bele ne tedd
biciklibe egy isten ez a lötty, motorba átok
esetleg az első kerékbe még csak-csak
a hátsóba szinte mindig akkora a lyuk hogy nem tudja tömíteni
a másik baj hogy általában beletörik a tüske a külsőbe és amíg benne van addig nem tömít a slime
2x beszoptam vele csucsog minden tapad-ragad, totál káosz
biciklibe kurva jó, egyik évben a gyerek montijának a hátsóján már 17 folt volt egy év alatt ekkor tettem bele új gumit evvel a zöld löttyel, azóta eltelt vagy 3 év és nem kell ragasztani
A 144 annyiban rosszabb, hogy a 125-ös blokkra tett 144-es hengerrel fut, azaz egy "tuninghenger" terheli a 125-öshöz tervezett főtengelycsapágyakat, tűgörgőket stb.
A 150-es már külön fejlesztés.
Helló, KTM specialisták válaszát várom. Ezidáig abban a tudatban voltam hogy 144-es (150) KTM 2008-tól van, de valaki összezavart hogy 2007-től, melyik az igaz
jó döntés lesz, de ha többet akarsz tudni a defekt megelőzésről,akkor olvass be a gasgas topicba... felsőbb szinteken űzik a srácok,h ne kapjanak defektet,de a nyomás se szökjön el,kombinálnak, és tesztelnek dolgokat,tök jó ötletekkel!
Zarándi és zsir feri a nagy császár ennek a témának, sztem tőlük akár tudsz szerezni si,de az apróban is látni néha használtan...
az endurosok...persze látni ama mx en az usaban is mentek már vele, de krosszra nem annyira jó,persze biztos van olyan tipusa ami kifejezetten pályára való,de leginkább az endurosok használják,ahol nem csak a defekt elleni hatékonysága miatt,hanem a keménységéből illetve puhaságából adódóan, a gumi jobban terül,nagyobb felületen tapad...
új ár kb 100euro-tól használ 10-15ezer
Cross guminál nagy csodára ne számíts,csak vékony szúrás ellen jó,az pedig egyébként is nehezen megy át a vastag külsőn.Én bringán használom slick gumin,ott nagyon jó a tüskeszúrásokat szépen tömíti.
Gumisnál,bringaboltban,autó alkatrészesnél,sok helyen kapni,lövésem nincs hogy mi van közel a lakhelyedhez és ott van-e..
Sziasztok!
Nemrég újítottam be egy KTM Mx250-es cross-t aztán olajakat szeretnék hozzá venni, blokkba is meg a benyába is , ti milyen olajat ajánlanátok bele ?
biciklibe egy isten ez a lötty, motorba átok
esetleg az első kerékbe még csak-csak
a hátsóba szinte mindig akkora a lyuk hogy nem tudja tömíteni
a másik baj hogy általában beletörik a tüske a külsőbe és amíg benne van addig nem tömít a slime
2x beszoptam vele csucsog minden tapad-ragad, totál káosz
biciklibe kurva jó, egyik évben a gyerek montijának a hátsóján már 17 folt volt egy év alatt ekkor tettem bele új gumit evvel a zöld löttyel, azóta eltelt vagy 3 év és nem kell ragasztani
2009-től: 150
A 144 annyiban rosszabb, hogy a 125-ös blokkra tett 144-es hengerrel fut, azaz egy "tuninghenger" terheli a 125-öshöz tervezett főtengelycsapágyakat, tűgörgőket stb.
A 150-es már külön fejlesztés.
Ha esetleg érdekel valakit eladó cross kerék szett:
Első kerék:
80/100-21
Hátsó kerék:
100/90-19
Tartalmazza: Dunlop gumik, fogaskerék, első-hátsó féktárcsa
A kerék szettet eredetileg HusaberG motorkerékpárhoz készítették.
Ár: 110.000 Ft
Érdeklődni lehet a 06/306910104 telefonszámon
Zarándi és zsir feri a nagy császár ennek a témának, sztem tőlük akár tudsz szerezni si,de az apróban is látni néha használtan...
van még olyan is h tubeliss
új ár kb 100euro-tól használ 10-15ezer
3.800 ft db
egybe 3.500 ft db
Gumisnál,bringaboltban,autó alkatrészesnél,sok helyen kapni,lövésem nincs hogy mi van közel a lakhelyedhez és ott van-e..
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Facebookon van pár beteg ember :D
(Facebook)
Nemrég újítottam be egy KTM Mx250-es cross-t aztán olajakat szeretnék hozzá venni, blokkba is meg a benyába is , ti milyen olajat ajánlanátok bele ?