Mert pályanapra már előkészíti az ember a mocit. Felrakja a pályagumit, leveszi az indexet a tükröt stb. Feljebbrakja a lábtartót, átcsavarja a futóművet pályára meg ilyenek.
Meg aztán a menők viszik az emelőket, a gumimelegítőt, a tescos sátrat, a napozóágyat.
Illetve előbb legyen jó idő előtte és 11-én.
Érdekes, a Mátra nem izgat egyáltalán, pedig az előző géppel ~minden második hétvége úticélja az volt. Pályán meg nem voltam, mégis be vagyok zsongva.,
Neked.
Nekem csak lenne, de sajnos messze van.
Ott valamivel drágább, ehhez jön a plusz benzinköltség, egy esetleges /komoly/ buktára meg nem is mernék gondolni a szállítási költség miatt.
Ha meleg van fogyasztja, de ez a jó, egyébként nem vészes, és jól tapad! Ott aztán boríthatod, csak tényleg arra kell figyelni, hogy meleg legyen a gumi! Jártam már úgy, nem sütött a nap, nem melegedett be rendesen a guma(slick), és megforgott a hátulja! Vagy csak az időre fogom a bénaságom! Szerintem kb 3 pályanapot ki bír, attól függ mennyire csapod! 11.-én kint leszek(elvileg), de valszeg csak nézőként!
Szeretem, ha hozzáférek a váltóhoz. Amatőr lévén könnyen túllassíthatom magam és akkor szívesen visszarúgok egy gangot a kellő(bb) kigyorsításhoz. Nézek majd nagyokat, az tuti. :)
Ha 10 pénzen belül meg tudom oldani, akkor jó lesz. Jobb, mint 40-ért egy lábtartószett (szvsz).
Én most Michelin Pilot/Power? Race-t fogok nézni, ha jónak látom, kipróbálom.
Maratok adaptert, hogy feljebb (és talán hátrébb) kerüljenek a lábtartóim, akkor később ér le a csukám talpa/orra.
Találkoztam egy pár ilyen sráccal. Mátraházától "gurultam" lefelé és jöttek szembe egy páran úgy, hogy nekem kellett a saját sávomban korrigálni, nehogy elvigyék a tükrömet.
jah, meg hideg sört...