Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Túró!
Pont Te mondod aki pályázik, hogy jobb ezt tv-ből nézni?! Nem értelek.
A C szektorban ültünk és a kivetítőn mindent láttunk ami nem előttünk történt. Nekem megérte kimenni.
Én hétvégén a közlekedési muzeumba mociztam fel barátnömmel,meg sétáltunk a ligetben.
Egész sok motoros volt a hétvégén az utakon.
Kawát is meglepöen sokat láttam az utakon.
dejo nektek motoroztok, en ma is dolgoztam egesz nap, meg egesz heten fogok:) uristenit:)
24órás megbizhatósági veteránra hétvégén jön valaki?
Lehetne ott egy kisebb kawás találkozot csapni,ha már a nagyturára nemtudtam elmenni.
MIÉRT???
SZiasztok,szerintem rolunk volt szó,a párom már szerintem elnézést kért gondolom,én meg most olvastam az üzit ELNÉZÉST KÉRÜNK MINDENKITŐL JÓ??De a babánkhoz siettünk haza!!A képet a kis narancssárga motoros csjszinak küldöm,remélem megtalálja!!Üdv mindenkinek ! Ui: sürübben kéne kerekezni!! A másik kép nem lett jó,sajna ezen meg nem látszik annyira.
hóhóóóó 2006ban remélem már nekem is ütöképes 7es lesz a popsim alatt :)))

elsö versenyeden milyen eredményeket értél el,meg akkor csont széria volt még a géped?
Üdv mindenkinek!
Szombat óta csak most jutottam gép közelbe,de így megkésve is szeretném jelezni,hogy
nagyon príma túrát sikerült összehoni a szervezőknek. Élmény volt ekkora létszámmal gurulni. Örülök, hogy így már a fórumos nevekhez arc is társult. Ismétlést!!!
A mielőbbi együtt csapatásig a legjobbakat.
Gomez
továbbra sem értem miért nem jó a tv-ből :o)
valahol a pálya szegletéből nézni, s várni azt, hogy mikor dönget el Talma...
nem értem
sírni meg a tv előtt bezárkózva a szobámba jobban tudok, ha megnyeri
aug 20 lesz úgy néz ki. vagy szeptember vége.
Augusztus 27-28. Brno-Talma. Arra tervezed a következőt Túró?
Most is ponnt A-A volt és az is egy versenyhétvége lesz. Innen a pályáról is egy csomóan mennek ki motorral. Le kellene zsirozni, hogy valamilyen szálláson hagyhassuk a motorokat és akkor akár a GP is lehetne a klub uticélja. Igy talán én is végre veletek tarthatnék, örülnék neki! Kedvezményes jegyeket valsz tudok szerezni.
Egyébként nagy gratula a túrához, epekedve néztem a képeket.
Nézz el a gyurkesz.fw.hu-ra, ott vannak pályás felvételek!!!
( sss! fekete-barna, de csak ha megijednék)
Télleg mentem. 17:30-18:00 körül megyek Vácfölé kanyarogni (gyakorlás - abból sosem elég + futómű próbálgatás).
Hanem? Zzzzzőőőőőőőődddddddddddddddddd
Még nem, de az idén ki akarok egyre menni (pénzügyek-motor részletek, élet - a főbb hátráltatói a dolognak (de ez nem panasz volt)). Van még felvételed, ill. az R6-al is csináltál? Adok dvd-t ha gondolod!
Igazad volt, mert a 200-as gumit 6.25-ös magnéziumfelnikre tette, a gyáriakon 190-est használt. Itt az említett egyén cikkje:
http://www.zx11.info/zx11/frank.htm
itt meg a "home" :
http://www.zx11.info/index.htm


(azért egy zzr blokkot ma sem vetnék meg a vázamban :) legfelejebb eleinte nem fekete lenne a csík kigyorsításkor az aszfalton... )
Na mentem haza. Kellemes délutánt!
Na ez a lényeg! Én is slikket használok, ugyan kéthavonta cserélni kell, de nem is megy el kanyarban se elöl, se hátul! Pályanapra nem szoktál kijárni?
Leslie

Én meg azt hallottam , hogy a D modellbe be sem fér a 200-as gummancs. De aztán annyi mindent hallani.

Mindenesetreköcc......
Szia Gyuri!

Tőlem mér" furcsa hallani? Nem sírtam Neked is anno, hogy a GPZ-n a pirelli milyen jól tapad ugyan, de minden út után látszik, hogy fogy? Mondjuk most vágott slickek vannak fent így nincsenek nagy elvárásaim, max tapadásilag. Ma alighanem muszáj lesz elmennem Katalinpuszta felé kanyarogni egyet. Vallási okokból természetesen. Meg a hangok is ezt mondják
Hátul tuti nem használ úgy gumit, hisz nem lufiárusításból él.
A zz-r a régebben olvasottak alapján a kopott gumira morcosan reagál, ilyenkor javallott a lengővillában található excenter segítségével megemelni a motor hátulját.
Vagy új hátsógumit venni.
Egyébként pedig olvastam anno a kinti zz-r oldalon (egy ideig a ZZ-R 1100 volt a végcélom, de a mátrai kanyarok agymostak), hogy 200-as gumival kedvező tapasztalatokat szerzett egy kanadai fickó, pedig az C modell volt, ami ha jól emlékszem, gyárilag 170-essel volt szerelve. "Nagyobb a tapadási felület, hamarabb lehet kigyorsítani."
Szia Leslie!
Az is szempont lehet egy guminál, hogyy nem kopik?! Ezt fúrcsa tőled hallani!

Ja! Arra gondoltam. Itt-ott elindult a ZiZi se....ge.

Valami közép megoldás kellene. De azért köcc a tippet.

ZZRich
Mármint nem mindig érezted magad biztonságban?
Allveernek 190/50-es Avon Azaro ST 46 van fent. Szerinte nem a legjobban tapad, de legalább nem kopik.
Alveer

Hali!

Te milyen méretű és tipusú gumit használsz hátul? Már nem úgy, hanem úgy...
Nekem 190-es van fent, de éreztem magam mindig biztonság a hétvégén, pedig már eléggé tükör. Ha jól tudom, a ZiZire valami 180-as javasolt.

ZZRich
Az már nem is volt 7-es: fogaskerékhajtású vezérmű, kites szeleprugók, dugattyúk, stb. Ahhoz képest már nem is olyan pörgős a 636, mert az is forog 16000-et... :)
Mindegy, elég ez, ha meg nem, akkor kerítek egy zxr főtengelyt meg jb weld-et :)