Mást már tényleg nem tudok ajánlani, esetleg meg tudod nézni mi a gond, ha a két motort egymásmellé állítod. Leszedet a farokidomokat és minden látszik azonnal.
Valami csak nem OK a képen, keress rá a google-ban képekre exceedről. Nekem úgy tűnik mintha a lámpának lentebb kellene lennie. Kinyomtattam a fotót full A4-re. Kivittem a gépemhez és szerintem jó a farokidom amit vettél. Itt a kép az enyémről.
Hát akkor lehet az lesz hogy azt a rést a műanyaghegesztővel kipotoltatom, meg még megprobálok kicsit alakitani rajta, aztán akkor talán szép lesz :)
Most inkább akkor az új árából veszek kézvédőt vagy ilyesmit esetleg én is veszek rá egy normális sárvédőt!
Szia! Sajnos szerintem ugyanaz a rendszámtartó hátsóidom kapható Sukidára mint amit vettél HIOSUNG néven a motorodra. Megnéztem a Sukida Crosseren lévőt 99% hogy ugyanaz. Elég húzósra mondták 4700Ft. A hátsó lámpa más egy kicsit a Sukidán. Szerintem, ha veszel Sukida vagy Hiosung hátsó lámpát, farok idomot teljesen jó lesz. Vagy marad a műanyaghegesztős ismerősöd és átoperálja Keeway-esre. Az utóbbi olcsóbb szerintem.
Nemrég vettem egy Keeway X-ray-t.Mielőtt megvettem utánanéztem,hogy milyen típusbetegségei vannak ennek a motornak,tehát nagyjából tisztában vagyok a hátrányaival\előnyeivel.
A kérdésem az lenne,hogy hol van ebben az önindító,mert tudom hogy mi a baja és meg akarom csináltatni\csinálni csak nem tudom hogy hol van,ha valaki látott már ilyet kérem segítsen,előre is köszönöm.
Mert a zöld az így van egybe, nagyon nem akarok átbuherelni semmit a másikról, am most ha átteszem akkor a zöldön nézne ki balfaszul :D szóval sokat nem nyernék vele...meg rákérdeztem a műszakin az ilyen nem számit, de ettől függetlenül mindenképp szeretnék rá egy normális farokidomot , és még 1x kösznöm hogy érdeklődsz utána
Ezen a címen tudunk beszélni : satumark@hotmail.com
Szia! Egyelőre nincs info a rendszámtartóról, majd hétfőn bemegyek személyesen. Miért nem rakod a zöld vasról a kékre át a rendszám tartót? Úgy is az megy majd műszakira. Érdekli sógort a zöld gép, kellene egy e-mail elérhetőség. A többi priviben menne.
170.000,- Ft-ért hirdetem de ez irányár szóval lehet alkudni, azaz hirdetném ha tudnék róla közelebbi képeket csinálni mert jelenleg 200km-rel odébb tanulok és nem volt rá időm és alkalmam...szóval egyelőre nyári képekkel tudok szolgálni...egyedüli hibái a műanyagok , jobb hátsó ülésalatti idom repedt (van belőle új) , meg a fejidom lett javítva műanyag hegesztéssel, semmi kokány semmi ragasztgatás....megvan hozzá az eredeti számla, adásvételi, egy forgalomba helyezési dokumentum, jobb oldali tükör, csomagtartó, blokkhoz egyéb alkatrészek, szilentek, láncvédő, Blokkja kitűnő állapotban van, nem csörög nem zörög
Megvannak hozzá a gyári gumik amik jó állapotuak, meg adom hozzá ezt az off-road szettet is (Pirelli,Michelin)
Szia! Voltam a másik motoros boltban. Péntekre ígértek infót, majd felhívom őket és szólok mit mondtak. Ötlet: ha már megvan a HYOSUNG tartó, a műanyagos ismerősöd nem tudja át operálni az eredeti kinézetre? Főleg ha van a másik géped. Egyébként mennyi lenne az eladandó motornak az ára? Fotókat tegyél már fel légy szíves.
Köszönöm szépen hogy ráérdeklődsz :)
Igen, ebben nincs 1000km , viszont ennek van a párja amivel endurozni szoktam....abban 5000 van + 1-2 karc :D pont eladó, mert 2 fölösleges lesz...amúgy remélem a sukida jo lenne rá mert azért elég hülyén áll rajta az a rés :/
Papirozás macerás egy kicsit, én csináltam már egyszer, olaszból hozott gépet. A számlán szereplő vevőtől vetted a motort? Mert ha nem akkor be kell szerezned az összes eredeti adásvételit, ami volt a számlán lévő személy és akitől vetted között. Csak eredeti lehet fénymásolat semmi nem lehet. Most alacsonyabb is lett a regadó, nem lesz olyan húzós az, inkább a forgalomba helyezés.
Keeway KSM 125 (2004) , nálam most minden gyári...én most szeretném lepapiroztatni , remélem sikerül mert nincs hozzá sokmindenem, csak gyári számla + adásvételi......
Ha letudom papirozni vmi tuningot én is szeretnék rá dobni :)
Nálam ezzel a gyári összeálitással is ha elengedem a gázt olyanokat durrog mint azt atom sokszor :) , de vmi nyitott rendszerrel lehet hogy jobb hangja lenne :P
Kézvédőt én is szeretnék rá....meg az új sárvédő dolog se rossz mert az elől elég furcsa formája van a gyárinak az tény
Amugy a régivel az történt hogy mentem vele egy gyengébb földuton azrán egyszer csak azt vettem észre hogy nagy reccsenés és a tükörben látom a darabjait szétrepkedni....olyan szinten összetört hogy a műanyaghegesztős ismi is R.I.P.-et mondott rá, ez volt tavaly szeptemberben...azóta probálok rá szerezni...
Mi történt a régivel? Majd a jövőhéten megkérdezem az itteni boltosokat, hogy tudnak-e hozatni. Milyen géped van pontosan? Az én gépemen ki van cserélve a kipufogó rendszer 40-esre, a végdob pedig 50-es. Brutál hangja van, meg szét tudná pörögni a lelkét. Vigyázni kell a gázkarral. A karbit ki akarom cserélni valami japán automata szívatósra. Előre vettem Yamaha YZ sárvédőt, a kormányra Polisport kézvédőt. Most egy UFO ledes fej idom meg fel előre. Az enyém műszakis lehet szaladgálni vele bárhol.
Most egy Hyosung sárvédő van fenn, de nagyon satnyán áll....ezért gondoltam hogy inkább a gyári kellene.
Kinézetre a 2 tök ugyanugy néz ki , de a felrakás után kiderült hogy mégse :/
Az szép, én a Pesti keeway boltot hivtam, tőlük érdeklődtem...elvileg ők a nagyker és ők viszont nem tudtak :/
Esetleg vennél nekem eggyet? Postai utánvéttel meg átvenném?
A motoromon Sukida Crosser tankboritas van. Ezeket a motorokat egy helyen gyartjak. Kissebb modell valtoztatasok vannak, de a rogzitesi pontok ugyan azok. Egyiknek van tarcsafek hatul masiknak nincs, mindegy mikor adtak ki. Zongshen gyarban keszitik, az ujabb modelleken van elol forditott telo. Lattam mar ebben a vazban 50-ed blokkal is Polymobil neven. Nalunk az egyik motoros boltban Sukida forgalmazas van, ki is van allitva egy Crosser 125. A masik bolt pedig Keeway kereskedessel foglalkozik, ott mutattak a linkelt arlistat. A lenyeg szerintem,hogy mind Honda XL klon. Mindket helyen azt mondtak minden kaphato hozza.
Keewaytől már érdeklődtem telefonon, exceed-hez van mindenféle idom kivéve rendszámtáblatartó , KSM-hez semmi....de akkor te megtudnád mondani hogy a tiedhez honnan lehet alkatrészt venni?
Amugy ahogy néztem a profil képed ink a KSM-hez hasonlit a tied!
Most inkább akkor az új árából veszek kézvédőt vagy ilyesmit esetleg én is veszek rá egy normális sárvédőt!
Nemrég vettem egy Keeway X-ray-t.Mielőtt megvettem utánanéztem,hogy milyen típusbetegségei vannak ennek a motornak,tehát nagyjából tisztában vagyok a hátrányaival\előnyeivel.
A kérdésem az lenne,hogy hol van ebben az önindító,mert tudom hogy mi a baja és meg akarom csináltatni\csinálni csak nem tudom hogy hol van,ha valaki látott már ilyet kérem segítsen,előre is köszönöm.
Ezen a címen tudunk beszélni : satumark@hotmail.com
Megvannak hozzá a gyári gumik amik jó állapotuak, meg adom hozzá ezt az off-road szettet is (Pirelli,Michelin)
Igen, ebben nincs 1000km , viszont ennek van a párja amivel endurozni szoktam....abban 5000 van + 1-2 karc :D pont eladó, mert 2 fölösleges lesz...amúgy remélem a sukida jo lenne rá mert azért elég hülyén áll rajta az a rés :/
Ha letudom papirozni vmi tuningot én is szeretnék rá dobni :)
Nálam ezzel a gyári összeálitással is ha elengedem a gázt olyanokat durrog mint azt atom sokszor :) , de vmi nyitott rendszerrel lehet hogy jobb hangja lenne :P
Kézvédőt én is szeretnék rá....meg az új sárvédő dolog se rossz mert az elől elég furcsa formája van a gyárinak az tény
Amugy a régivel az történt hogy mentem vele egy gyengébb földuton azrán egyszer csak azt vettem észre hogy nagy reccsenés és a tükörben látom a darabjait szétrepkedni....olyan szinten összetört hogy a műanyaghegesztős ismi is R.I.P.-et mondott rá, ez volt tavaly szeptemberben...azóta probálok rá szerezni...
Kinézetre a 2 tök ugyanugy néz ki , de a felrakás után kiderült hogy mégse :/
Esetleg vennél nekem eggyet? Postai utánvéttel meg átvenném?
Amugy ahogy néztem a profil képed ink a KSM-hez hasonlit a tied!