Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Hogy ityeg,fazi balra csapva? Dínók esznek?
jó napot
Jo reggelt trogerek
Ha most elviszed tiéd egy tizesbe és nem kell tovább árulgatnom.
Adatlapomon ott az elérhetőségem.
Köszönöm a segítséget! Karbi oldalról már mindent átnéztem, viszont az AC pumpára nem is gondoltam...ma nekiugrok és remélem meglesz a bibi! Nem akarok KunMadárra kocsival menni
A karbi gondot próbálom elhárítani,csak nem találom.
1.jó reggelt
fejidom le?vizcső kormány fel
lehet hogy szükségem lesz fék és kuplung karra, de még nem tudom mikor. és van egy lélektani határ amit ki adsz egy pár karért, már ha számít a pénz, az pedig egy tízes . 14 forintot nehezen tudnék adni egy pár kezelőszervért.
Igen!
14000-be szoktam adni,de ez felesleges számomra és nem áll benne a pénzem hetekig mire valaki ilyet rendel.
4000 ft egy utángyártott fékkar, 1200 ft egy utángyártott kuplung kar ez 5200 ft, tehát egy hatossal hosszabb az kék karod extra rövid kivitelben.
Sziasztok!
Van egy kék színű új fék-kuplung karom rövid kivitelben fekete állítóval.Mivel rossz színt küldtek így plusszos 11000-be vihető!
hát te már megint mit csinálsz azzal a szíp kék motorral?
Na én is elkezdtem a szerelést.
Jó estét,
karburátor tisztít,tűszelep ellenőrzés,benzin szint ellenőrzés,AC pumpa érintkezőinek-a pumpa műanyag burkolata alatt-ellenőrzése mert ha összeég vagy beragad akkor nem kapcsol ki a beállított nyomásra.olajszint ellenőrzés mert ha benga van a hengerben akkor az olajban is,a vékony ram-air cső tisztítása ami a karbi felső részere csatlakozik.
Szerintem nézz egy benzin szintet a karbiban. Lehet a tűszelep nem zár jól. Én is szoptam a Skodán a Yamaha karbisorral. A ZX9 pumpa túllőtte. Nagy fordulaton nekem se volt gond, kicsin túlfolyt.
Sziasztok!
Valaki segítsen! Van egy 2000-es évjáratú ninja-m (ZX900EE), ami a tavaszi elővétele után igen érdekes dolgokat produkál! A jelenség röviden: 3000-es fordulat alatt a motor rángat, fölötte viszont mint a kisangyal. Első gondolat a gyertya csere volt. Sajnos semmi változás nem történt, viszont kiderült, hogy az 1-es hengerben nagy mennyiségű benzin van! (indítózásnál ömlött a hengerből a benga) Szikrával minden rendben, gondoltam biztos a karbi a ludas! Szereztem egy másik karburátort, amitöl a jelenség kicsit sem javult! Egyébként a moci vígan megy 280-at is, de lassú tempónál érezni, hogy nem tudja az 1-es henger elégetni a többlet bengát, és gondolom ezért az egyenetlenség is! HELP ME! köszi
Jó estét a népnek és az útonállóknak-izé száguldozóknak !
üzemanyag csapot ,hogy lehet szétszedni? nem működik a tartalék állás? tudja valaki?
Jó ebédet az étvágyhoz!
2.jó is lenne.
1.Jó reggelt,végre péntek, nyakára lépünk a meg takarítót pénznek.