Helló!
Én nagyon szeretnék a MAMI-ba járni, és érdeklődnék hogy a honlapon az van kiírva hogy jelentkezés a 2011/2012-es tanévre!
Ha ide jelentkezek akkor kapok-e valami e-mailt hogy mikor lesz valamilyen felvételi vizsga vagy ilyesmi?!Illetve az érdekelne még hogy ezen a felvételin számít-e a tanulmányi eredmény? illetve hogy mit vesznek figyelembe ezen a felvételin?
Ott leszek a nyílt napon is, csak már nagyon türelmetlen vagyok:)
Előre is köszönöm:Gergő
Röviden még anyi hogy megszereztem angol francia német ...stb nyelvű gépkönyvet ott benne van minden gyári fontos mért adat és a tűréshatár.... remélhetőleg nem hagyok figyelmen kívül semmit se....O gyűrűt forgalmaz valamilyen cég vagy esetleg készítenek M.o-gon? vagy önök kapcsolatban állnak esetleg gyártókkal?
Üdvözletem!
Szeretnék egy olyan kérdést feltenni itt a topikban hogy jelenleg van egy cagiva 125-ös motorom és a következő "hibákra lettem figyelmes"
Nincs egyben a motorom blokkom kivéve,és holnap viszem be leméretni a dugatyút gyűrűket és a hengert.....A henger nicasilos B méretű és a mai nap folyamán lehúztam a hengerfejet a dugatyú teteje szép őzbarnás,látszik a "gázáramlás lenyomata.... viszont ami nem tetszik hogy bejáratós a motor és kevés benne a kompresszió... a hengertalptömítés menyire befeolyásolja a "kompressziót"....?
Második kérdésem a dugatyúja egy wössner ugye teflonos és a teflon rétegen látni a kipufogó oldalon elég sok kicsi "karistolásra utalo nyomot..... szívó oldal felől pedig középről nézve elég szépen egy 0,5mm-eres sávban van egy kopás......(teflonréteg látszik eltűnt...)
Holnap beviszem megnézem a gyűrűket hengerben hogy hézagmérő mit mutat.Furatmérővel megnézem a hengerfalát,mivel csak dugatyú gyűrű csere szett volt henger nemvolt hónolva sem mert gépműhelyben lelett méretve és ott azt mondták még hónolni se kellene mert anyira "patent állapotban van"....akkor miért észlelek eféle kopásokat és kompresszió hiányt....?
kérdésem anyi lenne hol merre keresgéljek...röviden tömören simmering tömítés csapágyazás minden új kivéve hajtókar a régi de felső görgő is új é csapszeg...(alsó nem)
Még felvetődött bennem egy gondolat kompresszióra hogy 2 O gyűrűs a hengerfej tömítés és a belső O gyűrű kiszedésnél az új athena tömítésből vett valahogy megnyúlt de nagyon és el is van picit szakadva vissza nem rakom de nem tűnt úgy hogy bedolgozna a hengerbe a víz....Elnézést hogy hosszan írok és ha pontatlanul de remélem bizalommal fordulhatok ide.... köszöntem!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az oldalatokon van a jelentkezési lap, az kitölthető, de még mindíg csak a 2010-es tanévre van kiírva, a következő, 2011-2012-es tanévre mikor lehet jelentkezni? Tudom hogy még sok idő van, de én nagyon szeretnék már menni
sziaszok! én is a mami motoros iskolába szeretnék menni!
tapasztalatokat írjatok már le légyszi4 milyen az iskola, oktatás, meg minden!
ja és azt hallottam, h van felvételi, meg össze kell szerelni valami kis egyszerű dolgot a felvételin, kérlek írjatok köszi!
üdv mindenkinek!
Hali!
Valaki adja már meg Sanyinak a böszörményi hosszuhajó, 2.-os srác számát, mert holnap mennem kell vissza pestre és lehet megoldom hogy felkerüljön a motorja a MAMI-ba! De a száma nincs meg!
Hát az indulók és a végzősők száma nem csak rajtunk múlik.
Az meg hogy telítődik a piac, már évek óta kérdés, egészen pontosan 11 éve beszélgetünk erről. Addig amíg az elhelyezkedők aránya ilyen magas, nem aggódom. Ha ez lecsökken az 50%-ról 10% alá, akkor már baj van. Egyébként ez a magyar szakképzés legnagyobb rákfenéje, hogy az iskolát elvégzők 5-6%-a helyezkedik el. Mi még istenien állunk.
Az a minden 2.ember elhelyezkedik az addig jó! De remélem azért tudja mindenki hogy mennyi az induló létszám ill. a végzősök száma! Sokan leszünk kis hazánkba! Vagy nem? :P Évek múlva majd megmondom hogy hogy alakult! :D
Amennyiben minden második ember nem soknak számít, akkor valóban kevesen helyezkedtek el.
Sajnos most rossz világ van, de reméljük lesz ez ennél jobb is.
Az Ecdl-tanfolyam szeptember 29-én indul, minden szerdán 15:30-18:30-ig. A tanfolyam 90 órás, így összesen 30 alkalomról van szó, ha a sulis szüneteket is beleszámolom, akkor kb. május közepére ér véget.
de elvileg agusztus végéig kell de azért telefonon beszéltem velük és mondták h nyugodtan jöhetek csak készüszüljek arra h hétvégén balassagyarmatra megyünk asszem versenyezni
de rossz lesz holnap hajnali 2 kor kelni h időben beérjek meg elintézzem a papírokat :D
Én nagyon szeretnék a MAMI-ba járni, és érdeklődnék hogy a honlapon az van kiírva hogy jelentkezés a 2011/2012-es tanévre!
Ha ide jelentkezek akkor kapok-e valami e-mailt hogy mikor lesz valamilyen felvételi vizsga vagy ilyesmi?!Illetve az érdekelne még hogy ezen a felvételin számít-e a tanulmányi eredmény? illetve hogy mit vesznek figyelembe ezen a felvételin?
Ott leszek a nyílt napon is, csak már nagyon türelmetlen vagyok:)
Előre is köszönöm:Gergő
Szeretnék egy olyan kérdést feltenni itt a topikban hogy jelenleg van egy cagiva 125-ös motorom és a következő "hibákra lettem figyelmes"
Nincs egyben a motorom blokkom kivéve,és holnap viszem be leméretni a dugatyút gyűrűket és a hengert.....A henger nicasilos B méretű és a mai nap folyamán lehúztam a hengerfejet a dugatyú teteje szép őzbarnás,látszik a "gázáramlás lenyomata.... viszont ami nem tetszik hogy bejáratós a motor és kevés benne a kompresszió... a hengertalptömítés menyire befeolyásolja a "kompressziót"....?
Második kérdésem a dugatyúja egy wössner ugye teflonos és a teflon rétegen látni a kipufogó oldalon elég sok kicsi "karistolásra utalo nyomot..... szívó oldal felől pedig középről nézve elég szépen egy 0,5mm-eres sávban van egy kopás......(teflonréteg látszik eltűnt...)
Holnap beviszem megnézem a gyűrűket hengerben hogy hézagmérő mit mutat.Furatmérővel megnézem a hengerfalát,mivel csak dugatyú gyűrű csere szett volt henger nemvolt hónolva sem mert gépműhelyben lelett méretve és ott azt mondták még hónolni se kellene mert anyira "patent állapotban van"....akkor miért észlelek eféle kopásokat és kompresszió hiányt....?
kérdésem anyi lenne hol merre keresgéljek...röviden tömören simmering tömítés csapágyazás minden új kivéve hajtókar a régi de felső görgő is új é csapszeg...(alsó nem)
Még felvetődött bennem egy gondolat kompresszióra hogy 2 O gyűrűs a hengerfej tömítés és a belső O gyűrű kiszedésnél az új athena tömítésből vett valahogy megnyúlt de nagyon és el is van picit szakadva vissza nem rakom de nem tűnt úgy hogy bedolgozna a hengerbe a víz....Elnézést hogy hosszan írok és ha pontatlanul de remélem bizalommal fordulhatok ide.... köszöntem!
Kb. november elejétől lesz elérhető a jövő évi jelentkezési lap.
tapasztalatokat írjatok már le légyszi4 milyen az iskola, oktatás, meg minden!
ja és azt hallottam, h van felvételi, meg össze kell szerelni valami kis egyszerű dolgot a felvételin, kérlek írjatok köszi!
üdv mindenkinek!
+36(húsz)4tizen6-nulla5huszon5
Aki Mz-vel stuntol!
Valaki adja már meg Sanyinak a böszörményi hosszuhajó, 2.-os srác számát, mert holnap mennem kell vissza pestre és lehet megoldom hogy felkerüljön a motorja a MAMI-ba! De a száma nincs meg!
Köszke
Hajrá MAMI!
Az meg hogy telítődik a piac, már évek óta kérdés, egészen pontosan 11 éve beszélgetünk erről. Addig amíg az elhelyezkedők aránya ilyen magas, nem aggódom. Ha ez lecsökken az 50%-ról 10% alá, akkor már baj van. Egyébként ez a magyar szakképzés legnagyobb rákfenéje, hogy az iskolát elvégzők 5-6%-a helyezkedik el. Mi még istenien állunk.
Sajnos most rossz világ van, de reméljük lesz ez ennél jobb is.
de rossz lesz holnap hajnali 2 kor kelni h időben beérjek meg elintézzem a papírokat :D
Lehet én is kaparok össze kis pénzt a levelezőre.....
még remélem nem maradtam le sokról :D