Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi.
a race-t itthon is meg tudom szerezni ennyiért :o)
Sajna 25%, de tudják autókerékként is számlázni. Vagy számla nélkül???? Passz. A honlapomon ott a cím, beszélnek magyarul!
ugyanezt hallottam. aki olvassa s euroringes biztosan nem örül, de a gsx-r klub sem véletlenül nem rendezett ott versenyt, meg nyílt napot tavaly...

rendőröknek gyakorolni tökéletes, meg supermotonak. egy hülye repteres versenytől milliószor jobb. de.
András!

a leküldött hírlevélhez kérdés?
mennyi % fel, hogy bruttó legyen?
Csak jótanács Leslie!

Az Euroring nem nagyon éri meg. Elég sokan panaszkodnak. Kicsi, csúszik, veszélyes, szűk stb. Akkor már inkább H.ring vagy Pannónia. A kettő szerintem közel egy árban van!
Jövőre lesz kétnapos rendezvényünk is, ami remélhetőleg több messziről érkező sporttársat is ide csábít. Este grill, termálfürdő stb.. Hmmm de szép is lesz.

na ja... meg hát drága a gumi manapság!

LX
irigy vagy...
én ott hagytam.... de vissza mentem érte!

LX
azt az aszfalton kell hagyni kigyorsításkor
Az lesz, csak most sok egy kicsit a dolog (gumi, benzinpénz,kaja,kempingrevaló+meg az élet itthon :) ). Úgyhogy nem sír, csak a pálya felé kacsingató szemem..
Aztán, ha majd eljutok a slick-ig, megnézem, hagyok-e rajta csíkot. :)
vegyél használt slicket. 30 körül simán kapsz egy pár gumit. vágva szerelve.
a többiben (részlet) nem tudok segíteni.

"a távolságot mint üveggolyót megkapod, óriás leszel". tehát motorra fel, a távolság nem akadály.
Dehogynem akarok pályára menni(ha nem izgatná a fantáziám, nem beszélnék róla) !!

Sajna nekem a Pannonia Ring elég messze van, emellett drágább mint a Hring (többet is nyújt azért az árért, a sirámom hangsúlya a távon van), jelen pillanatban gumim sincs (első a végét járja, a hátsó sport-túra gumi) és egy svájci kiruccanásra valót kell összekapnom egy garnitúra gumi árával egyetemben (plusz kifizetem az utolsó 2 részletet a motorra), így ez valószínű, hogy idén elmarad. Maximum majd odakuncsorgok az ingyen be lehet menni gurulásokra, vagy az EuroRinget nézem meg egy órára (4000). Amúgy is azt hallottam, hogy 2-3 gyorsabb kör és a túrásabb gumi megadja magát - esetleg figyelmeztetés nélkül.
A főfúvókákat érted fúvóka /méret/ alatt? Azt hiába változtatod, ugyanis a főfúvókák 3/4-fullgáz között játszanak _komoly_ szerepet (kevésbé komolyat lentebb is játszanak, hiszen van a fúvókák között átfedés).
Én a helyedben kitekerném a slow jet-eket (ezek ott vannak a főfúvókák mellett) és megnézném a méretüket. Emellett elképzelhető, hogy az úszóházak benzinszintjéhez is hozzányúltak és valószínűleg az alapjárati keverék állítócsavarja sincs megfelelően beállítva (1db / porlasztó = 4 db). Persze ahhoz, hogy a porlasztót jól be tudd állítani, legelőször az optimális főfúvóka méretet kell belőni, különben gány az egész..
1. gyergya kivesz, színét megnéz (mindnek)
2. ha 1. nem őzbarna, hanem túl sötét, hőérték ellenőriz , ha az is jó, valószínű, hogy túl dús keverék. Ha az _alapjárati_ keverék túl dús, akkor hirtelen gázrántás-visszaengedés: azonnal veszi a gázt, de a fordulat aláesik az alapjárati fordulatnak picit, aztán újra azon jár, ha szegény a keverék, akkor felpörög a motor, de csak lassabban esik vissza a fordulat (amolyan felakadt gáz módra).
Kormolás: olajat nem eszik, ugye?
De azért előfordul...
Allveer

Köszöm ismételten az utalás rám.
Ezek után már alig várom, hogy személyesen is megismerhesselek, mert szerintem más emberre számítasz jelenleg, mint aki valójában vagyok. De remélem jól ki fogunk jönni. Rajtam nem múlik, ugyanis nagyon barátkozsó tipus vagyok.

MÁS

Én is sokat mesélhetnék a Kawasaki mo-i és külföldi képviseletéről. Már többször próbáltam alkatrészt beszerezni tőlük, de valamiért mindig le kellett mondanom.
Tavaly a GPZ 500-hoz rendeltem egy cuccot, de 3 hónappal később sem jött meg, így lemondtam a rendelést.
Idén a ZZR-hez rendeltem Ram-Air rácsot, kb. 2 hónapja és még mindig várok rá.
Bontókban nincs, úgyhogy csak várok és várok és várok.

A hazai képviselő szerint a Holland dealer a link. Szerintem be vannak tépve egyfolytában és nem tudják, hogy mit csinálnak.

De én akkor is kitartok a márka mellett. Ha megnézitek a weblapomat ott is látszik, hogy a Honecker tökgyalu után már csak ilyenek voltak.

Isten áldja a zöldeket.

Üdv:

ZZRich
valóban nem ezt írtad.
bocs, de nekem ez jött le az írásod kapocsán, hogy emiatt nem is mész pályára.

más miatti zúzás pedig a legrikább!
Tökéletes az egyetértés e téren (is), de itt egy sajnos-t is hozzá kell tennem.

A kawasaki háttér itthon mint olyan nem létezik. Pl. nincs olyan márkaszerviz, ahová elvinném a motort. Nem rendelek tőlük alkatrészt, mert hónapok után érne ide (akkor meg már minek?). Nincs egyetlen rendezvény sem, ami a márkát népszerűsítse, ami volt, az magánszorgalomból volt. Persze mit is várhatnék egy olyan importőrtől, aki hobbiból importál..
Szevasztok!

Van egy ZZR 400-am. Az a gondom vele, hogy mindig 7 litert eszik. Akkor is ha 100-zal megyek és akkor is ha 180-nal döngetek! Mellesleg kormol is a motor! Szerintem a túl sok benzin miatt. Hiába változtatom a fuvóka méretet és a benzinszintet ugyanúgy kormol! alószínűleg a karbiban van a hiba, de HOL????
"miért gondolod, hogy a pályán csak zúzások vannak?"

Ilyet mondtam volna?
Nem, én azt mondtam, jó volna, ha az egyértelműen balesetet okozókra (kiaf@..t érdekelnek mások típus, aki emberi közösségbe amúgy sem való) hárulna valamiféle anyagi felelősség. Persze ez számomra is megoldhatatlannak tűnik (magától tuti nem fizet az olyan 10-et se; biztosító ekkora kockázatot nem vállal). Ezzel a teljesíthetetlen óhajommal persze nem mondtam olyat, hogy addig nem megyek pályára, sőt! Azt sem gondolom, hogy feltétlen csak zúzás van, vagy ha van, akkor ebből az okból.
Akkor csak azt tudom mondani Neked Phoenix, hogy kalappal! Aztán értesíteni ám, ha már minden okés és duruzsol a ződség!
Bird barátom, lehet hogy neked kellene bennt lenned a vizsgámon. Én szivesen elbeszélgetnék a motorsport finanszírozási helyzetéről, a kawasaki stratégiájáról vagy akár a motorkerékpár piac logisztikai kihívásairól is. Sajna ilyenekről szó sem lesz, úgyhogy a lelkiismeretem úgy tiszta, ha a zöldség még pihen egy hetet. Én meg remélhetőleg már diplomás közgazdászként fogom kipróbálni először.
Nem kell besz..ni egy államvizsgától! Bár amióta én is átkerültem az asztal másik oldalára és bírálok, illetve bizottsági tagként belevauzok a védésbe sokkal jobban érzem magam
Na tudod ki tudna várni napokat arra, hogy elhozza azt ami már az övé!
Tegnap volt a védésem, kedden államvizsga.
Addig már nem megyek haza. De utánna...
A motorom is már megvan 1 hete lepapirozva minden, de még nem hoztam el. Ki kell érdemelni. Pedig magamtól kaptam.

Na vigyázzatok magatokra és mindenkinek kicsit jobb időt, mint ma volt. Remélem nem jön be a Medárdi hagyomány!
Na mi van, ennyire tanulsz?
Egyébként gratula az új vashoz!
Benne vagyok, de halasszuk a dolgot jövő hét péntekre, szombatra, vasárnapra... mert addig nem vagyok odahaza és nem tudok időt szakítani sajnos.
Utánna bármikor.