Egyik motoros társunknak van egy sokak által "öreg fostalicskának" nevezett léghűtéses motorja (márkát direkt nem írok). A barátunk nem izmos és hát a motorja sem jó. Mégis az egyik leggyorsabb közülünk még a krosszpályán (egy enduróval) is. Viszont van a másik véglet a vadiúj csili-vili motoros, a kigyúrt, gazdag fiú, aki viszont a leglassabb. (egy ilyen múltkor megsértődött rám, mert rákérdeztem a 2006-os RMZ-jére, hogy 2005-ös? Az én tapasztalatom szerint a legtöbb esetben nem a legmenőbb cuccal (motor+szerkó) rendelkező a gyorscsávó.
Nem vazze csak nem teccik a szine. Mé mi ez 50-es vagy 80-as? Mivan valaki szól valamit oszt má szét kell tépni? Egyébként nagyon művésziek lettek a képek. Nagyanyám is jobban lekapott volna...
hát ha azfalton vagyunk,azért számít a döntés+váltás is,szerintem....ha pedig terepen akkor,kell 1 kis izom hozzá,ott a technika számít,nem a váltás,de ez saját vélemény
Reggelt!
Mindenki dolgozik ma?
Sok olyan beírás volt az előzőekben, ami arra vonatkozott, hogy x motorral le lehet nyomni az y motort. Szerintetek legnagyobb mértékben nem a motoros tudása számít? (motor lefikázására is gondolva)
kösz offroad,de hát sok csíra van Mo-n meg mindenhol máshol,el kell viselni őket,még akkor is ha ez van....ez az élet,ami spec szentem szar,de mind1,most motorozásról van szó
hallod mekkora csicska vagymár! Idejössz regisztrálsz azt beszólsz egy őstagnak aki már elismert beszélgetőtárs Utána meg nem mersz pofázni. Kivácsi vagyok milyen "stunt"-t tudsz...................elfikázás
cr 250, yz 250, rm 250 eket ajánlom, de te döntesz menj el probálj ki minnél többet.
a lényeg hogy mikor kiprobálod akkor ne aszfalton menj, árkon bokron, ahova télleg való a motor.
Már csak nem tudom milyet...2 üteműre lesz pénzem, ráadásul nekem kell is a lámpa, mert valahogy el kell jussak az erdőig...
Mi lenne a megfelelő? Kellene egy 40 LE, tehát 250 körüli lenne a megfelelő. Már olvasgattam itt eleget a témáról, és van kis endurós tapasztalatom is, de az még egy régi XT600ból eredeztethető...na az dögnehéz volt, de egészen jól elboldogultam vele. Most viszont olyan kellene amivel felmehetek krosszpályára is ha éppen úgy alakul, nem riad vissza az ugratásoktól sem. Mondjuk olyan 4-500e forint lenne a lélektani határ. A rendszám annyira nem érdekel...
Nézegettem Husabergeket is, 500 körül lehet venni 500ccm körülit de szerintem azok már igencsak kemények. A maradék lenne a Kawasaki,Suzuki RMX, Yamaha WR250...A Honda CRM-től félek mert asszem az belpiacos. A 125 meg kevés az endurókból, bár krosszból elég az biztos..
reggelt....na láttam a nagy motorosokat a tvben amikor nagyobb gázzal indult földúton,majdnem kiment alóla a motor... nem tom hogy mit fognak akkor csinálni amikor majd tényleg kell húzni neki 80-90-nel és intenzíven kell majd használni a hátsóféket...szentem kész k.o.... nagy rendőrők
hiába. terjed az internet mint a pestis....