Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az osztrákok visznek még úszómedencét is... ezt ne feledd
jah, meg hideg sört...
Mert pályanapra már előkészíti az ember a mocit. Felrakja a pályagumit, leveszi az indexet a tükröt stb. Feljebbrakja a lábtartót, átcsavarja a futóművet pályára meg ilyenek.
Meg aztán a menők viszik az emelőket, a gumimelegítőt, a tescos sátrat, a napozóágyat.
pályanapra miert nem eleve a motorral mentek?

én még nem igazan értek ehez, pályán sem voltam még motorral:)
ok

majd szólsz. nem biztos hogy mindig tudlak vinni, de ha igen akkor nem probléma...

LX
Idővel talán élek vele. Addig megjegyzem.
Fehérvár.
Ha neked jó....

LX
Honnan mész trailerrel? (szinte süt a kérdésből a hátsó szándék.. )
Illetve előbb legyen jó idő előtte és 11-én.
Érdekes, a Mátra nem izgat egyáltalán, pedig az előző géppel ~minden második hétvége úticélja az volt. Pályán meg nem voltam, mégis be vagyok zsongva.,
ezé" megyek trailerrel... meg mert nem teszem ki a lábam az utcára...

LX
Gyere a ringre és pusztítsd azt az 5-6 mm-t is!
Mér" csak nézőként?
Ha úgy lesz, mérsz majd nekem köridőt?

(Na, olyan se volt még, hogy gumit kellett volna melegítenem... )
Neked.
Nekem csak lenne, de sajnos messze van.
Ott valamivel drágább, ehhez jön a plusz benzinköltség, egy esetleges /komoly/ buktára meg nem is mernék gondolni a szállítási költség miatt.
A fülem nem, de itt-ott szepegett a se....em. Elég ahhoz annyi, hogy közel volt a lábtartó a földhöz. A profilból 5-6mm maradt érintetlenül.

38.500 hugáren forint

Valahogy így nézhettem ki:

Pályán ugyis belövöd a kanyarokat, a féktávokat és a fokozatokat is, hol hanyasba stb. Kanyar közepén nem fogsz váltani sehol, hidd el!
Ha meleg van fogyasztja, de ez a jó, egyébként nem vészes, és jól tapad! Ott aztán boríthatod, csak tényleg arra kell figyelni, hogy meleg legyen a gumi! Jártam már úgy, nem sütött a nap, nem melegedett be rendesen a guma(slick), és megforgott a hátulja! Vagy csak az időre fogom a bénaságom! Szerintem kb 3 pályanapot ki bír, attól függ mennyire csapod! 11.-én kint leszek(elvileg), de valszeg csak nézőként!
Szeretem, ha hozzáférek a váltóhoz. Amatőr lévén könnyen túllassíthatom magam és akkor szívesen visszarúgok egy gangot a kellő(bb) kigyorsításhoz. Nézek majd nagyokat, az tuti. :)
Ha 10 pénzen belül meg tudom oldani, akkor jó lesz. Jobb, mint 40-ért egy lábtartószett (szvsz).
persze hogy eszi a gumit. Főleg ilyen melegben. De azokat az aszfaltozott bukótereket nem tudom feledni....
Pannonia ring az igazi... (szerintem...)

LX
Gyurkesz, HuRing aszfalt milyen? Sima/érdesebb? Eszi a gumit? Te már úgyis tudod :)
11-én mit csinálsz?
uffffff

LX
Ha feljebb teszed rajta a lábad akkor se ér le a csukád, és olcsóbb is!
Leértek a füleid a kanyarokban?
Mibe fájt?

Én most Michelin Pilot/Power? Race-t fogok nézni, ha jónak látom, kipróbálom.
Maratok adaptert, hogy feljebb (és talán hátrébb) kerüljenek a lábtartóim, akkor később ér le a csukám talpa/orra.
Jaja, a ring a tuti!
meg az autó meg a busz... fa, korlát szakadék.... ne ezé" nem megyek közúton.... túl gyáva vagyok....

LX
Hja...

Találkoztam egy pár ilyen sráccal. Mátraházától "gurultam" lefelé és jöttek szembe egy páran úgy, hogy nekem kellett a saját sávomban korrigálni, nehogy elvigyék a tükrömet.
És a kátyúkról nem is beszélve!