Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy ez is Bátszi,100 pénz itt már van ram air is

már így utólag kár volt a gyári idomokat rá rakni a sajátra, neked sem ajánlom. üvegszál + fél liter festék és olyanra fested amilyenre akarod. erősebb és olcsóbb.hja és nem tekergeti a fejed 180-nál a menetszél.
az a gáz hogy májusig no motor, forgalomból kivonva, augusztus 20 ig meló minden szombaton és vasárnap durván 50 szállodai szoba felújítás+ a kutak már most be kell jelenteni hogy a rabócsi futamon szabadság!
amugy nem értem az enyim meg megy ram air nélül is amugy itt 1 gyári cumó a Básztinál 100 pénz
nem tudom,nem hivtam még tudod én szeretem az idom nélküli motorokat ne ennek a kis,Pipi szerint?darázsnak alig van blokja hogy látszodjon a 750-es elődjének már azért akadt 1.2 hütő borda is aztán meg ha el fektetem megint akor költögessek rá? ugy vagyok már mint te,legyen valami amit be rugok oszt mennyek,nem megy 300-akkal de el visz oda ahova kell
ne tapsoly ha rá tudnám szerkeszteni azt a kurva ram airt már fighter lenne belőle, de ram air nélkül halott a bicaj. tudom tele van a youtobe a különbféle videókkal hogy lehet rá mókolni, de egy sem jó csak fúrnak faragnak találgatnak.
oszt hogyér adja?
mindenkinek aki itt kukkol és olvas-gat.

el kell gondolkodni hogy:zx9-et nem hol mi fosos kis kölykök vásárolnak, mint mindennek ezeknek a motoroknak is meg van a vevőkörük. 35-50 éves korosztály akik már kinőttek más kategóriákból, ezzel a típussal két dolgot könnyű élvezni, kurva gyorsan és kurva kényelmesen motorozni. most az a társadalmi réteg aki ezeket használta úgy döntött hogy leszarja a motorozást és hoccci nesze vigye aki akarja annyiért amennyit ígérnek érte csak ne lássa a garázsba. egy hétvégi csapatás büntetlenül 20-30 ezer ft+ 30-50 e a kötelező befizetendők, amit harmadával és kis utána járással 20% lehet mérsékelni, szal ez a réteg úgy döntött hogy OFF. itt drukkoltak többen hogy mennyire fog leesni egy egy eladó példány ára.500 450 400.......... holott egy kattintással arrébb-- túra szekció-- 250-400 500 as motorokat SEM adnak oda 450 alatt, nos ha elindulnék egy ilyen 450-es vetélytárssal a tátrába lefogadom hogy én már vissza fele jönnék míg ő még oda sem érne+ az élvezet, amit így jellemzett egy hayabusás cimborám mikor kipróbált egy cb500 -at gurul és brummog.ennyi. szal el kellene gondolkodni hogy sokan megszorultságból és tehetetlenségi kényszerből adja oda annyiért a 9esét. de ez nem tendencia, azt a 9 est inkább szó szerint szétverem széthajtom kikerekezem a belét szét pályázom és a bogyesz jövőbeli buliján inkább felgyújtom mint hogy egy tzr 125 áráért aminek még okmányai sincsenek, odaadjam.
hát ez innkább K4,vagy K5 a lámpa bele 1 fél motor árra de köszi még rágódok rajta
itt apálya idomod el ne engedd , hííjjjjjad!
érdekelne ! ha meg tudunk egyezni !
csá szeki ! ezt a paripát te hirdeted ? kawa
válogatós
pedig be segítettem az árába
89-90
91-92
93-95
96-02 vagy 03 a gyártás vége, a 03 inkább már csak az usa piac ott kuriózum és a ninja szlogennel elég jól el is tudták adni.
a 96 utániak jobb hengerfejjel készültek, de mivel kawa csak azt szabad elhinni amit tudnak bizonyítani-km-ben-. hasalós, nehéz motor mint a 9 B modell. az évjáratok kavarodása mindig egy újabb motorkódot hozott a típus történetébe, új, újabb szelepvezérlési megoldásokkal. a rugós szelepvezérlés teljes repertoárja benne van a típus történetbe.
http://www.motorinfo.hu/shop/bukosisakok/zart-bukosisak/arai/rx-7-gp-ho
pknins-replica_936
úgy legyen ÁMMEN
Lehet ilyen lesz...
Márciusig hátha leesik valami jó árban..
nekem a belsejével van gondom ,másfél év használat után lötyögős és az alsó bőrt hiába ápolom mégis repedezik