Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok,go a cagiva topic..
A spirál hossza hogyan befolyásol?
48-nál mutat 50-et, 100-nál meg 91-et? Miért mutatna ennyivel kevesebbet 100-nál?
Ezt nem értem... Szerintem annál az óránál valami nem 100%-os...

Az én mocimon sem igazán jó az óra, én inkább a fordulatszámmérőt nézem.
hát ha van gps ed:D
Lehet, hogy át kéne menni a mito topic-ra mert kimoderálnak bennünket.
nekem dadis kollégától van a spirálom,gyári cagiva..
Ragyogóan lehet a GPS-t használni ilyenekre, meg gyorsulás, meg átlagok stb.
Mi is azzal mértünk végtempót...
Nem sajna nem cseréltem fel. Viszont igazad van a spirálon is sok múlik, úgy a hosszán mint a minőségén. A Szeki mitojában a bovden szerintem hosszabb a gyárinál és így egy nagyobb íven megy át a spirál, nem pedig normálisan, egyenesen.
GPS
hú de megbonyilítottátok..:D
de akkor mien óra mér pontosan?
Szerintem felcserélted, 91-nél mutat 100-at...

Na mind1. Szal azt modom, hogy 50 és 100 között hirtelen megugrik az eltérés, de 100 felett meg már lehet, hogy valamennyire állandósul. Tehát 150-nél mutatna 160-at.
Tehát az én méréseim szerint 50-es sebességnél 48 - al megyek, 100-nál viszont csak 91-et mutat. Szóval növekszik a külömbség.
A gsx órája viszont pontos mert GPS - el mértük be.
Nem ennyire arányos a dolog. Nagyjából lehet számolni simán egy váltószámmal, de ez is csak nagyjából lesz jó.

Tehát ha 50-nél a tényleges sebesség csak 47, akkor nem biztos, hogy 100-nál a tényleges sebesség 94. Lehet, hogy 96. Sajnos a bowdenes óránál ez a helyzet...
A gsx - el mentem utána és minél nagyobb a sebesség annál nagyobb a százalékos eltérés.
kocsival mértétek?amúgy én is úgy érzem,hogy kicsit többet mutat az óra,de lehet h nem..
Aprilia órája csal nagyon. Mitoé reálisnak tünik.
akor oan vagy,mint haver részegen a 3sebességes szinyót mindenáron 4. be akarta tenni...
Akkor mondjuk ha 50-et ír ki akkor mennyivel megyek?
Már az előzőekben írtam, hogy a mito órája nagyon csal !
Passz, én már azon régen túlvagyok, hogy a fordulatszámmérőt figyeljem. A motor hangja az ami után a fokozatokat kapcsolom. Így fordulhat elő, hogy a nemlétező következő fokozatot akarom kapcsolni.
nekem a 150 bőven sok
aha,de akkor menni kéne annak töbet is,húzzad neki,megy az töbebt is