OKsi, csak azért szóltam, mert most jön egy a tiedre, zöldben (!!!), aztán gondoltam szólok, nehogymá az legyen hogy "mé nem szóltál!!!!"
Egyébként az árában nem fogsz tönkremenni.
jóéjönne a segítség! neked van boltod? vagy fuvarozó vagy? egy kawazöld kétrészes ruha kellene protektorral:) lehetőleg nem bőr de ha bőr az se mbaj:) csizma is jöhet
van megoldas?:D
Azt értem, hogy ha nehézségeid támadnak a választékkal (üresek a polcok) vagy a rendeléssel (hosszú a szállítási idő) kapcsolatban, nem elképzelhetetlen, hogy tudok segíteni.
Hát én kipufogót csak a hangja miatt vennék, és persze azért úgy hogy ne vegyen el a teljesítményből de ha nem ad hozzá az nem érdekel:) de ha a hangja jó akkor az mindent megér. a gyári az hangos azért de nem a dob hane mmaga a motor ami nekem nem annyira tetszik (najo tetszik) szoval szeretem ha visszapuffan és keményen 100 decibel felett szól. a gyári az amugy 96 :) ez rajta van a motor oldalán! amugy valszeg kawasaski ruhát fogok venni nem bőrt mert a másik nekem pofásabb és ninjás dzsekit, csak vennem kell bele protektort. eddig amilyen árajánlatot kaptam, nem drágább mintha másutt venném esetleg nem kawát:)
Engineer:
Oldalsó dobot tuti fel tudod rakni, ha viszont új 636-ra vagy cbr-re veszed, tehát olyan motorra, amin az ülés alatt van, azzal ne próbálkozz, mert macerás a farokidom leszedése. Ezeken a motorokon egyébként nem is látszik különösebben a dob, én ezért sem vettem.
leslie: mit kb. hova tekerjek el?
ugye hátul van egy rugofeszités állito,amihez körmös kulcs kell.
Elöl meg van egy amit villáskulcsal tudok rugofeszitést és egy csavarhuzos "klikkelgetös",ez gondolom a huzofokozati.
kb. 1/4re van rátekerve a hátso a meneteket nézve a rugostagon,elöl meg asszem 1.5 csik látszik ki annyira bevan tekerve,és a "klikkelös" meg 2klikkre kitekerve a kopptol.
Bár tom a 7r elég más mint a 89es zxr,de ha van tanbácsod azt elfogadom.
Ez csak 1kerék probáknál csapkod be szar uton,meg kanyarba szar uton arébb "pattan".
Nem fényezni akarom a mocit,de ilyen idös gépekböl kevésnek van szerintem ilyen jó
futomüve mint a zxr nek,és már pár ezer km után nem is kényelmetlen,eleinte,elég erös
izomlázam volt a válamon.
Mindenki ki akar tűnni.
- valaki a lámpás-tükrös rendszámos motorral a Pannonia Ringen 2:04-et megy, ez zsír
- valaki a százezrekért megvett +2,5% teljesítménnyel, egyéb mókás, polcról vett díszekkel, ez a vicc kategória
- valaki a nyugati egykerekezéssel, ugyancsak vicc
- én pedig azzal, hogy beszólok ezekért jól - na ez a komoly :)
Te is ott voltál LX kawanapon mikor a versenyben lámpás-tükrös-rendszámos vadi zsír 636-al 2.04-et mennt a srác a P.ringen. Ehhez a motorhoz szerintem már vétek hozzányúlni.
Az erővel kapcsolatban tegnap ponnt arról beszélgettünk, hogy hogy a bánatban lehet pl egy zx10-et pályán kimotorozni. Ateszét próbáltad már Eszmeralda drága?
Néha azért nem rossz, ha van benne egy kis szűkítés, nem mindig a teljesen nyitott dob a legjobb. Bár a dob a legkevesebb, ha erőt akarsz pluszba a vasba.
a gyáriban van egy hangtompító rendszer.... a nyitottban pedig csak egy perforált egyenes cső, plusz egy kis tömő anyag (asszem" üveggyapot...)
ha jól tévedek......
mi jön???
LX
Egyébként az árában nem fogsz tönkremenni.
van megoldas?:D
Ez nagyon helyes döntés! Ha elakadsz a Kawasaki termékek frontján, szólj, mindenre van megoldás ;)
Oldalsó dobot tuti fel tudod rakni, ha viszont új 636-ra vagy cbr-re veszed, tehát olyan motorra, amin az ülés alatt van, azzal ne próbálkozz, mert macerás a farokidom leszedése. Ezeken a motorokon egyébként nem is látszik különösebben a dob, én ezért sem vettem.
ugye hátul van egy rugofeszités állito,amihez körmös kulcs kell.
Elöl meg van egy amit villáskulcsal tudok rugofeszitést és egy csavarhuzos "klikkelgetös",ez gondolom a huzofokozati.
kb. 1/4re van rátekerve a hátso a meneteket nézve a rugostagon,elöl meg asszem 1.5 csik látszik ki annyira bevan tekerve,és a "klikkelös" meg 2klikkre kitekerve a kopptol.
Bár tom a 7r elég más mint a 89es zxr,de ha van tanbácsod azt elfogadom.
Ez csak 1kerék probáknál csapkod be szar uton,meg kanyarba szar uton arébb "pattan".
Nem fényezni akarom a mocit,de ilyen idös gépekböl kevésnek van szerintem ilyen jó
futomüve mint a zxr nek,és már pár ezer km után nem is kényelmetlen,eleinte,elég erös
izomlázam volt a válamon.
- valaki a lámpás-tükrös rendszámos motorral a Pannonia Ringen 2:04-et megy, ez zsír
- valaki a százezrekért megvett +2,5% teljesítménnyel, egyéb mókás, polcról vett díszekkel, ez a vicc kategória
- valaki a nyugati egykerekezéssel, ugyancsak vicc
- én pedig azzal, hogy beszólok ezekért jól - na ez a komoly :)
Ha veszek dobot azt én is feltudom rakini otthon avgy inkább szerelöhöz vigyem?
Hanem azért Mert szépen néz ki egy karbonnal bevont dob.
És ha jó a hangja ...az mindennel felér.
LX
ha jól tévedek......
LX
Ha márt a kipukrol van szó
Mi az hogy nyittott dob?
A gyári az zárt vagy hogy van ez?
hogy áll a 44-esem????
LX