Amúgy nem értem, arra miért nem gondoltok. Hideg van, és vigyáz rám a moci, ne húzzak nagy gázt, ilyen csúszós úton nem szeretni burkolni.... Biztos tetszik neki az új fénye, magára is vigyáz
Húha. azzal még tisztában vagyok, hogy mi mire jó stb, de hogy én meg nem bontok egy 4es karbit az is tuti. Vmit elcsavarok, aztán cuccok nélkül sose jövök rá mit bactam el Szerintem várok arra, hogy jobb idő legyen, aztán ha nem javul elviszem ismerős szerelőhöz, olcsón dolgozik.
Köszi a helpet, majd írok ha javulóban van a moci
akkor tehát a diagnózis a következő:
a motoroddal gond nélkül elmentél ezer km-eket,és hirtelen elkezdett dadogni 1,és 2esben ,de 3asban már rendben van .
akkor le kell venni a karbisort,szét kell szedni,kitakarítani,kifujkálni levegővel rendesen a járatokat is,összerakni szinkronizálni,
és ha még mindig nem lesz 100as,akkor vagy valami elektromos hibára kell gyanakodni,vagy eladod és veszel egy injektorost .
Erre a problámára Szeki főorvos úr tud mondani receptet,mert én még nem is láttam közelről 2002es zx 9est . . .
Először is nem gyűjtöttem. 16 évesen vettem egy idomsérültet, megcsináltam karcmentesre, 2 hétig egyben volt, totálkár autós miatt Utána biztosító perkált annyit, h tudtam venni egy másikat.... és jöttek a nagyobbak idővel, ahogy bírtam pénzzel mindig jött a nagyobb.
2002es évjárat, 2003 óta magyarban van. Ha nem is használták tavaly vásárlásomig, akkor tavaly júli óta belehajtott 6000 km alatt, csak novemberben jött rá a motor, hogy héééé haver, ez nem ámerika, tessék átfúvókázni?
mitókat gyüjtesz , én azt mondom,h nem a csak! a szinkron a lényeg,a benzin-levegő keverék arányát is át kell állítani az európai értékekre ha amcsiból jött a géped!lehet át kell fúvókázni is .
mi igy jártunk el egy amerikás géppel és egyből tökéletes lett .
Ahogy mondod. Ezért kérdeztem, hogy ilyen hideg miatt lehet-e, gondolom igen. Vagy egyik napról a másikra csak elállítódnak a karbik vagy nemtudom micsoda, és nemjó... mindegy. várok a tavaszra, ha nem lesz jó megnézetem vmi okossal, aztán gondolom néz egy szinkront.
Pedig ez a nagygázra dadog reakció az én értelmezésemben két dologra vezethető vissza 1. Sok üzemanyag 2. kevés üzemanyag.
Amit nem értek ez elméletileg minden sebességre érvényes. Tehát nem biztos...
Eksön mi az a recesszió amitől nem tudtatok bérúgni? Valami harmatgyönge szesz? Miért nem javítottátok fel egy kis vodkával, ha nem hatott az a recesszió vagy mi?
Suzuki gsx-r 600 Hát nem lehet róla véleményem me olyanna még nem mentem, egy öreg 750-es fájttal, mentem már de az eklég f.s volt, meg a kuplung is csúszott...
Légszűrő tiszta. 1-2ben kisgázzal semmi rossz dolog, nagygázra dadog-dadog-dadog nagyotránt reakció, 3.ban már nyélre is szépen gyorsul. Amcsi verzió, előző tulaj aztmondta, hogy mikor meglátták, hogyan van bekarburálva, aztmondták a kawa szervízben, ilyen beállítást még nem láttak. de mondom novemberig semmi baja nem volt. és hogy miért küszködik azóta? mert fényezni kellett, és tél volt, nem volt használva, csak 2x 5 km-re.
Te nem november óta hanem egy éve ezzel a problémával küzködsz vazze. Mi az, hogy egybe-kettőbe? Harmadikba már jól megy Most mondanám, hogy indúlj akkor mindíg 3-asba, de nem biztos, hogy vennéd a lapot.
Én ehhez, hülye vagyok, de akkor minden sebességben dadogni kéne nem? Majd jönnek a szakik azt megmondják a frankót.
Hidegbe egy kicsit némiképp másként viselkedik az enyém is, de csak a melegedési szakaszben, sőtt, ott van hengerkihagyás is. De üzemmelegen már megy mint az ezüst nyíl DZZSSSÍÍÍÍ
Tavaly november óta 1-2ben dadog a kawa kicsit, mostanában meg nem pörög ki rendesen.
Ma is beindítottam, megy mind a négy henger, gázt azért elég jól veszi, de gondolom keverékképzéssel lehet gondja.
Hideg miatt? vagy karbiszinkron kellene? Nyáron semmi gondja nem volt, szinkronon volt elvileg tavaly.
Nektek is csinál ilyet?
A benzin nem régi benn, gyertyák tuti jók, 99es benzin van benn most, 95össel is ezt csinálta.
nem vagyok a fiad .már van apám Szöllő bácsi az ,nem rugtunk be ,mert recesszió van.de kussolok beszéljünk a motorokról.
mi a véleményed a Suzuki gsx-r 600asról?
Köszi a helpet, majd írok ha javulóban van a moci
a motoroddal gond nélkül elmentél ezer km-eket,és hirtelen elkezdett dadogni 1,és 2esben ,de 3asban már rendben van .
akkor le kell venni a karbisort,szét kell szedni,kitakarítani,kifujkálni levegővel rendesen a járatokat is,összerakni szinkronizálni,
és ha még mindig nem lesz 100as,akkor vagy valami elektromos hibára kell gyanakodni,vagy eladod és veszel egy injektorost .
Erre a problámára Szeki főorvos úr tud mondani receptet,mert én még nem is láttam közelről 2002es zx 9est . . .
2002es évjárat, 2003 óta magyarban van. Ha nem is használták tavaly vásárlásomig, akkor tavaly júli óta belehajtott 6000 km alatt, csak novemberben jött rá a motor, hogy héééé haver, ez nem ámerika, tessék átfúvókázni?
mi igy jártunk el egy amerikás géppel és egyből tökéletes lett .
Amit nem értek ez elméletileg minden sebességre érvényes. Tehát nem biztos...
Suzuki gsx-r 600 Hát nem lehet róla véleményem me olyanna még nem mentem, egy öreg 750-es fájttal, mentem már de az eklég f.s volt, meg a kuplung is csúszott...
Én ehhez, hülye vagyok, de akkor minden sebességben dadogni kéne nem? Majd jönnek a szakik azt megmondják a frankót.
Hidegbe egy kicsit némiképp másként viselkedik az enyém is, de csak a melegedési szakaszben, sőtt, ott van hengerkihagyás is. De üzemmelegen már megy mint az ezüst nyíl DZZSSSÍÍÍÍ
Tavaly november óta 1-2ben dadog a kawa kicsit, mostanában meg nem pörög ki rendesen.
Ma is beindítottam, megy mind a négy henger, gázt azért elég jól veszi, de gondolom keverékképzéssel lehet gondja.
Hideg miatt? vagy karbiszinkron kellene? Nyáron semmi gondja nem volt, szinkronon volt elvileg tavaly.
Nektek is csinál ilyet?
A benzin nem régi benn, gyertyák tuti jók, 99es benzin van benn most, 95össel is ezt csinálta.
mi a véleményed a Suzuki gsx-r 600asról?
Berúgtatok tegnap?
Esetleg, ha horgásznánk egy kicsit Sedu...