Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Hozzáértők tanácsára lenne szükségem. Érdemes lenne megnéznem?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_kx_250-6966096
Sziaszatok.
érdeklődnék hogy valakinek van-e elfekvőben keihin(az összes keihiné jó,2t -4t) karbihoz 40es alapjárati fúvóka...akár cserébe tudok adni....42es..38as..45..55 alapjáratit..vagy kess.

thnx.
a nulla 6-húsz-9479-kettőtizen5ös számon tudunk beszélni
hali
Valaki tudna véleményt mondani RMZ 250 2009 évjáratról?
Köszi ebből már kiindulhatok. A helyzet, hogy igazándiból a 4t felé hajlok, mert amit hallomásból tudok, hogy egy 250 2t veszett egy jószág és én bóklászni szeretnék a dzsindzsába, nem krosszpályán rotálni. Yzf450-nel is szemezgetek de felhoztátok a kawát is, hogy kiváló jószág. Eddigieket köszi.
Sziasztok!

Van egy 510es supermotom, amihez vettem fűzött krossz szettet. 1,6*21 és 2,15*19 a felni.

Olyan kérdésem lenne, hogy mi hátra az ideális gumiméret még ami rámegy?

Mert gyárilag 140es gumi menne rá, de ahhoz szerintem szűk ez a felni.
Kopott 110/90es gumival van a szett, de majd csak nyár után kerül a felni a motorba, addig szeretném felgumizni.

110es gumi nem szűk ilyen teljesítményhez?

Előre is köszönöm!

Edem
helló srácok
Megtudná mondani valaki h mennyibe kerül RMZ 250 /K5/ mociba egy alaplap?
vagy így mennyiért lehetne eladni h hibás? vagy csere
jogos! hondát 4T ben egyáltalán nem ajánlom én sem! mivel mindenki úgy adja el h felújított blabla.. perszehogy 2 óra motorozás után valami úgyis beszarik! nem 1 hanem legalább 4 crf250et tudok aminek leszakadt a hajtókarja szétrobbantva a blokkot! jah és új koruktól számítva ez kb 45-60óránál már bejátszott! ha 50nél kicserélik akkor még mehet 50et... akkor már dugó is stb...

250es 4T ről írtam,de 450se lehet jobb!

yamaha már ezt azért túlszárnyalja,(legalábbis saját tapasztaltok alapján) 100óra(szintén új kora óta) és hajtókar csere,ha nem, akkor hasonlóan mint a honda,ez is leszakad! a yamahaának kimondottan jó a hengerfeje, ott fent nincs is gond, futóműve kiváló! Kawasaki kxf250ek rettentő jók! 130óráig simán elhúzták a dugócserét!,de hajtókar még nem volt bontva... nagyon jók sztem, és komfortra se egy suzuki(bocsi a suzukisoktól)
még mindg 250es 4T, de kawában yamahában a 450ek ugyan így számolhatók!

ha nézzük a piacot, rmz 450eke fillérekért(500-600ezerért) vannak... na ezt a kategóriát kerülném el, ezek a motorok 7-8évesek, ennyi idő alatt vajon mennyi szervízt kaphattak,ha azt nézem h legalább évente azért jó rálesni... (sztem keveset) de egy 2003-5ös cr=kx 250et ha nézünk inkább vennék 5-600ezerért hiába öregebb, ezt a 2t konstrukciót sokkal olcsóbb totál újra vágni mintha abba a 8éves 450esbe nézünk! (hengerfejre akármenyni rá lehet tolni...amiből lehet megvan a 2T kompletten!

2T ben én 40órája nem cseréltem olajt(váltóban) ennyi idő alatt legalább 4x kell a 4T-ben... az hogy kever az ember pár deci olajat a benzinbe az sztem nem számottevő,pláne hogy full szint olajak 2000fttól kaphatók!

am lehetne még sokat írni,,csak így hirtelenjében ennyi jött ki belőlem
Basszus összekevertem a a Kornéllal .Persze mert egy képen szerepeltek aztán az maradt bennem hogy már árulod is, közben meg ő...
Most is megvan
Hány hétig is volt meg a kawád?
A Hondát nem tenném a listába.. Akit csak ismerek és Hondája van szidja... Állandó szelep problémák.. 2010-es 450-es kb 80 üzemóra, csak rámpázásra használva, aztán már hajtókart kellett benne cserélni ... A 2007-es 450-es kawa meg több mint 200 üzemóránál nem volt mérhető semmilyen kopás.
Még valami, amikről tényleg tudok tapasztalatot mondani, mert volt nekem, az alábbiak, ezek közül részletesebben ha érdekel valamelyik, szólj:
Suzuki RM125 1987
Honda CR125 1990
Honda CR125 1994
Honda CR250 2003
Honda CR250 2004
Yamaha YZF 250 2007
Yamaha YZ 250 2002
Yamaha YZ 250 2006
Yamaha YZF 250 2008
KTM SXS 125 2004
Kawasaki KXF 250 2009
4-500 ezer körül van kb. a határ, ahol érdemes inkább még 2T-ben gondolkodni. Ha barangolni akarsz, akkor 2T 250 vagy 4T 450-et javaslok, tartósabbak kicsit, és nem kell őket üvöltetni, hogy 70-80-at menjenek. Ezek krosszmotorok, a fő szempont a gyorsulás, nem a végsebesség.

2T-ben Hondákkal van tapasztalatom, ami JÓ. 2002-től a CR 250 remek kis gép, az RC-s power bowdenjeit kell ápolni és kész.

4T-ben a Yamaha YZF 2006-tól 09-ig kiváló, Suzuki RMZ 2007-től, KXF 2008-tól, Honda 450 meg 2004-től.

Mindenképp vigyél magaddal hozzáértő embert, ha megnézel egy használt motort. Biztos sok mindent kihagytam, de órákig tudnék mesélni
Adatlapodat átnézve lehet némi nemű fogalmad a terepről, szemben velem. Gyártók tesztjeit leszarom, inkább figyelek használók véleményére, pont az olyanokéra mint te. Szólhatnál okosságokat is, pl 2t v. 4t, honda, yamaha, kawa, husa, meg a tösz tudja, hogy mi jöhet még számításba. "Vegyél állapotot" válasszal nem sokra megyek de azért ezt is megköszönöm. KÖSZÖNÖM!
Ők még adnak is el

http://www.fehermotor.hu/
Sziasztok! Yamaha yz 250 (2003) hez keresek első láncvezető görgő rögzítő csavart! Tudnátok segíteni honnan tudok beszerezni ilyet?
Ne márkát vegyél, hanem állapotot.
1-1 db RAJTSEGÍTŐ eladó Hondára-KTM-re! ötezer + a posta levélként 600Huf! Üdv: 20/5596653
Szevasztok! Volt szerencsém kipróbálni egy crf450r-t és meg is bolondultam. Mármint a határban való szarakodásért. 400000 és 500000 ft között áldoznék egy gépre. Mi a véleményetek mire kellene költenem? Nem zárok ki semmit, 2t vagy 4t, ccm. Paramétereim: 41 éves vagyok, nem fogok ugratni 20 métereket, nem fogok 120-al menni a földes úton, nem akarok állandóan szerelgetni, határban földes úton dimbeket-dombokat akarok mászni vele és jelenleg halvány fingom sincs sem a krosszról, sem az endurózásról. Aszfalton karcolom a lábtartót. Jelenleg van egy Honda 919 F Hornetem, egy 600 Hornet és egy Honda Tact szóval mondható, hogy tokos honda párti vagyok de most nem zárok ki semmit. Adjatok legyetek szívesek tanácsot. Husabergről mi a véleményetek? Előre is köszi.
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekel!
Első kerék:
80/100-21
Hátsó kerék:
100/90-19

További (közelebbi) képeket is tudok küldeni.
Sziasztok,

a motor el is kelt, már csak a futó maradt.

http://www.hasznaltauto.hu/potkocsi/egyedi/egyedi_motor_szal
lito-7008904
Szia köszi a segítséget
oksa köszi
Helló,
ilyen a nadrág, csak nincs most itt, hogy lefotózzam.
5000ft ért vihető.
Ha kell kép megoldom csak küldj egy mailt.
barcsik.laszlo88@gmail.com

http://www.parilla.hu/termekei...
Ott más baj van, a kúp és a lendkerék negatív kúpja nem illeszkedik egymáshoz. A lendkereket elfordulás ellen NEM az ék és NEM a tengely végén az anya tartja, hanem a kúp és a belső felület összetapadása (szoros illesztés). Az ék csak a tájoláshoz kell, hogy jó helyen legyen a gyújtás, az anya meg csak az ellen biztosít, ne induljon meg a lendkerék, vagy hogy ha valamiért leválna a lendkerék, ne szabaduljon el.
Ha megerőltetik a tengelyt, és ferde a kúp, vagy nem rá való lendkerék van a végén, akkor van baj.