egyikben már volt egy fél nap.
másikban meg egy nap.
metzeler medium 190/55 slick. a ,másik 180-as volt.....
vezetési stílus hiba miatt van... na meg az óvatosság a másik. megjegyzem még mindig 3 mm felett vannak a kopásjelzők ennél atípusnál, amikor én leveszem...
jóvanna. idén most először voltam füvön a p.ringen. remélem utóljára!
rendes motor ez. nem hagy cserben sose. ezzel sem merek kigyorsítani mostanság, nemhogy egy ezressel...
na mindegy.
lendületes motorozást kell gyakorolni. kisebb fék, oszt had szaladjon
legközelebb gyere. akkor kihagyom a füvet.
na meg arról is beszélj, milyen szépen mutogatok :o))
Köszi az oktatást Turcsi, nagyon jó volt. Főleg a füve-porfelhős rész tetszet...
Két apró helyreigazítás:
1. A "régi" R1 úgy hagyta ott a kis kaki hatszázasod, hogy 11 körül elváltottam, és 6 ezernél kezdtem a kigyorsítást;
2. A kanyarban is otthagyná, ha én ülnék a Kakeszon, te meg egy ilyen (Yamaha R1) rendes motoron!
jó vót!
bánhatod, hogy nem jöttél.
köridőt meg sem tudtam közelíteni sajna.
az jó, hogy ha parasztból megyek (maradva a korábbi témánál), akkor 10-eket megyek... mondhatom, már, hogy simán...
viszont, ez kurvára nyírja a gumit... 3 nap 2 használt hátsó gumi kuka.. igaz még jó lene egy fél napra, de jobb az ilyentől csendben megválni...
gsxr-es napra megyünk megint. szabit megaptam. ott bridgeston lesz fent. egyszer mentem vele, kicsit szitál itt ott, de tapadós...
megpróbálok nem parasztból menni. nehéz lesz...
Dannynak is tetszett azt mondta. otthon is ezt mondta??
na meg egy szó mint száz, a régi r1-es is meglép egy 2003-as kawától célegyenesben.... kanyarban nem
verseny rosszul kezdődött, még rosszabbul végződött :o(( mentőhelikopter kellett sajna.
utolsó infóm alaján nincs olyan nagy baj, mint amilyennek akkor tűnt. jobbulást!
az azt jelenti, hogy jók a beállítások, stílus. tempóval meg jön az állítgatás... na akkor jönnek a bajok is :o))