Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

phoenix:

Üzleti titoktartásból kifolyólag nem fogok információáradatot megindítani, de lényegalényeg, hogy tényleg beszélnünk kéne, mert elképzelhető, hogy mégiscsak össze tudnánk hozni valamit hátországilag.
Például találkozzunk a héten! 50 km-en belül vállalom a helyszínt odamenésileg, ha 100-nál messzebb vagy, félútig akkor is jó vagyok ;) Én Budapest.

Támadjunk már, vagy mivan...
Ebben speciel szerintem totál igazad van. A gáz az, hogy ott kellene hagyni őket, hogy adják el a zöldségeiket ahogy tudják, de sajna én is túl fanatikus vagyok ahhoz, hogy ezt megtegyem. Ráadásul van egy-két kawa kereskedő ismerősöm akik nagyon jó fejek és mindent megtesznek azért, hogy a márka itthoni elterjedése jobb legyen.
De szégyen az, hogy néhol olyan emberek ülnek a székekben akik nem is tudják, hogy mit árulnak és nem is érdekli őket. Ráadásul szinte háborgatásnak fogják fel azt, ha kérdezel és talán még vásárolni is szeretnél! Az a baj, hogy egy fecske nem csinál nyarat!
Hát nem egy törekvő banda az biztos. Pedig mit ki lehetne hozni a márka exkluzivitására építve...
Majdcsak ráébrednek. Soha nem értettem, hogy amikor egy ekkora importőr cég szán pl: 10.000.000,- ft ot egy reklámkampányra (ami még kevés is), miért nem tud beleépíteni egy meghívásos kawatalálkozót. Komplett címlistával rendelkeznek stb... Sokkal nagyobb reklámereje van, mint egy átlapozott újsághírdetésnek és igazából két egészoldalas hírdetés árából olyan církuszt lehetne csinálni, hogy ihajj.
A gáz az, hogy szerintem az importőri döntéshozók nem nagyon mocorognak 2 kerekün, csak inkább a kényelmes forgószékben.
Phoenix!
Megérkeztek a ződek és meg se gyűrődtek! Sirály! :) Ezer köszönet érte!

Na a mo-i kawa háttérről lehetne mit mesélni. Néha az az érzésem, hogy nincs is.
Leslie!

Igazad van a GSX-R napokat a full-gas kereskedés szervezi. Jelentős marketing és anyagi érdekek állnak mögötte, ami erős mozgatója annek a klubnak.

A pályamototrozás véleményem szerint biztonságosabb körülményeket kínál ezeknek a nagyteljesítményű motoroknak a kihasználására, mint a közút, és személyes kötődésem is fűz a Pannónia-Ringhez, ezért pártolom a témát. Én egyébként kedvelem a túrázást is, de inkább szűk 4-5 fős csapatot tartok erre ideálisnak.

A Hungaroringen sok embert ismerek, de közel sincsenek olyan jó lehetőségeim, mint a Pannónián. Máskülönben a Pannónia-Ring egy sokkal barátibb, "motorosabb" pálya véleményem szerint többen szeretik, mint a Hungaroringet.
jól szóltál Túró testvér!
Ufff

LX
miért gondolod, hogy a pályán csak zúzások vannak?
nem kérdés hogy előfordul. nem kérdés, hogy esnek el emberek.
ha azt veszed alapul hogy 200 emberből elesik 5-6 az nem sok. ez utcán is mevan.- csak ott az a baj, hogy nagyobb arányban meg is halnak... el is törnek...
oka? na ez megér egy misét.
A 2004-es is, meg a 2005-is az!
Természetesen vicceltem, bár az üléspozíció elég kényelmes rajtuk..
/A 7R-emen a villa fel van csúsztatva egy centit, a "ride height" a villán a legalacsonyabbra van téve, a hátulja pedig 2 cm-rel van felemelve. Kanyarodik is, 190/50 ide vagy oda.. :) Vót is izomláz a vasárnapi túrától! :) /

Pályán sajnos nem mentem egyikkel sem.

Mutogatás nincs itt kéremszépen, csak piszkálódás és vigyorgó pofa, hogy ki érzi ingének a dolgot. Szerintem. (én spec. imádok piszkálódni, a megsértés igénye nélkül)
Valóban kell valamit alkotnunk, amennyire időnk, energiánk engedi. De ha ez a magyar kawaképviseleteket nem fogja érdekelni, akkor a vége nem .... klub lesz, hanem pályamotoros, stb, klub. Pedig azért egy kawás pályanap után szerintem lenne kereslet alkatrészre... (kár, hogy szállítási határidőt nem tudnak mondani általában).
Más:
Phoenix láthatóan lelkesedik a pályamotorozás iránt , ebben csak az a sajnálatra méltó, hogy a Hungaroringig nem ér el a keze..

A pályamotorozásban az egyetlen rossz dolognak azt tartom, hogy a balesetet okozó egyénekre semmi felelősség nem hárul a másnak okozott kár megtérítése tekintetében. Persze ezen lehet segíteni egy nyilvántartó rendszerrel és a benne nem szereplőket amolyan "karantén" csoportba tenném. Mindegy, ha lesz lehetőségem, adok egy esélyt magamnak a pályacsúcs megdöntésére.

Ami a szervezést illeti: anno én is ott voltam az Allveer által szervetett találkozón és bizony tény, hogy nagyon sokan le se sz.. a dolgot azok közül, akik ígérték, hogy ott lesznek. Ilyesmire pedig nem lehet építeni. Elsősorban a márkaképviseleteknek kellene népszerűsíteniük az általuk kínált portékát, hiszen nekik érdekük, hogy vegyék. Tudtommal a gsxr klubot kereskedői oldalról szervezték, alapították (ebben tévedhetek!) és egy tőkeerős vállalkozásnak könnyebb a nyakába venni egy rendezvény milliós (pl. pályabérlet) nagyságrendű költségét (ami akkor is jó reklám, ha nem jön ki nyereségesre), mint egy önszorgalomból és lelkesedésből alkotó embernek.
a fennmaradó 50 lovat nem írják le.
vagy mi a ráktól? tehát c.
Találós kérdés:

A svájci 75 LE-s ZZ-R 1100-asok mitől 75 lóerősek?

a. a porlasztóban nem megy föl teljesen a tolattyú és más az előgyújtás
b. más a vezérműtengely és az előgyújtás
c. vagy mégis mi a ráktól?
majd én vezetem a túrákat!
aki rosszalkodik hazaküldöm.
Esetleg önkényuralkodói szerepet betölthetek, túravezetésileg. Nem dirigálok senkinek. Aki jön, jön, aki nem, az marad. De hogy én magyarázzam meg, mit miért, na azt nem. Lásd not yet kollégánkat ;)
Namajd a júliusi Ninja támadás alkalmával kialakulhatnak a dolgok.
Ajándék!
egyelőre jó. esőfelhők nincsenek a dunántúlon....
mondjuk az is tud kellemetlen lenni....

LX
azt nem szabad, mert olyankor tuti esik.
látod, most nem táncolok, s ragyog az ég, csak a szél fúúúúúúú
persze, amikor rollerrel megyek, de akkor is csak 5 kör után....
inkább járjál naptáncot

LX
igen. s így előzlek meg.
a tiéd pont ilyen nem???

LX
alveert leváltva!

igen puhány vagyok, s viagrát szedem, reggelente, hogy tudjam, hogy ébren vagyok, s pisálni kell menni.
de ez kit zavar?
engem nem.
636 akkor lesz sport túra motor, ha magnót teszel rá, meg 4 hangfalat piaggo plexit, meg küllős kereket.
ezután kiveszed a rugókat, s beteszel egy bmw himbarendszer.
ha kész, akkor szóljatok, mert akkor van egy sport túra gépetek.
Dilemma. Hogyan lehet anélkül hatékonyan érdeket érvényesíteni, hogy vezéregyéniség lenne az ember? Megmondom a frankót, hogy nagycsoportos foglalkozások levezényléséhez nem biztos, hogy elég türelmes vagyok, lám, rögtön beszólok mindenkinek. Kinek jó az? :) Mindemellett ahhoz sincs elég cérnám, hogy a mások rossz döntései miatt szerzett hátránnyal együtt éljek. Elviselhetetlen természet vagyok :)
Phoenix

hogy írhacccc ilyet???? Sz"tem a 2003-04-es 6-os egy kiváló túragép, csak a Túró béna hozzá.... a kis buta, csak pályán mer vele menni!

LX
Phoenix!
Köszi a matricákat! A múltkori is rendben ideért és semmi baja nem lett. Nagyon durván néz ki a ződségen :) Jut eszembe! Azt írtad még az elején, hogy x Ft-ba kerül. Most mi van ezzel a dologgal? Mikor kell fizetni? Nem szeretnék az adósod maradni!

A 6-os annyira sport-túra, mint a 7-es. Leslienek igaza van: Ti vagytok a puhányok
2004-es ZX-6R-ről mondod, hogy sport-túra gép? Gurultál már ilyennel?
Kemény mind az állat, versenypályára termett, azért szeretjük.