"igaza van chris nek sokkal barátságosabb egy 250-es krosssz mint egy 125-ös.
ugyanis a 250-ben van nyomaték alulról és nem kell ugy kiforgatnia hogy esetleg fel tudjon menni egy dombon.
a 125-ös krossz télleg azoknak ajánlott akik tapasztalt motorosok, és ki tudják rendesen használni, magyarul üvegelnek vele mint az állat, még a kanyarban is."
Igazat szólt a kollega!
De ha van lehetőséged akkor venni kell egy 125 öt először és akkor azzal kezdeni és lehet feljebb lépni a lépteidet úgyis te teszed! Maximum gyorsabban vagy lassabban haladsz de ezt már érezni fogod!
most ez attol függ mitakar vele csinálni.....csak igy faszkodni, baromkodni esetleg endurozni még talán elmegy meg egy sik földúton huzni mint állat, de ha komolyanakarsz foglalkozni ezzel a sportággal(krosszpálya,ugratók........stb) akkor sokkal jobb egy huszonötös.Más:most gondolj bele ott vagy egy meredek emelkedőnél egy 250esnek huzod azt felmegy abba semmi tudás de egy 25-sel felmenni már némi gyakorlatot kiván.
Saját tapasztalat: én csak két éve ültem először krosszmotoron, de utána komolyan foglalkoztunk a dologgal (heti átlag 2-3 edzés) és még most is, ha 125-re ülök pár körre, akkor sem érzem gyengének.
Én végigmotoroztam az enduró skálát, aztán vettem egy 125ös cross-t (yamahát), és nem hittem el hogy mit hagytam addig ki. Utána vettem egy 250 4T-t, az még jobb, de amikor beszart a 4T, a 125össel mentem ki, és hihetetlen jó volt megint. Kezdésnek mindenféleképpen ezt ajánlom, mert ahhoz nagyon profinak kell lenni hogy az ember kimotorozza. Pár hónap biztos kevés még akkor is ha az ember előtte motorozott. Mert utcán motorozni az 1 dolog, de a cross teljesen más.
igaza van chris nek sokkal barátságosabb egy 250-es krosssz mint egy 125-ös.
ugyanis a 250-ben van nyomaték alulról és nem kell ugy kiforgatnia hogy esetleg fel tudjon menni egy dombon.
a 125-ös krossz télleg azoknak ajánlott akik tapasztalt motorosok, és ki tudják rendesen használni, magyarul üvegelnek vele mint az állat, még a kanyarban is.
de amíg arra nem vagy képes vegyél vmi olyat ami nyomatékból el tudsz menni.
és ezt a tanácsot nem úgy adom hogy életemben csak képen láttam kroszgépet.
van egy jó pár üzemórás gyakrolatom egy rm 250-el, bátyámnak cr 125-öt van, volt.
nekem meg a 610-es husky.
Most nem, de mit csinál pár hónap múlva, eladja és vesz egy 250-est. Én nem álltam így anyagilag. A 250-től sem lesz baja ha avval kezd, úgy is az következne a 125 után.
Mikor mi kezdtük, az egész baráti köröm 250-el kezdett, míg az egyik srác szerzett egy 500-as 2T-t, na azzal tényleg nem tudtunk rendesen menni! De szerintem endurót vegyen.
125-ös krosz ez egyértelmű!!!!!!najó ha van zséd jó sok akkor jobb a 250es négyütemű.250 2t-t meg verd ki a fejedből, hidd el nem fogod élvezni a motorozást ha azzal kezdessz
Nyugodtan vehetsz endúrot is,(lámpa, rendszám) az barátságosabb, és ugyan azt fogja tudni alattad mint egy cross. Ez az én javaslatom, és tapasztalatom, de érdeklődj tovább! Ha kinéztél valamit és tudunk segíteni kérdezz bátran!
CSAK 250-est vegyél!!! 125-öt nagyon szúnyog! Ha kifogsz 350-est az még tutibb! Azért csak ésszel velük, mert tudnak rosszindulatúak lenni! Ha még lenne a környékünkön rendes terep én sem váltottam volna. A 250-el könnyebb meglépned is, ha úgy alakul.
Ha mindenképpen 2ütem, akkor csak 125!!! Jobb választás a 4ütem/250. Előnyei: alacsonyabb fenntartási költségek, barátságosabb viselkedés, összességében is jobban motorozható (kezdőnek főleg).
a múltkor kérdeztem már, de nem igazán jött válasz,
mit javasoltok?
125 vagy 250-es cross motor egy tök kezdőnek?
motoros tapasztalat csak pályán van meg közúton!
kétütemüt szeretnék asszem. vagy ne legyek hülye!?
Honnét ismerted fel?
Ma voltunk kint egy kicsit!Próbálgattunk ugratgatni!Több kevesebb sikerrel!
ugyanis a 250-ben van nyomaték alulról és nem kell ugy kiforgatnia hogy esetleg fel tudjon menni egy dombon.
a 125-ös krossz télleg azoknak ajánlott akik tapasztalt motorosok, és ki tudják rendesen használni, magyarul üvegelnek vele mint az állat, még a kanyarban is."
Igazat szólt a kollega!
De ha van lehetőséged akkor venni kell egy 125 öt először és akkor azzal kezdeni és lehet feljebb lépni a lépteidet úgyis te teszed! Maximum gyorsabban vagy lassabban haladsz de ezt már érezni fogod!
Mellesleg megjegyzem nekem CR 125öm van!
csak a szájhösök érzik gyengének
Én végigmotoroztam az enduró skálát, aztán vettem egy 125ös cross-t (yamahát), és nem hittem el hogy mit hagytam addig ki. Utána vettem egy 250 4T-t, az még jobb, de amikor beszart a 4T, a 125össel mentem ki, és hihetetlen jó volt megint. Kezdésnek mindenféleképpen ezt ajánlom, mert ahhoz nagyon profinak kell lenni hogy az ember kimotorozza. Pár hónap biztos kevés még akkor is ha az ember előtte motorozott. Mert utcán motorozni az 1 dolog, de a cross teljesen más.
ugyanis a 250-ben van nyomaték alulról és nem kell ugy kiforgatnia hogy esetleg fel tudjon menni egy dombon.
a 125-ös krossz télleg azoknak ajánlott akik tapasztalt motorosok, és ki tudják rendesen használni, magyarul üvegelnek vele mint az állat, még a kanyarban is.
de amíg arra nem vagy képes vegyél vmi olyat ami nyomatékból el tudsz menni.
és ezt a tanácsot nem úgy adom hogy életemben csak képen láttam kroszgépet.
van egy jó pár üzemórás gyakrolatom egy rm 250-el, bátyámnak cr 125-öt van, volt.
nekem meg a 610-es husky.
mit javasoltok?
125 vagy 250-es cross motor egy tök kezdőnek?
motoros tapasztalat csak pályán van meg közúton!
kétütemüt szeretnék asszem. vagy ne legyek hülye!?
84 kilós ember.
hallgatom a rutinosak véleményét!
kiváncsi lennék hogy szarná össze magát a rendőr ha husky val eltépek mellete?
lelő?