Danny: nincs de jelenleg leállamvizsgáztam és mivel nem dolgoztam nincs zsém. Sztem max augusztusban tudunk egyeztetni ezügyben meg a többiben. Mellesleg legutóbb a telefonom is elhagytam vhol a 4-es mellett, szal azt is vennem kell.
KawaNinja: Yoshimura -> www.corsaro.hu v www.motorrad.co.hu de sztem a Kawa-kereskedések nagy része hoz Yoshit kérésre. Pölö a Steelhorsemotor igen.
Akrapovic legyegszerűbben a www.karasna.hu (161500ft az olcsóbb SP-szériából)
Sato/Arata: www.yakomoto.hu/ (nincs a weboldalon kínálat, de van telszám)
Az Arata 155eft, Satot nem tudom. Kérdezz rá!
A Yoshimurát sem tudom de kábé egy 20-30cal olcsóbbra saccolom pláne a savállót.
Nézd én csak az Akra = only choice szövegre kattantam be, elnézést érte! 1ébként megértelek, mert ha a Blueflame-et nem kapom nagy kedvezménnyel 2 részletre, akkor a mai napig lehet nekem sincs nyitott kipuffom. Mondjuk sztem te helyesebben tetted, h pályaidomot vettél!
Ez így rendben van, igazad van Torro, én csak annyit mondok, hogy sajnálok 100e ft-ot kiadni 3 le-ért bármilyen dobról is legyen szó. Esetleg a súlya kisebb az ok, de tényleg ez egy olyan zsír motor, hogy szerintem felesleges költség. Persze most én is legatyásodtam, lehet hogy ez beszél belőlem! :-)
Érdekes dolog ez meg ne mtudom mondani, hogy melyiket fogom választani, Sato és Yoshimura kööztt vacilálok, sjna ha az Akrapovic tényleg drága akkor nem fogom megvenni mert mindennek van 1 hatátra még Csaszlovákiának is szokták mondnani, nos hát bukósisak, csizma ruha kipuff kormánygátló, stb..egyszerre nem fér bele...nem is baj szerinbtem. de ha a Sato olcsóbb és szépen szól megveszem, ha a yoshimura a szebb hangu akokr azt viszont ha tényleg szebb a hangja az Akrapovicnak akkor csakazt valasztom, de azt semmiképpen nem szeretném hogy bárhonnan is elvegyen a teljesítményből mégha máshova hozzá is ad, el ne vegyen:) a Satot és a Yoshimurát hol lehet kapni?
Ajjaj, most lebuktam.
Nem vagyok Akra-ellenes, az Akrapovic kitűnő minőségű kipufogókat gyárt...de magasan a legdrágább az összes közül. Az alábbiakkal is csak arra akartam rávilágítani, h hálistennek már nem csak az Akrapovicot és a Yoshimurát lehet itthon hivatalos kereskedésből megvásárolni (mint pár éve), a választék jóval nagyobb és ami még fontosabb sztem: a legdrágább nem feltétlenül a legjobb! Az Akrapovic nem azért ilyen baromi drága (nálunk), mert ennyivel jobb anyagokból készült és ennyivel jobban van áramlástanilag optimalizálva...egyszerűen kitűnő a marketingje. Természetesen azt hiszem az igazi teljesítménynövelő dobok (és főleg rendszerek) piacán az Akrapovic (Skorpion régebben) volt az igazán úttörő és mai napig is a legjobbak egyike de már nem az egyedüli a piacon. És úgy gondolom, ha ugyanazért a teljesítményért és minőségért kevesebbet is lehet fizetni akkor miért ne?
És azt is beismerem, h szeretem (amennyire pénztárcám engedi) az egyediséget, az Akrapovic pedig minden csak nem egyedi itthon.
Remélem nem az jön le, h akármelyik márkához közöm van! Sajnos nincs pedig nem bánnám, h mondjuk az Aratát én importálnám de beelőztek (pár évvel). :))
Már bocs de kapásból tudok legalább három márkát, amelyik kenterbe veri az Akrapovicot és olcsóbb.
There is an exhaust comparison in the new issue of Sport Rider (Oct. 04) involving 30 different brands of slip-on exhausts for...A 2004 R6, but it should help anyone looking to upgrade.
It lists the price, weight, hp & torque gains, and avg. sound level for each brand.
Two quick summaries of the power gains and sound levels:
Stock power was 106.4 hp @ 13k.
Top 6 performers were...
1. Micron - 109 @ 13000
2. 2 Bros - 108.9 @ 12750
3. FMF - 108.9 @ 13000
4. Akra - 108.8 @ 13000
5. Scorpion - 108.8 @ 13000
6. Blue Flame with plug installed - 108.6 @ 12750
The rest were 108.3 and lower.
Average sound level (idle, 7000 rpms in neutral, 7000 rpms under load)
Stock avg. was 90db
Loudest 6 were...
1. Wolf - 110 db
2. Hotbodies - 108db
3. D&D - 105db
4. Micron - 104db
5. HMF - 103db
6. ART - 102db
The rest were 101db and lower.
ÉS akkor ebben az összehasonlításban nincs benne a Muzzy (erőre jobb mint az Akra, bár minőségileg nem), a Sato és a Moriwaki.
Az meg megint nem egészen úgy van(szerintem persze), h a nyitott dobok elvesznek az alsó- ill. a középtartományból. Az én 636-om érezhetően jobb lett középen a Blueflame dob felrakása után. Egy minőségi nyitott dobnak nem szabad alul elvennie az erőből a gyárihoz képest!
Amiről te írsz az komplett rendszer (még Akrapovic esetében is) felrakása esetén szokott érvényben lenni: alul elvesz felül odabasz.
Abban esetleg lehet vmi, h a "05 636 ülés alatti kipuffja nagyobb kihívás elé állítja a gyártókat de, h ennek csak az Akrapovic felelne meg azt erősen kétlem. Az Akrapovic 1valamiben nagyon jó, a marketingben. De lassan annak is vége...elég megnézni, h az SBK-ban és az SSP-ben sincs már hálistennek a régi Akra-uralom, hanem rengeteg új márkával is versenyeznek.
Hali!
KawaNinja:
Tapasztalataim. A motor alul nyugis felül k..va erős. A futóműve meglepően jó utcára is. Nekem nagyon bejön, önbizalmat ad.
Én a plexit cseréltem le rajta egy buborékosabbra, ezt javaslom minden új 636on, mert sokkal jobb, mint a gyári. Leszedtem a gyári idomokat és kapott Dúzs Peti féle olcsó utángyártottat és karbon védőket minden mennyiségben. Semmi mást nem vagyok hajlandó rajta változtatni, fölösleges pénzkidobás lenne. Még kap egy kormánytelót és kész. A gyári dob egyébként meglepően hangos, nálam az marad. Az ok, hogy egy nyitott sufni dob semmit nem hoz teljesítményben, csak csökkenti a nyomatékot alul, sőt a gyári bronzos vége nagyon szép. Egyedül az akrapovic szintű végek érnek valamit (ha mindenképpen akarsz én azt javaslom), de 100e ft-ot nem ér meg az a minimális változás. Egyébként láttam élőben akrapovic 05-ös 636 dobot, nagyon igényes, kis karbon véggel, gyönyörű.
Szóval még egyszer gratula a motorhoz és balesetmentes közlekedést kívánok!
Kawabiker!
Túrónak igaza van, lágyítani kell a beállításaidat.
"A futómű annyira legyen lágy amennyire csak lehet és annyira legyen kemény amennyire muszáj." A rugóút azért van, hogy használják, nem azért, hogy 10-12 cm-ből mindig maradjon legalább 4 cm "tartalék".
Mikor keményre volt állítva a 7R-em futóműve (még az előző tulaj által) , a kormány becsapkodott az út keresztbordáin való gyorsításkor (nagyon). Most nagyjából jól van beállítva (használja a rugóutat), ezért többé nem csapkod.
puhíts rajta. csak ez a megoldás, akkor tud is dolgozni valamit a futómű, mert ugye szar az út a tempó meg kicsi, így olyan mintha csepel bicajjal mennél... persze, hogy pattog.
a kormányteló ezen nem segít. :o(
"járj" csak jó úton :o)
Kormánylengésgátlót szerintetek lehet kapni 89es zxr750 -re?
Vagy botnobol vegyek "szaréhugyé" gyári gixxer gátlót és házilag csináljak hozzá konzolt?
Néha mikor kanyarba van nagy kátyu,nyomváju akkor csapkodva arább dobja a levegöbe a
moci elejét,bár majdnem koppig bevan tekerve minden a telokon,és baszott kemények,
meg brutáll jók jo uton kanyarba,anyira stabil a gép hogy csak naaaaaaaa.
Vagy Valaki nemtudnak 171-173cm kb. 54-57kg méretre egy "jó" beállitást?
Meg hogy érdemes eltekergetni?
Igazábol csak a brutálszar uton kanyarba használhatatlan,meg a brutálszaruton ahol a GPX
elment 120-130al ott már 40-50nél alig birok a ZXR n üllésbe maradni.
Kb. 80-90el pattogva még vezethetö egyenesben :)
Közepesen szar uton meg ahol a gpx ment 160-170 -t max ott megállitja a 140 a zxr t.
De a futomü viszont jo uton kanyarba nagyon jo mert ami kanyart emlékszem hogy
120-130körül vettem a GPX el ezzel 170-180al már bevettem,és éreztem többet tud a
motor,csak nem mertem belemenni gyorsan.
Szerintetek érdemes kormánygátlora pazarolni a pénzt,ha szeretném lecserélni egy fiatalabb NINJAra?tervek szerint:zxr400 95után,zxr750R 92es(1üléses),kb. 96-97es zx7r.
Hogy még melyik lesz azt majd a sors eldönti :)))
Kecsón szép Texport kesztyűk vannak feleannyiért.
1ébként én anno mindent(sisak, ruha, csimma) a Parillánál vettem és így kaptam némi kedvezményt...lehet beszélni a tulajjal, rendes csákó.
ha az én véleményemet kérdezed, akkor én - már bocsánat - de szarok a színre... kényelmes legyen, nagyon jól védjen és vegül ne kerüljön túl sokba de ez az én véleményem.... ha meg tudod venni 40 K ért akkor vedd meg! Én abban már egy fél gumimelegítőt látok, de ez az én mániám
elsősorban túrázni az most közelebb áll hozzám, de hát pályán is ki szeretném próbálni, természetesen és akkor majd nyilván sokkaljobban fog tetszeni:) apropó zöld kesztyűt csak kenguru bőrt találtam (szegény kenguru) és az 40 k a duna plazaban (motor zone) ami kicsit drágának érzek, persze lehet ez a realitáás kenguru bőrnél:) nincs mashol olcsobban?:D
"05 636 idom tankborítással együtt 60e ft. Én vettem nála mást is ezért nem tudok fillérre pontos árat mondani.
A gyári többszöröse ennek.