A legjobb választás! Semmi gond nincs vele és kényelmes!500 km.után sem fáj majd rajta semmid! Az említett hatosokon kimeredsz! Fogyasztás túrán 2 személlyel 130 -nál 5.2, 160-170-nél 5.8 l/100 km! Egyedül ,közlekedésre használva
5 liter,ha húzgálod 6.5,ha megölöd 8 liter.Van tőle drágább motor,de jobb nincs!
ha túrázni akarsz zx9 ha pályázni zx6-gsxr6
a karburátorok szolgáltak cirka 50-60 évet nem ilyen formában.
az injektorok 15 éve vannak aktívan jelen a motoroknál és ha bekrepál akkor csak szakavatott tud rajta segíteni.
ha berezeltél a karburátortól akkor injektoros gixert vegyél, mindenkinek az van.
A benyacsap nálam is nyitva egész évben.......
A karburátorok sose mondtak csütörtököt eddig....ellenben az injektor hamarabb megszopat,és drága mulatság.....
Hehe, ha tudnád, hogy a Nascarban még 2011-ben is karburátorral futottak a gépek :)) Nincs azzal semmi baj, ha nincs elbarmolva.
A benzincsap nem harap. El sem kell zárni, nálam egész szezonban nyitva, csak télire zárom el, amikor kijáratom a karbiból a benzint.
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek!Motorvásárlásban gondolkodom és felmerült 1 2003-as zx9r mint lehetséges vétel.De a karbik miatt kicsit tartok tőle és nem túl bíztató a benzincsap sem.Tudnátok róla véleményt és szervíz jellemzőket írni hogy könnyebb legyen a döntés vagy esetleg fogyasztást.A másik 2 jelölt 2004-es 636-os vagy ugyanez évjárat gsxr-600 ban.Igazából kevés pálya és több túra lenne 2 személlyel a cél.Köszi előre is!
kék, nem volt lefogatva az oszlop így ha fújt a szél koszolta a benne lévő betápláló kábelt. addig míg nem sikerült eljutni a fázisvezetőig, onnan már ha megmozdult az oszlop a tárvilágítás sötétbe borult, leütötte a főbiztosítékot és megálltak a kútoszlopok. míg ott voltunk és kerestük a hibát 2-3 anyázták a kutasokat.
de megoldottuk -ezt is- de ahogy hallom szarul dolgoztunk mert nem borítottuk el az oszlopot -feleslegesen- mert ahogy mi dolgoztunk -felemeltük az oszlopot kábelt ki, kábelt kivés, megjavít, oszlopot visszatettük - az szar volt.
5 liter,ha húzgálod 6.5,ha megölöd 8 liter.Van tőle drágább motor,de jobb nincs!
a karburátorok szolgáltak cirka 50-60 évet nem ilyen formában.
az injektorok 15 éve vannak aktívan jelen a motoroknál és ha bekrepál akkor csak szakavatott tud rajta segíteni.
ha berezeltél a karburátortól akkor injektoros gixert vegyél, mindenkinek az van.
A karburátorok sose mondtak csütörtököt eddig....ellenben az injektor hamarabb megszopat,és drága mulatság.....
A benzincsap nem harap. El sem kell zárni, nálam egész szezonban nyitva, csak télire zárom el, amikor kijáratom a karbiból a benzint.
Érdekelne a véleményetek!Motorvásárlásban gondolkodom és felmerült 1 2003-as zx9r mint lehetséges vétel.De a karbik miatt kicsit tartok tőle és nem túl bíztató a benzincsap sem.Tudnátok róla véleményt és szervíz jellemzőket írni hogy könnyebb legyen a döntés vagy esetleg fogyasztást.A másik 2 jelölt 2004-es 636-os vagy ugyanez évjárat gsxr-600 ban.Igazából kevés pálya és több túra lenne 2 személlyel a cél.Köszi előre is!
de megoldottuk -ezt is- de ahogy hallom szarul dolgoztunk mert nem borítottuk el az oszlopot -feleslegesen- mert ahogy mi dolgoztunk -felemeltük az oszlopot kábelt ki, kábelt kivés, megjavít, oszlopot visszatettük - az szar volt.