Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azé van! De tudja meg mindenki, Leslietől van! Köszi, jó játék!
Látom nem tétlenkedtél az xls-el
Hát a hátsó /67 gumi is közrejátsziik! 270 valós(na jó 265)nél mutat 242-őt!
Nem, a csalás lent (50-100-130) általában 5 kmph körül lehet a spirálosnál. A Te gépeden digitális a történet, ill. elektronikus, ami pontosabban számol. Felül biztos csal az is egy keveset, de nyugtasson meg: 280 körüli kijelzésnél tuti (szerintem) a 260 tényleges.

Gyurkesz esetében más a történet, az övé USA modell és ott van valami egyéb ok is asszem. (már a Tominak is pontatlan volt, úgy emlékszem.. igaz, Gyuri?)

Már esik is. Én meg levettem a hétvégén a bringáról a sárvédőt..
Csalnak ezek össze-vissza
A pontos értéket úgy se tudod soha, csak közelítőleg
Ha leáttételezed a gépet tuti nem a valósat mutatja
mert? mindenki azt monddja csal a zóra.....én nem értem ezt...akkor az enyem is csalhat? de komolyan. az kicsit gaz nem ha uj motoré csal?
Hm ... no komment
hajajj itt már bebprult, dejo lessz:)

Leslie, akkor én most vettem egy motort 2.6 millioert és egyből szar a kilometer oraja jol ertem ezeket a dolgokat? (na ne már)
bazeg itt vagytok tőlem 2 sarokra na ne mááár:)
Gyön az eső...
Ha leáttételezem(nemsoká) akkor elvileg okés lesz! Lehet, hogy a hátsó/67-es slick kozza!
Van erre egy konverter, amit rádugsz a kilométerórádra, és be tudod állítani pontosan, akármilyen áttételt használsz!
Nekem kellene, mert csal az órám de nagyon és lefele!
Az nem pontos, gondolom 10-20 eltérés lehet. A 319-et a váltó és lánckerék áttételekből, ill. a hátsó kerék adataiból számoltam ki. Van egy frankó excel táblám. Beírod a gyári áttételadatokat, kerékméreteket és megmutatja mennyi az adott fordulaton.
Leslie, az én R1-esem eddig 289-et mutatott max., de most fogom majd leáttételezni mert a kanyar-egyenes elméleteddel teljesen egyetértek!!
Mér, az órád nem mutatja?!
Van ott mérő? :)
Majd megnézzük mit megy a célegyenes végén!!!
Mondom R1 (Yamaha)

Nekem az, de a 195/70 miatt mégsem (most épp 319-et menne 12500-nál elméletben, de nekem jobb ma egy kanyar 120-al, mint holnap egy egyenes 300-al ). 190/50-el nekem 280 volt a legnagyobb kijelzett, a cimborámnak (előző tulaj) 290 (utolsó vonal), persze kmph.
Gyári áttételed van?!
Mármint a kollekciómban. Én ilyet -sajnos-nem cselekszem.
Hja, mint az egyik videómon az R1 amin 191 MPH-t jelez az óra nyélen..majd pedig elsöpör mellette egy Hayabusa vagy 30-40 kmph-s tempókülönbséggel (ez itt nem Suzuki reklám, legalább annyira tudja a ZX-12R is ).
Csaszii, itt egy térkép, várunk!
de maga a motor teljesítménye mégiscsak neked jobb:) és nagyobb..érted hiaba egy ameriaki autó is 2000 kiló a v8 benne van. én akkor is baszhatom a 1000kg os hondámat a maga 2literjével és 250 loerejevel (s2000) olyan feelingje sosemlesz.

szoval azert motorban is neha jobb a nagyobb.
Tudom. Ezért is mondja Allveer, hogy esetleg megcsinálni a gépet és nem eladni.
Vagy eladni és újat venni.
Ja, azt pedig ne feledd, hogy a 600-asok 30-40 kilóval könnyebbek! Az sok lóerőt ér ám!