meghát LEslie, ottvan neked a 600asokhoz képest a +ccm és a +NM azaz a köbcenti és a nyoamték többlet. ez sem utolsó szempont egy motornál. tehat hiaba 89es a 750 az 750
Na ezt jól megrágtátok srácok. Abba egyetértek Allveer-rel hogy ne vegyél 20 éves roncsot, (autó) mert a gatyádat is ráköltöd! (Tapasztalat... ) Allveernek meg úgy látom visszatért a régi stílusa....
Aki új motort vesz, olyat vegyen, amit megtart.
Nekem a GPZ nem ilyen volt (2 henger és én a 4 hangját szeretem hallani, régi futómű és én jobban szeretem a teljesebben beállíthatót). Akkortájt a THM is magasabb volt jóval, így kb a motor a lízing lejártakor felét-harmadát érte volna a befizetett összegnek(ha a végleges gépről van szó, akkor ugye ez nem érdekes). Na, abból egy jobb gép kezdőrészlete vagy egy kicsit több jött volna ki = folyamatos részletfizetés. Ha ügyeskedtem volna, nagyjából 0-ára hozom ki a 7-esre cserét, de kb. 100-ra sikerült. Igaz, egy héten belül eladtam a motort. Most van egy "öreg" 7-esem, amit sokáig meg szeretnék tartani. Annál is inkább, mert ár-értékben nincs ellenfele. 1M alatti áron másfél motort venni persze nem hétköznapi dolog.
Offtopic a klub tekintetében:
A "91-es motorért nem is reális az ár. Kivéve, ha gyári, karcmentes /szalonközeli/ állapotú. De olyan nincs. Meg olyan se, hogy egy pl. mint az említett, 14 éves motorban ne legyen 50ekm (ez évi kb. 7,5 tank benzin egy nagyZiZi esetében).
Emellett a nagy és nehéz motorok ideje lejárt. Pl. a 7-esem évek óta a "classic sportbike" kategóriába van sorolva, nem említik egy napon a mai sportgépekkel. Épp ezért inkább egy mai (2-5 éves) gépet vesz a vevő, mint egy tizenéveset. Allveer barátom pedig meg is csináltathatta volna annyiért a régit (szerintem, de én laikusabb vagyok nála), amennyibe a lecserélése került. De az biztos, hogy sokkal több utánajárással.
ütöképes fényezés? hmmm
Tuti az lesz az utolso amit a motora költök,köszönet az ilyen faszoknak akik az utakon közlekednek...
Megértem azokat akik duzspeti féle idom+egyszinre lefujva mocival közlekednek,az
nemnagybaj ha törik ha kijön elé egy barom...,.
700e???? nemazért de haver a 91es zizijét árulja 860ért,és nemad mellé semmit....
Igaz nembirja eladni lassan mér 1 éve :(
Erről beszélek.
A használtmotor piac halott, a ZZ-R-t végül 700000-ért adtam el úgy, hogy adtam hozzá egy gyári láncszetet és egy MRA túraplexit. Nincs ebben szégyellni való, a kedvezőbbnél kedvezőbb hitelkonstrukciók okolhatók ezért, ami végső soron nekünk jó, hisz közelebb kerülhetünk egy új motorhoz.
Azért mondom, hogy a helyedben nem erőlködnék az eladáson, hanem olyan lépést fontolgatnék, aminek hatására ismét ütőképes motorom lenne. Ezt egy brutáljó fényezéssel és polírozással el lehet érni és még pénzed is maradna, amiből hosszú idő után mondjuk csinálhatnál egy külföldi túrát, de hagy ne én mondjam már meg, mire költsd a pénzed :)
Vagy a gordiuszi csómó átvágásaként add el a motorodat akármennyiért, rakd mellé a 4 kilót, oszt fizess be egy ZX-6R-re, a fennmaradó ~2M-t meg ráérsz kifizetni 6 év alatt havi 30000 forintjával, kitérdekel, mennyi a kamat. Inkább egy zsír új motorra költsd a lóvét, mint egy 20 éves rozsdánakvalóra.
áhhh ladát sose,inkább akkor összes pénzt a zxr be ölném bele....
Nemlenne semmi szenvedés,ha nem undoritoan alkudnénak a motorvevök :(
Gondolom te se 1M ért adtad el a régi zzr -t.
Szerintem olyan olcson adtad el,hogy te se mered megmondani :)))
Én meg olyan olcson nemfogom eladni a motorom,hogy valakinek legyen egy "jónapja".
Hagyjuk már a Celicát... Meg ezt a szenvedést... Miért tőlünk kérdezed, hogy hol és milyen kocsit vegyél? :) Nem vagy te már kicsit öreg ahhoz, hogy ilyen kérdésekkel írd tele a ZX topikot? Meg mi ahhoz, hogy ezen át is rágjuk magunkat? Szerintem nyiss egy új témát, Befektetési tanácsadót keresek címmel, ott tedd fel ezeket az okos kérdéseket.
A ZXR-rel kapcsolatban: helyedben megcsinálnám tök szépre, adnék neki egy egyedi fényezést, vázpolírt + a maradékból meg vennék egy ladát arra a pár téli hónapra. Nem egy újabb pénztemető 20 éves széthajtott "sportkocsit".
Nekem csak a levegövételemtöl párásodik be ha 80alatt megyek(shark s500)
Egy offtopic kérdés:
topyota celica most elsö v. hátso kerekse? van ahol ezt van ahol azt olvasom!
Lécci adjatok tippet,itt kinlodok a googleval már miota....
82-86 és a 86-89közti évjáratok érdekelnek.
!
vlaamit ugyis eladtok nekem:) ha meglátod bennem a balfaszt
ha megnyerted/vetted, akkor meg lehet egyezni velük, hogy küldjék...
Allveernek meg úgy látom visszatért a régi stílusa....
LX
Nekem a GPZ nem ilyen volt (2 henger és én a 4 hangját szeretem hallani, régi futómű és én jobban szeretem a teljesebben beállíthatót). Akkortájt a THM is magasabb volt jóval, így kb a motor a lízing lejártakor felét-harmadát érte volna a befizetett összegnek(ha a végleges gépről van szó, akkor ugye ez nem érdekes). Na, abból egy jobb gép kezdőrészlete vagy egy kicsit több jött volna ki = folyamatos részletfizetés. Ha ügyeskedtem volna, nagyjából 0-ára hozom ki a 7-esre cserét, de kb. 100-ra sikerült. Igaz, egy héten belül eladtam a motort. Most van egy "öreg" 7-esem, amit sokáig meg szeretnék tartani. Annál is inkább, mert ár-értékben nincs ellenfele. 1M alatti áron másfél motort venni persze nem hétköznapi dolog.
A "91-es motorért nem is reális az ár. Kivéve, ha gyári, karcmentes /szalonközeli/ állapotú. De olyan nincs. Meg olyan se, hogy egy pl. mint az említett, 14 éves motorban ne legyen 50ekm (ez évi kb. 7,5 tank benzin egy nagyZiZi esetében).
Emellett a nagy és nehéz motorok ideje lejárt. Pl. a 7-esem évek óta a "classic sportbike" kategóriába van sorolva, nem említik egy napon a mai sportgépekkel. Épp ezért inkább egy mai (2-5 éves) gépet vesz a vevő, mint egy tizenéveset. Allveer barátom pedig meg is csináltathatta volna annyiért a régit (szerintem, de én laikusabb vagyok nála), amennyibe a lecserélése került. De az biztos, hogy sokkal több utánajárással.
Tuti az lesz az utolso amit a motora költök,köszönet az ilyen faszoknak akik az utakon közlekednek...
Megértem azokat akik duzspeti féle idom+egyszinre lefujva mocival közlekednek,az
nemnagybaj ha törik ha kijön elé egy barom...,.
700e???? nemazért de haver a 91es zizijét árulja 860ért,és nemad mellé semmit....
Igaz nembirja eladni lassan mér 1 éve :(
ezek mind németbeszállitanak majdnem emgvettem bazz, akokr jöttem rá hogy SHIP TO GERMANY
oo bazeg ha megveszem nem kuldik el....dejo hogy nem vettem meg:)
A használtmotor piac halott, a ZZ-R-t végül 700000-ért adtam el úgy, hogy adtam hozzá egy gyári láncszetet és egy MRA túraplexit. Nincs ebben szégyellni való, a kedvezőbbnél kedvezőbb hitelkonstrukciók okolhatók ezért, ami végső soron nekünk jó, hisz közelebb kerülhetünk egy új motorhoz.
Azért mondom, hogy a helyedben nem erőlködnék az eladáson, hanem olyan lépést fontolgatnék, aminek hatására ismét ütőképes motorom lenne. Ezt egy brutáljó fényezéssel és polírozással el lehet érni és még pénzed is maradna, amiből hosszú idő után mondjuk csinálhatnál egy külföldi túrát, de hagy ne én mondjam már meg, mire költsd a pénzed :)
Vagy a gordiuszi csómó átvágásaként add el a motorodat akármennyiért, rakd mellé a 4 kilót, oszt fizess be egy ZX-6R-re, a fennmaradó ~2M-t meg ráérsz kifizetni 6 év alatt havi 30000 forintjával, kitérdekel, mennyi a kamat. Inkább egy zsír új motorra költsd a lóvét, mint egy 20 éves rozsdánakvalóra.
Nemlenne semmi szenvedés,ha nem undoritoan alkudnénak a motorvevök :(
Gondolom te se 1M ért adtad el a régi zzr -t.
Szerintem olyan olcson adtad el,hogy te se mered megmondani :)))
Én meg olyan olcson nemfogom eladni a motorom,hogy valakinek legyen egy "jónapja".
A ZXR-rel kapcsolatban: helyedben megcsinálnám tök szépre, adnék neki egy egyedi fényezést, vázpolírt + a maradékból meg vennék egy ladát arra a pár téli hónapra. Nem egy újabb pénztemető 20 éves széthajtott "sportkocsit".
Nekem csak a levegövételemtöl párásodik be ha 80alatt megyek(shark s500)
Egy offtopic kérdés:
topyota celica most elsö v. hátso kerekse? van ahol ezt van ahol azt olvasom!
Lécci adjatok tippet,itt kinlodok a googleval már miota....
82-86 és a 86-89közti évjáratok érdekelnek.
meg ez kell még neked..