Próbáld ki őket ha van rá módod.
A 250 kétütem tényleg kegyetlen. Majd eladod max
A 450 4t is iszonyat brutál, ha gyorsan akarsz vele menni.Pedig itt van nyomaték is...
én is lehet intézek egy 250 4t-t helyette. nem nagyon akarok lesérülni
Ha a szervízigényét nézed árban kb ugyan ott van erről van egy több oldalas cikk itt a sportmotoron. egyszer elolvastam. a 2-t nél ugye ott van pluszban a 3-4-5 ezer forintos olaj is amit minden 3-4 tank után kalkulálni kell. a cikk arról szólt hogy 2üteműnél is megadott üzem óra után kicserélték a hengert dugót meg főtengelycsapágyat főtengely felújítás stb a 4t nél ugyanúgy megadott x munka óra után szelepek cseréje..... stb
A cikkben így jött ki kb 5-10 százalékkal drágábbra de tartósabbra a 4t.
Szerintem is 4t simán elmegy2-3 szor annyit szerelésig meg jobban leadja az erőt/nyomatékot amitől kezelhetőbb lesz kezdőknek biztos jobb.
Én most adtam el szeptemberben a 2t ktm em 250 es egs volt kb 55 LE szerintem Ez enduro volt csak átfaragták krossznak.
Én inkább csak ilyen hétvégi hobbi motornak használtam homok utakon ott nyélgáznál nem volt gond mert 5.ben is kirúgta maga alól a homokot ha fordulaton volt tartva. 2 szer voltam vele "krossz" pályán Ladánybene mellett van egy pálya de nincs kezelve és vastagon áll rajta a homok. Ott se volt gond vele...
Füvön próbáltam vele egykerózni 4szer 5ször de power nyitásnál majdnem hanyatt dobott úgyhogy ezt abba is hagytam :)
De nekem ez a krossz dolog annyira nem jött be fain fain de kirázza az emberből még a lelket is úgyhogy...:S de hát ízlések és pofonok maradok utcai mocizásnál esetleg pályán.
Jó vásárlást.... Jól nézd meg mit veszel mert kb dupla annyi üzemóra van a motorban mint amennyit a gazdája mond.
Szerintem jó honda cr 250 eseket már 260 000Ft-ért osztogatnak.
Bocsi hogy beleszóltam.
Széles utat mindenkinek még a napokban ezen a novemberi vénasszonyok nyarán
A másik, hogy enduróval nem tudsz cross pályán menni értelmesen, viszont crossal el lehet bohóckodni sok helyen. Csak ügye szervízigényesebb. Szerintem azt is gondold át, hol szeretnéd többet használni.
125 mindenképp,ha rám hallgatsz. az is jobbat lép mint az er6n, ha ügyes vagy, meg fogsz lepődni
Igaz szerintem nem könnyű kétütművel menni, próbáltam egy ktm-et hétvégén. ha fordulaton tudod tartani, és nem spórólsz a váltóval nagyon gyors. de ha nem akkor semmi. Kicsit ilyen ON- OFF érzés Viszont nagyon könnyű, jó vele ugratni és kanyarodni.
Remélem segítettem.
Nem annyira gáz, csak ha gyorsan akar az ember menni vele. Van benne erő, sok is.
a 250 2t viszont tényleg brutál. alul semmi, aztán piff. ott nem tudsz nyomatékból menni. vagy mész mitn az állat, vagy sehogy gondold meg szerintem
El akartam menni megnézni, hogy csapod a gépnek de végül lecsúsztam róla! Sajna!
De van jó hírem is! Még idén, utolsó pályázásomon meg lett a 42,844-es köridőm!
Ennyire brutálisan erős a 450 lacika?
Én 250-es 2 ütemőt akarok majd a közel jövőben , de az könnyebb és lóerőben azonos, mint a 450 4t. Lehet még 1x át kellene gondolnom?
Benzincső!2006-os a kicsike.Ha neked kell mindenféle kedvezményt tudok adni. Sőt örülnék ha valami ismerőshöz kerülne, mert tudom hogy jól jár aki megveszi.
A 250 kétütem tényleg kegyetlen. Majd eladod max
A 450 4t is iszonyat brutál, ha gyorsan akarsz vele menni.Pedig itt van nyomaték is...
én is lehet intézek egy 250 4t-t helyette. nem nagyon akarok lesérülni
A TZR250-t a Kínai sráctól vetted?
A cikkben így jött ki kb 5-10 százalékkal drágábbra de tartósabbra a 4t.
Szerintem is 4t simán elmegy2-3 szor annyit szerelésig meg jobban leadja az erőt/nyomatékot amitől kezelhetőbb lesz kezdőknek biztos jobb.
Én most adtam el szeptemberben a 2t ktm em 250 es egs volt kb 55 LE szerintem Ez enduro volt csak átfaragták krossznak.
Én inkább csak ilyen hétvégi hobbi motornak használtam homok utakon ott nyélgáznál nem volt gond mert 5.ben is kirúgta maga alól a homokot ha fordulaton volt tartva. 2 szer voltam vele "krossz" pályán Ladánybene mellett van egy pálya de nincs kezelve és vastagon áll rajta a homok. Ott se volt gond vele...
Füvön próbáltam vele egykerózni 4szer 5ször de power nyitásnál majdnem hanyatt dobott úgyhogy ezt abba is hagytam :)
De nekem ez a krossz dolog annyira nem jött be fain fain de kirázza az emberből még a lelket is úgyhogy...:S de hát ízlések és pofonok maradok utcai mocizásnál esetleg pályán.
Jó vásárlást.... Jól nézd meg mit veszel mert kb dupla annyi üzemóra van a motorban mint amennyit a gazdája mond.
Szerintem jó honda cr 250 eseket már 260 000Ft-ért osztogatnak.
Bocsi hogy beleszóltam.
Széles utat mindenkinek még a napokban ezen a novemberi vénasszonyok nyarán
Majd kipróbálom mind a kettőt vásárlás előtt.
Mindenképp 2t-t akarok venni.
4 ütemű nem kell.
Igaz szerintem nem könnyű kétütművel menni, próbáltam egy ktm-et hétvégén. ha fordulaton tudod tartani, és nem spórólsz a váltóval nagyon gyors. de ha nem akkor semmi. Kicsit ilyen ON- OFF érzés Viszont nagyon könnyű, jó vele ugratni és kanyarodni.
Remélem segítettem.
2t-hez alkatrész harmad annyi , mint 4t-hez.
Lehet még 125 lesz belőle , de majd meglátom. :)
a 250 2t viszont tényleg brutál. alul semmi, aztán piff. ott nem tudsz nyomatékból menni. vagy mész mitn az állat, vagy sehogy gondold meg szerintem
El akartam menni megnézni, hogy csapod a gépnek de végül lecsúsztam róla! Sajna!
De van jó hírem is! Még idén, utolsó pályázásomon meg lett a 42,844-es köridőm!
Sajna nem jutottam el mert kimentem a gokartra és utánna leragattam!
Én 250-es 2 ütemőt akarok majd a közel jövőben , de az könnyebb és lóerőben azonos, mint a 450 4t. Lehet még 1x át kellene gondolnom?
Jana ha van kedved gurulj arra te is
Mikori évjárat? A másik gépnek mi az ára?