Köszönöm a segítséget! Karbi oldalról már mindent átnéztem, viszont az AC pumpára nem is gondoltam...ma nekiugrok és remélem meglesz a bibi! Nem akarok KunMadárra kocsival menni
lehet hogy szükségem lesz fék és kuplung karra, de még nem tudom mikor. és van egy lélektani határ amit ki adsz egy pár karért, már ha számít a pénz, az pedig egy tízes . 14 forintot nehezen tudnék adni egy pár kezelőszervért.
karburátor tisztít,tűszelep ellenőrzés,benzin szint ellenőrzés,AC pumpa érintkezőinek-a pumpa műanyag burkolata alatt-ellenőrzése mert ha összeég vagy beragad akkor nem kapcsol ki a beállított nyomásra.olajszint ellenőrzés mert ha benga van a hengerben akkor az olajban is,a vékony ram-air cső tisztítása ami a karbi felső részere csatlakozik.
Szerintem nézz egy benzin szintet a karbiban. Lehet a tűszelep nem zár jól. Én is szoptam a Skodán a Yamaha karbisorral. A ZX9 pumpa túllőtte. Nagy fordulaton nekem se volt gond, kicsin túlfolyt.
Sziasztok!
Valaki segítsen! Van egy 2000-es évjáratú ninja-m (ZX900EE), ami a tavaszi elővétele után igen érdekes dolgokat produkál! A jelenség röviden: 3000-es fordulat alatt a motor rángat, fölötte viszont mint a kisangyal. Első gondolat a gyertya csere volt. Sajnos semmi változás nem történt, viszont kiderült, hogy az 1-es hengerben nagy mennyiségű benzin van! (indítózásnál ömlött a hengerből a benga) Szikrával minden rendben, gondoltam biztos a karbi a ludas! Szereztem egy másik karburátort, amitöl a jelenség kicsit sem javult! Egyébként a moci vígan megy 280-at is, de lassú tempónál érezni, hogy nem tudja az 1-es henger elégetni a többlet bengát, és gondolom ezért az egyenetlenség is! HELP ME! köszi
Hogy ityeg,fazi balra csapva? Dínók esznek?
Adatlapomon ott az elérhetőségem.
14000-be szoktam adni,de ez felesleges számomra és nem áll benne a pénzem hetekig mire valaki ilyet rendel.
Van egy kék színű új fék-kuplung karom rövid kivitelben fekete állítóval.Mivel rossz színt küldtek így plusszos 11000-be vihető!
Valaki segítsen! Van egy 2000-es évjáratú ninja-m (ZX900EE), ami a tavaszi elővétele után igen érdekes dolgokat produkál! A jelenség röviden: 3000-es fordulat alatt a motor rángat, fölötte viszont mint a kisangyal. Első gondolat a gyertya csere volt. Sajnos semmi változás nem történt, viszont kiderült, hogy az 1-es hengerben nagy mennyiségű benzin van! (indítózásnál ömlött a hengerből a benga) Szikrával minden rendben, gondoltam biztos a karbi a ludas! Szereztem egy másik karburátort, amitöl a jelenség kicsit sem javult! Egyébként a moci vígan megy 280-at is, de lassú tempónál érezni, hogy nem tudja az 1-es henger elégetni a többlet bengát, és gondolom ezért az egyenetlenség is! HELP ME! köszi