Akkor kèrlek mèrd le pontosan mennyi....ha nem gáz.Az a baj,hogy szopok az enyèmmel mert rohadtul beráz nagytempóról való fèkezèsnèl...törve volt az eleje mikor vettem biztos kapott a tárcsa is ,mert az agy rèsznèl sèrult az már kiderült.Ha valoban jók 25 èrt megveszem a párt,ha állod a szavad ès visszaveszed ha mègis ütne.
nem volt karambolos, váz vágott egy váz vásárlása és forgalomba helyezése lett volna a huszár vágás, na de 98 000 km-el a háta mögött ki vette volna meg, vissza lehet tekerni az számlálót , de én azzal nem foglalkozom, + nem volt patika az idomzat így szét vitte a széééééééél a darabjait.
Azt hittem szopatsz ....akkor meg igy nem ertem ,hogy miert huzod le ennyire a gèpet.Ès szerinted az mèg a gyári tárcsa rajta?Megmèrnèd mennyire van mèg a határ felett?Ès ami a legfontosabb mennyit kèrsz èrte?
nem szívóztam veled jobb ha tudomásul veszed ! 98 ezer akárhányszáz km-volt a 954-be ami szétbomlott - ha megtalálom a km számláló képét akkor majd a 954 fórumba feltolom-. egy kék magyar 954 kapta meg a blokkját , nem füstölt, hibátlan volt a váltója , mentem is egy kört vele, egy marék suskát meg egy 954 rotty blokkot adtak érte.
2db 98 000 km-t futott féktárcsám van, még a kopáshatár feletti értékkel, nincs válla, nem üt.
szervó motor bovdenek lábtartók kormánycsutka injektor hengerfej főtengely váltó kipurendszer hátsó felni és apró alkatrészek ............
Nem mák az fiam hándzsá!
az asszonynak szürke volt és ettől egyel régebbi. Jó és igénytelen autó volt szerettem
Megzavarod a rovarok élőhelyét Szólok az állatvédőknek van is bizonyítékom
szervó motor bovdenek lábtartók kormánycsutka injektor hengerfej főtengely váltó kipurendszer hátsó felni és apró alkatrészek ............
Csak elköszönni jöttem.. Eladtam a 9-est..
Elég jó pénzért tudtam megválni tőle, így tavaszra jön a ZX 14:)