Szia! A mai napon cseréltem le a megrepedt, de javítható rendszámtartómat. Jó hírem van! A SUKIDA CROSSER rendszámtartója megegyezik a KSM, EXCEED, ASIA WING motorokéval. A motoros boltban azt mondták, hogy van mindenből. Lehet kapni mindent a géphez. Az ára 4600Ft volt, ha kell postázom, de csak ha előre átutalod az összeget. Számlát kérek az alkatrészről, azzal küldöm. Szállítás az aktuális Posta díjszabása alapján. Vagy keresel a környékeden egy SUKIDA motorkereskedést, ott is le tudják rendelni. A repedt tartót megjavítom, meg lehet csinálni. Nem kell műanyag hegesztő, van bivalyerős 2komponensű ragasztóm és alu szögvasam. Kap pár 3-as alu popszegecset és kész.
Hello Tudnál segíteni beszerezni egy hátsó sárvédő "rendszámtartót" exceed-re, ksm-re mert úgy látom te tudod hogy honnan kell mert a keeway hungary nem tud segíteni
Valószínűleg az is eladó lesz u.i. teljes külső átalakítás előtt áll a bringa.Hogy mikor még nem tudom,előbb műszaki aztán ahogy időm engedi úgy csinálgatom.
Szasztok!
Maradt egy hátsó sárvédőm egy 50-es Focusról zsírfasza állapotban, meg egy zsír új állórészem dobozában elkótyavetyélném őket jó áron, ha érdekel tudok képet mutatni, és írok árat
Szia! Volna egy 1500Km-es Keeway ksm 200 blokk komplett. Kizárólag 125-ös blokk kellene cserébe, mivel XL200 ( CG200) klón ez is jó a 125-ös helyére. Kompatibilis KSM, EXCEED, BAZUKA, SUKIDA, ASIA WING, DUKAR modellekkel. A blokk még motorban van, kipróbálható, garantált a KM benne. A blokkal lenne a gyári karbi, berugókar. A csere blokkon is ezek kellenének. Kérdez már körbe légy szíves ismerőseid között. Adásvételivel lenne a csere
Hát ezt most kapásból meg nem mondom , de jöv hét után viszem mindkét motort belőni a szelephézagot :D
Akkor már tudlak gazdagitani ezzel az információval
Nem rossz dolog az első teló csere mert elég virsli a gyári :)
sőt, én már azon is filoztam hogy egy Bazuka B12-ét amin Pairoli(remélem jol irtam) telok vannak, kompleten kormányostúl mindenestől átrakom mert az millioszór masszivabb :)
Találtam olcsó új fordított első teleszkópot, nekem nincs messze, Püspökladányban van. Elmegyek majd személyesen, megmérem a kormánybefogót, hogy belefér-e a vázba a csapágyazás szára. 20E-ből kijön az egész, ha beépíthető. Itt találtam:
Hidegen elöször gyújtás nélkül kétszer megjáratom a dugót, aztán ráhuzom a szivatot és komolyan mondom első rúgásra indul (bár van rajta öninditó is :D , de én inkább rúgdalom....
melegen meg elsőre szivató nélkül minden pöccröff
Neked könnyen indul hidegben a gép, Te hogy indítod ilyen kor? Nekem üzemi hőmérsékleten pöccre azonnal indul, de hidegen vannak gondjaim. Karburátor beállításra gondolok.
Szia Leveszed a gyújtás oldali fedelet ott találsz 2 db m6-os imbusz csavart kiszeded őket majd a blokk alján lévő segéd tartó m6-os csavarját leszereled a bilincset egy kicsit meglazítod lekötöd a tápkábelt vigyázz ne testeld le és kihúzod az önindítót és kész
..........és még sok minden ami menet közben eszembe jut.
Ha aktuális lesz felteszem ide is.
Exceed komplett eleje (forditott teló,befogók,kerék,fék) elcserélhető
ksm ugyanezen alkatrészei+némi kp-ra
Maradt egy hátsó sárvédőm egy 50-es Focusról zsírfasza állapotban, meg egy zsír új állórészem dobozában elkótyavetyélném őket jó áron, ha érdekel tudok képet mutatni, és írok árat
Focus 50 2T-hez nincs valakinek oldaldeklije? Eldőlt, és beszakadt a berúgókar...
Akkor már tudlak gazdagitani ezzel az információval
sőt, én már azon is filoztam hogy egy Bazuka B12-ét amin Pairoli(remélem jol irtam) telok vannak, kompleten kormányostúl mindenestől átrakom mert az millioszór masszivabb :)
http://www.bulimoci.hu/index.p...
melegen meg elsőre szivató nélkül minden pöccröff