Én sem szoktam, csak 1x1x. Az én túratempóm 130-150-180, de inkább a középső. Viszont a hétvégén alkalmazkodom, mert ha jól emlékszem Alveer 120-at emlegetett.
tudnek menni egy RIGA gyártmányú motorral, amit fogni kell 1esben mert kiesik a sebességből igaz csak 2 fokozatú mint a verhovina:) (agyrém szar egy motor) viszont hangosabb mint bármi más a világon:) 3 helyen van megfúrva a kipufogó nemtom ki fúrta meg de süket volt szerintem:) vagy süket lett. jah és még egy piaggio NRG robogoval is tudnek menni de ezek a motorok nem veszik fel sebességbena versenyt a tieitekkel :) bevasarlos lrobogo:) szal azzal nemtudok menni mert bár kiviszi a 100at, (allebszélben a 90et) megis azert röhej lenne. otthagytok a turoba:) hat az lassu
s ez fogja mega kimenő forgalmat, ami miatt 30 percet is kell várni, hogy kiérj a városból.
agyrém. s 600 méterrel feljebb, s 1 km-lejjebb ott van az átjáró. szóval kis kerülő, de kihagyható lenne...
de tényleg egyszerűbb egy felüljáró.
belegondolva, hogy a kátyukra csak giga belhé után 2 ével van pénz, sosem lesz belőle semmi.
apropó én nemtok salyát motorral jönni, a tútára, de ha valaki egyedül megy és van még 1 hely a gépén el tudna engem vinni? vagy ilyet ne mszoktak kérni? vagy ezt nem szabad? valahogy nem tudom még a motoros etikettet de idővel ezt is megtanulom:) szóval ez bazi nagy kérés? vagy mindenki +1 fővel jön? ha valaki el tudna vinni kerhet barmit:) a jozanesz hatarain belül:)légyszives
evvel csak arra probaltam ramutatni, hogy ha egy autópályán szintbeli kereszteződést találsz biztos hogy a szerencs utcánál vagy mert seho la világon nincs ilyen:) -->nem fogsz eltévedni
A szerencs utca a világon a zegyetlen szintbeli kereszteződés autópályán! ez is csak nálunk fordulhat elő! nemhogy építenének egy felül vagy aluljárót, inkább kiteszik a MENJÉL 20-al táblát. esze semmi fogd meg jol:)
helló.
én biztosan megyek.
az időjárás kegyes lesz úgy néz ki.
M3-as kivezető, csak 1 van.
bárhonnan jössz, Miskolc felé keresd az utat, s M3-as!
menni kell rajta egy keveset. lesz egy lámpás kereszteződés, ez a Szerencs utca.
ott vigyázni, mert mindig mérnek, bár szinte mindig szemből
utána menni kicsit, s a jobb oldalon lesz.
tehát!
M3-as Miskolc felé a jobb oldalon!
aki nem autópályán jön, az ne vegyen autópálya matricát, mert a túrán nem azon megyünk!
Sajnos csak a /elviekben/ gyári beállításoknak tudtam utánanézni:
Elöl 6,5 kör látszik és 4 klikk a maxtól (ami gondolom a betekert állapot).
Hátul az előfeszítés mértéke 10 mm-nyi menet a szabad rugóhosszhoz képest, a tekerő pedig a 2-es pozícióban.
A H-J-K modelleknél javasolják a hátsó rugó puhábbra cserélését (kivéve súlyos vezető esetén), a hátsó rugóstag cseréjét (ezek költségesebbek), illetve a himbarendszer cseréjét egy későbbi modell himbarendszerére (L-N-P modell; e modellek himbarendszere jóval lineárisabb), bár ez esetben a H modellt nem írták oda és ha jól emlékszem a Tiéd olyan.
Ha megy az angol: http://www.webzxr.co.uk , ezen találtam jónéhány hasznos infot.
Én sem szoktam, csak 1x1x. Az én túratempóm 130-150-180, de inkább a középső. Viszont a hétvégén alkalmazkodom, mert ha jól emlékszem Alveer 120-at emlegetett.
Ha gondolod vontatom a Rigádat Zizikével, gondolom még úgysem ment, 250-el.
Csak aztán kapszkodj!!!
Bár szerintem 70-nél elfüstölnének a csapágyaid
ZZRich
jöhetsz más motorral is :o)
én gondoltam rá, hogy a párom suzukijával megyek :o)
gondolom agyonvernétek
agyrém. s 600 méterrel feljebb, s 1 km-lejjebb ott van az átjáró. szóval kis kerülő, de kihagyható lenne...
de tényleg egyszerűbb egy felüljáró.
belegondolva, hogy a kátyukra csak giga belhé után 2 ével van pénz, sosem lesz belőle semmi.
08:30 M7 shell kút?
LX
1. Túró
2. Phoenix
3. Fukeneh
4. ZZRich
5. LX
6. allveer
7. Gomez
8. Bird
én biztosan megyek.
az időjárás kegyes lesz úgy néz ki.
M3-as kivezető, csak 1 van.
bárhonnan jössz, Miskolc felé keresd az utat, s M3-as!
menni kell rajta egy keveset. lesz egy lámpás kereszteződés, ez a Szerencs utca.
ott vigyázni, mert mindig mérnek, bár szinte mindig szemből
utána menni kicsit, s a jobb oldalon lesz.
tehát!
M3-as Miskolc felé a jobb oldalon!
aki nem autópályán jön, az ne vegyen autópálya matricát, mert a túrán nem azon megyünk!
Akkor nem találkozunk Fváron valahol és akkor mehetnénk együtt?
haigen akkor ho és mikor?
Sajnos csak a /elviekben/ gyári beállításoknak tudtam utánanézni:
Elöl 6,5 kör látszik és 4 klikk a maxtól (ami gondolom a betekert állapot).
Hátul az előfeszítés mértéke 10 mm-nyi menet a szabad rugóhosszhoz képest, a tekerő pedig a 2-es pozícióban.
A H-J-K modelleknél javasolják a hátsó rugó puhábbra cserélését (kivéve súlyos vezető esetén), a hátsó rugóstag cseréjét (ezek költségesebbek), illetve a himbarendszer cseréjét egy későbbi modell himbarendszerére (L-N-P modell; e modellek himbarendszere jóval lineárisabb), bár ez esetben a H modellt nem írták oda és ha jól emlékszem a Tiéd olyan.
Ha megy az angol: http://www.webzxr.co.uk , ezen találtam jónéhány hasznos infot.
én Fvárról megyek....
LX
Rád kicsi lesz, 178-180 cm magasságig jó a ruha. 5 évvel ezelőtt vettem, jó állapotban van, évente 2x lekezeltem SPIDI bőrápolóval.
Mr. Zxr