nekem van 12-es meg van 24-es, mind a 2 dellorto, a nagy karbinak az az előnye, hogy ha akarod több kaját is tudsz neki adni. Rs-re amikor ráraktunk egy 24-es karbit+nagyobb első fogaskereket 90-ről 105-re ugrott a végsebesség, és érezhetően erősebb lett.
Van még egyébként nyitott karbonlapos membránom is, ami szintén jó hatással tud lenni.
Szia! A Karburátorból milyen van benn eredetileg? Mennyit segít egy nagyobb? mert nekem van hogy elfogy az erő, és rá kell adnom a szivatót, hogy kapjon benzint...
Hu sikerült eladnom,ezt a szart,vettem egy normális olasz motort(Italjet Formula)ég és föld a különbség,el sem hiszem,hogy megszabadultam ettől a kínai hulladék trágya szartól.
Heló!
Én se tudtam eladni, szalonba cseréltem el a mostanira. Ezeket csak újan veszik úgy nézem, mert elterjedt róluk hogy milyen szarok... Nekem a 2,5 év alatt nem volt annyi baj a Matrixommal, mint 1hónap alatt a Pegasoval.
Hali.Nem tudom ti,hogy vagytok,vele de én a Keewayem már 1 hónapja nem tudom eladni,pedig aztán full szalon a motor.Vettem egy Leonardot,és ez meg csak van.De eladni pffff.
Eladó 2db Keeway exceed 2004-es kevés kilométerrel megfelelő jó állapotban és jó árban 1 db motor ára 150.000ft irány árba akit érdekel írjon itt. Ja és magyar papiros motorok
nekem arn 125 ösöm van többek között és végülis nem rosz ( ugyan az a blokk van benne mint az f-act 125 be) de inkább ilyen éron valami öregebbet vegyél ha venni akarsz egy aprilia leonardot vagy egy sr 15 et vagy ilyesmit. erősebb jobb... nekem nem volt vele bajom sokat használtam pedig. teljesítménye 100 km/h a vége (új korában 108 at ment hátszéllel:D)gyorsulása 10-11 másodperc 80 ra. ( hozzá kell tennem én jól járattam és mindíg szervizeltem)ja és ha mindenképp keeway mellett döntesz lehet arn el jobban jársz de te tudod...
Szerintem ne vegyél keeway-t :) ez az én tapasztalatom inkább vegyél egy használt márkásabbat pl: yamaha,aprilia,honda,suzuki,
kb egy 50es keeway 3le 2litert eszik és 65 a végsebessége :)
Szevasztok! Most készülök robogót venni. Pár kérdésem lenne erről a márkáról. Segítségeteket megköszönném. Elég eltérő véleményeket hallottam róla és érdekelne a tulajok véleménye is. Megbizható gépek? Szervizigény? Menetteljesítmény? Fogyasztás? Mindent szeretnék tudni amit csak lehet. Válaszokat előre is köszönöm!
Látom jó sok választ kaptál a kérdésedre.
1. Lehetséges, de ha 4 ütemű azoknál sajnos ez a jelenség előfordul, a kymco is ezzel küszködik - berúgókarral indítani.
2. Nincs ilyen, hogy hivatalos tuningszett, legalábbis nem tudok róla. de a tuningolás a variátorban történő görgő , rugó , ill. a határológyűrű cseréje. Alapszinten ennyi.
3. A kuplungrugó és a görgők cseréje ill. még a kontrasztrugó cserélgetése hozza meg a kívánt eredményt. Szervizben könnyen megoldják azt hiszem.
Sziasztok.
Vettem ma egy Fact100-at 4100 km-el. Több kérdésem lenne.
1. Nehezen indul kicsit, gondolom, hogy mivel nem használták sokáig. Ez gyertyacserével vagy más trükkel megoldható?
2. A hivatalos tuningszettet az előző tulaj nem rakatta bele. Kikérhetem a szervízben? Mennyiért rakják be és mit jelent ez?
3. Megoldható-e valahogyan, hogy a robogó jobban gyorsuljon, hamarabb pörögjön fel? A végsebesség nem számít, menjen 60-70-et, csak városban lesz használva.
Köszi.
Neharagudj hogy ilyen későn válaszolok, de csak most vettem észre.
A világítás az nekemis ilyen...pontos magyarázatot azt nem tudok, de ilyen mióta nálam van a moci.
Ha van msn címed írd le és dumálhatnánk.
Van még egyébként nyitott karbonlapos membránom is, ami szintén jó hatással tud lenni.