de meg Bakonyban nincsenek nagy ugratók meg nagy pályák,tudtommal,drzvel azt nem lehet élvezni,szerintem,túl nagy motor hozzá,szentem hülyeség,2hétig bérelik és L lesz felejtve a dolog...
Namost:valószinű hogy olyan rendőr nem megy krosszgépes járőrnek aki krosszozi/endurozik mivel ugye a saját spanjait csak nem akarja megbüntetni márpedig akkor csak olyat ültethetnek rá aki max utcán ment motorral--->valószinű hogy nem ő az erdők és krosszpályák királya ha ez igy van akkor bárki odabasz neki akár egy huszonötössel is
ez hülyeség,b@sszák meg az erdőjüket,nincs olyan sok vad....de ha vki Lmegy vadászni akokr nem hiszem h pont bakonyban teszi....már láttam bakonyban földúton terepjárókat offroadozni..
Az erdészek nem csak a tájért aggódnak, hanem az elmaradt bevételekért is. Nemrég egy egész csorda vaddisznót zavartak el a hangos gépek, a német vendégvadászok puskái elől. Ilyenkor a cég kártérítést fizet.
"8 és 20 millió forint között, évente, de – tudom ez elég tág határ -, de ezt nehéz felmérni, mert időszakonként változik. És amit az erdő talajában okoznak, azt nem is tudjuk. Az felmérhetetlen" – mondta Kulcsár Zsolt, a Veszprémi Erdészet vezérigazgatója.
kár jót röhögtél volna Én speciál szakadtam
Meg szolal a vadör hogy a külföldi vadászok elől multkor elzavarták a vadakat és ezér a cégnek aki idehozta őket kártérítést kellet fizetni. És a vadászok nem károsítják a természetet?!
----->tehát itt megint nem a természet rongálásáról van szó hanem a pénzről!!!
Szerintetek hány darab feljelentés lesz motorosok ellen? Gondolom egy sem. Képzeletemben motorozunk az erdőben, egyszer csak mellémugrik egy motorosrendőr DRZ-n, átszól, hogy álljak meg, én megállok, átadom a papírjaimat, ő kitőlti a feljelentést, majd megyünk tovább. Ja és 5 évet is ülhetek ezért! Életszerű?
most láttam a hiradóban a krosszrendöröket.........nem dt vel hanem 2 DRZ-vel nyomulnak egy E és egy S változattal.Bérlik a motorokat. Inkább nem mondok semmit............
Kérdés az, hogy mennyire szeretne megtanulni motorozni. Nekünk 1 év alatt nagyon sok üzemóra beleszaladt. Biztosan félreérthető voltam, mert a CR-nél sem fordult elő meghibásodás ezen idő alatt. A felmerült költségek itt is csak a kötelező dolgokat jelentették. A legveszélyesebb dolog tapasztalat nélkül erdőbe menni. A tapasztalathoz viszont motoron kell ülni és az meg üzemórával jár és itt visszatértünk a költségekhez. Nem látom értelmét venni egy krosszmotort, hétvégén kimenni egy szántóföldre 1 órára és egyenesen húzni neki oda és vissza. Ebben az esetben tényleg elég egy 300ezres motor.
igazad lehet, de aki hobbimotorozik az inkább vesz egy pl. CR250-et 300ezerért és vállalja a kockázatot minthogy vegyen egy pl. DRZ-t majd 1 millióért.
Első motorunk egy CR250 volt. Ismerőstől vettük, leinformáltuk, versenyzővel kipróbáltattuk, majd megvettük. Pár hónapi motorozás után a költségeket összeadtuk és hát a vége az irdatlan lett. A CR mellé vettünk egy DRZ-t. A kopó alkatrészeken és a szervizeléseken kívüli költségek 1 év használat és pár verseny után: 0. Szinte hihetetlen volt. A motorok vételárához ezeket a költségeket hozzáadva a két motor szinte kiegyenlítette egymást. Tehát nem a motorvétel a legnagyobb költség ebben az esetben. A másik probléma, ha kétüteművel endúrózol az a kicsi hatótávolság. Állandóan attól remegsz, hogy mennyi benzinem van még. Ezt úgy orvosoltuk, hogy az olajat vittük magunkkal és kúton tankoltunk, de ott meg a rendőröktől fostunk. Nem megoldás. A fentieket figyelembe véve nagy az esélye, hogy kifogsz egy kézről-kézre járó kétüteműt, amit csak hajtott mindenki és mikor rájött a dolgokra gyorsan eladta.
ya és a kor ezeknél nem igen számít, szerintem, metr ha egy 2 éves gépet folyamatosan gyilkolnak akkor az olyan is, de lehet hogy a 10 éves gépet meg szépen rendbe tartotta a gazdi és cserélt mindent ammikor kelet, akkor lehet hogy az 10 éves de jobb álapotban van mint a 2 éves.
"8 és 20 millió forint között, évente, de – tudom ez elég tág határ -, de ezt nehéz felmérni, mert időszakonként változik. És amit az erdő talajában okoznak, azt nem is tudjuk. Az felmérhetetlen" – mondta Kulcsár Zsolt, a Veszprémi Erdészet vezérigazgatója.
há nem megmondtam a pénz a pénz
Meg szolal a vadör hogy a külföldi vadászok elől multkor elzavarták a vadakat és ezér a cégnek aki idehozta őket kártérítést kellet fizetni. És a vadászok nem károsítják a természetet?!
----->tehát itt megint nem a természet rongálásáról van szó hanem a pénzről!!!