másikra,azt összetörtem, most el tudtam adni,és most lett megint pénzem,hoyg előlről kezdjem...a klx meg nagy csalódás volt..
Nagy dög,lomha..igaz,hogy nyomatékos,de a kétszázhúsz kilójával .... 4T szervizelése amúőgy is sokkal költségesebb... Az a felállás,hogy most 125ccm be gondolkozok,mert azt még megetetem a rendőrökkel,hogy 50es
rátolokk egy lámpát,és lehet utcán is szakítani ......Meg a ha durválkodni akarok akkor azt is bitzos,hogy bírja mivel cross...
Meg sokkal erősebb. mint egy enduci!
Eszt nem értem van egy Kawasaki KLX 650 és egy 125-öst akarsz venni .De miért cserélnéd kisebre a meglévö mocidat?Nekem kx van de nem rossz meg árba is jó.De nekem nincs tapasztalatom cr.yz terén.
Sziasztok! Most szeretnék venni valami full cross 125ös gépet..igazából nem pályázni használnám,hanem vegyesen nagyon
CR , YZ , KX ezek közül 1992-96 ig melyik a leg megbízhatóbb,és ami kevésbé szervíz igényes,hogy ha nem hajtom ki a szemét?!?!?
Igazából utcán is tolnám vele.... :)
Légyszi írjatok!
Jahh és ha körübelül ilyen enduros feelingel megyek akkor kb mennyit fogyaszthatnak?!
A rendőrök sem teljesen hülyék. Az RM-et akitől vettem, Ő is erre hajtott. Volt a motoron lámpa, meg minden ami a közúti dologhoz kell.
Persze az urak rögtön kiszúrták. Szokásos procedura: kpm meg bünti.
Ja és a fő dolog: ezek nem utcai masinák!! Pályagépek!! Utcára DT meg RMX való.
Üdv
Mihu
felvettelek
Gilera Runner re cseréltem...és elütöttem egy bringást....
rövidenennyi!
mire cserélted?és hogy törted ösze a cseréltet?
van msn ed?
Igazábol akik értenek ehhez a témához, a Yamahaát és a Hondát ajánlják. De ha megnézed az árakat ezek a masinák drágábbak mint a Kawa vagy Suzuki.
Az tuti, hogy ilyen évjáratú Suzukiknál előforduló hiba a Power szelep elszabadulása, ami ha beesik a hengerbe, igen nagy gondot tud okozni.
Váz és futómű szerkezeti-felépítését tekinte nincs nagy különbség a gépek között. Természetesen itt nem a váz és futómű tuljdonságára ( utánfutás, villaszög stb ) gondolok. Én szereltem RM-et és CR-t is, nem sok különbség volt.
Motorikusan biztosan nagyobb különbség van.
Ami még biztos, hogy a CR "csak" 5 sebességes, így egy picikét nyomatékosabb, mint a 6-os társai.
Utcai használatra nem igazán jó egyik sem. Nem a benzin lesz sok, hanem a gumik amiket minimum hetente cserélned kellene.
Endúrózni, meg megint csak a 4T jó. 2T-vel nem nagyon találsz jó sebességfokozatot. Általában az 1-es sok, a 2-es kevés. Állandó fordulaton tartás meg kissé fárasztó.
Üdv
Mihu
Nagy dög,lomha..igaz,hogy nyomatékos,de a kétszázhúsz kilójával .... 4T szervizelése amúőgy is sokkal költségesebb... Az a felállás,hogy most 125ccm be gondolkozok,mert azt még megetetem a rendőrökkel,hogy 50es
rátolokk egy lámpát,és lehet utcán is szakítani ......Meg a ha durválkodni akarok akkor azt is bitzos,hogy bírja mivel cross...
Meg sokkal erősebb. mint egy enduci!
Neked a kx mennyit eszik kb?
CR , YZ , KX ezek közül 1992-96 ig melyik a leg megbízhatóbb,és ami kevésbé szervíz igényes,hogy ha nem hajtom ki a szemét?!?!?
Igazából utcán is tolnám vele.... :)
Légyszi írjatok!
Jahh és ha körübelül ilyen enduros feelingel megyek akkor kb mennyit fogyaszthatnak?!