Elvileg rendszámmal és papírokkal kellett, hogy átvegyék az üzletben.
Igaz tudok én is olyat, ami nem úgy volt.
A volt munkatársam átvette hivatalosan, aztán levette a rendszámot és úgy járt vele.
Sziazstok! Nekem egy fekete X-Ray 50 SM-em van, és elvittem kuplunglamella cserére, meg egy két apróságot cseréltek rajt, és aztmondta a szervízes, hogy szerinte van bent valami elektronikus fojtás, mert amikor elkezd húzni akkor leszabályoz... Valaki tudja, hogy ez hol található? X-Ray tulajok felvehetnének: hajosgergely@hotmail.com
Nekem nincs.
Munkatársamnak és volt munkatársamnak van.
A volt munkatársamé a régebbi, az nagyon jó, semmi gondja, a munkatársamé az újabb 2007-es, azzal volt neki szopás rendesen.
Kezdődött a gyújtáskapcsoló cseréjével, aztán mindenféle csapágycserékkel, kerékcsapágy összetört, elektromos gondja is volt, fél évet volt szervízben. Garanciában.
Már kb. egy éve jó, de azóta nem használja olyan sűrűn.
Hello.
Van itt valaki akinek arn 125 van? Ha igen akor tunátok róla írni.
Namsokára lessz egy ilyenem,mer elég régóta van egy eladó motorom és abba számítom be.
Lehet már kérdeztek erről titeket, de van egy Hurican Keeway.
Az a gondja, hogy mikor meleg az idő nem akar beindúlni. Viszont ha a berúgókarral néhányat rugdosok akkor utánna beindúl és füstöl mint egy gyárkémény. Valószinű megszívja magát a karbi és azért nem indul be. Sajna az autómata szivatóhoz nem értek. Gyertya lett cserélve a gyártó álltal megadott típusra, mert rövid menetes volt benne. Valakinek volt, van hasonló tapasztalata?
Helló!
A kapcsoló ott van a kitámasztónál, azt próbáld elősör szétszedni, és fújkodd be WD-40-el lehet hogy segít! A kitámasztó nem volt kihajtva ugye?
Hello! Ha már felmerült a segítség, erre kéne valami okosat mondani :D http://www.youtube.com/watch?v... (a motort azért "kínoztam" hidegen, mert volt olyan, hogy magasabb fordulaton elkezdett pislákolni a háttérvilágítás)
KÖSz a segítséget de új probléma lépett fel szval kitakarítottam a benzincsapott azért járt egyenetlenül mer nehezen kapott benzint4 Szval kitakarítom összerakom majd pöcc röff indul szépen ár ahogy kell aztán próbálnám ki h minden rendbe-e kuplung be berakom egybe és leáll úgy h a kuplungot fel se eresztem! Aztán felhívtam 1 ismerősömet és ő azt mondta szó szerint h a motoron van üresjárati kapcsoló na az zárlatos lehet ezért áll le a motor ha sebességbe rakom! Próbáljam meg kiiktatni a hibás vezetéket! Na ez nem sikerül miután szétszedtem vezetékek tömkelege várt amihez már vki hozzányúlt és mondanom sem kell nem a legjobb munkát végezte! Ha vki le tudná írni mit tegyek vagy hol fut a keresendő vezeték és h hogy kéne ezt a problémát orvosolni azt nagyon nagyon megköszönném! A Válaszokat előre is kösz!
Sziasztok van 1 keeway exceed 200 asom nemrég vettem használtan 2006-os modol endúrózásra használtam de nem nyírtam csak lezán motorozgattam! Majd egyszer csak elindulás után elkezdett rángatni a motor majd le is ált újra indítom és össze-visszajárt a motor elég egyenetlenül és indulés után újra csak rángatott de nem ment és leállt! Teljesen kétségbe vagyok esve mert az exceed blokjáról csak jót hallotam! Kérem aki tud segítsen én gyújtás problémákra gyanakszom! (am a motornak eddig semmi baja nem volt igaz 1 olajcsere már ráférne) Szóval a motor beindul egyenetlenül jár majd indulás után rángat és leáll! Aki tud mégegyszer kérem segítsen és írja le részletesen hogy mit kellene csinálni vele!
Teszt az új Keeway TX 50-ról és a Goccia-ról.