Sziasztok kérdésem lenne 250 es rm gyújtásnál a lendkerék felrögzítésénél egy sima alátét és anya van, oda nem rugós alátét kell ? mert fel van lazulva és elnyírta az éket.előre is köszi
Sziasztok, vettem egy 94 es 250-es Rm-et a karbin a szívató csonkot lehet tekerni jobbra s,balra,kb menyit kell kifele tekernem,hogy elfogadható legyen a motor járása,ebben szeretném a segítségeteket kérni üdv zsolt
A felszerelésből még maradt az utánfutó, egy elég rossz állapotú alpinestars tech3 csizma, egy szintén rossz állapotú vemar sisak, egy protektoros rövidnadrág. http://www.kepesmotor.hu/honda...
még nem vettem meg de a héten készülök! végülis a motor előéletéről viszonylag sokat tudok nem az eladó elmondása alapján! első teleszkóp szimering elvileg meg a himbába az alsó csapágyak szarok. a többi viszonylag okés de ezt úgyis később tudom meg. bízok benne hogy nem valami szart veszek meg!
Ne is az üzemórákat nézd egyelőre, hanem azt hogyha majd ha megveszel egy motort /vagy talán már meg is vetted, akkor arra mit kell költeni hogy egyáltalán jó legyen. Valószínűleg nem fogsz rajta 2szer dugót cserélni mert addigra úgyis eladod. Sajnos a használt motor az ilyen, nehéz kifogni a jót, és a végén úgyis kiderül hogy ami jónak tűnt abba is benn van a turpisság.
Ennek ellenére motorozni jó érzés, ha normális teleszkópok vannak alattad.
igen, mert gyárilag pl. a cr125-ben 7,5 óránként dugó, 15-ötként hajtókar csere van előírva, míg a valóságban jó, ha 40 óránként cserélik a dugót, vagy amíg egyáltalán beindul vele
hali! CR 125-ben az üzemóránkénti szervíz mennyi? fúú kicsit kesze kusza a megfogalmazás, úgy értem hogy dugót, hajtókart, levegőszűrőt, olajat hány üzemóránként kell cserélni? most kezdenék crossozgatni ki van nézve a gép csak nem tudom hogy ha azt mondják hogy 15 üzemóra van a dugóba akkor az jó-e vagy sem. előre is köszi a megértő választ ( nagybetűkért előre elnézést kérek)
Nem.. Én azt mondom hogy nem kell gázt húzni leérkezés előtt.. Majd ha már megy, és gyorsan akar menni akkor esetleg húzza neki ha ő úgy akarja.. Én ezzel azt akartam megértetni, hogy nem kell se gáz, se fék a levegőben hogy szépen ívesen érkezzen... Egy gázzal csak elrontani lehet... De én is azt mondom, mindenki úgy csinálja ahogy akarja, és meggyőződése..
Elég kevés az írásos anyag, de kereshetek videót is
Gábor, most komolyan. Ez a srác nem ugyanazon a rámpán és a hozzá épített ideális érkezőn akar hosszú éveken át ugrabugrálni, mint ti, hanem krosszozni akar. Ha most elhiteted vele, amiben szentül hiszel, de minden krosszos az ellenkezőjét fogja állítani, nem teszel vele jót. Ennyi.
Amúgy meg azt csinál mindenki, amit akar, és annak hisz, akinek akar, tanulni a saját kárán fog.
Ez mind szép és jó, csak nem könyvből kell megtanulni, más az elmélet és más a gyakorlat.. ennyi... Ha egy ugrást a megfelelő tempóval megfelelő szögben hajtod végre nem kell húznod gázt se nem kell a levegőben fékezned... Az meg ha egy kicsit végig gondolod, akkor rájöhetsz hogy az első hosszabb teleszkóp sokkal jobban elnyeli a becsapódást mint a rövidebb hátsó....Nem kell messzire menni.. Ha Galus barátom annó az első kerékre érkezik a túl ugrott asztalon akkor nem kellett volna mindkét bokáját műteni csavarozni... Mert pont előtte én ugyanúgy túlugrottam azt az asztalt dettó és nekem semmi bajom nem let, pont az első kerékre érkezés miatt.........
A nadrágról rakhatnál fel egy képet ill árat.
http://www.kepesmotor.hu/pance...
eladó lett a motorom.
A felszerelésből még maradt az utánfutó, egy elég rossz állapotú alpinestars tech3 csizma, egy szintén rossz állapotú vemar sisak, egy protektoros rövidnadrág.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
CROSS/ENDURO GUMIK EGYENESEN AZ IMPORTŐRTŐL KEDVEZŐ ÁRON!
ÉRDEMES KÖRÜLNÉZNI!
Ennek ellenére motorozni jó érzés, ha normális teleszkópok vannak alattad.
Gábor, most komolyan. Ez a srác nem ugyanazon a rámpán és a hozzá épített ideális érkezőn akar hosszú éveken át ugrabugrálni, mint ti, hanem krosszozni akar. Ha most elhiteted vele, amiben szentül hiszel, de minden krosszos az ellenkezőjét fogja állítani, nem teszel vele jót. Ennyi.
Amúgy meg azt csinál mindenki, amit akar, és annak hisz, akinek akar, tanulni a saját kárán fog.