A hiba a következő vót,alap az enyimen hogy mikor a gyútást ráadod berreg, a hogy tellt a rendszer, szakaszosa katogott,végül csend, lehetett inditani A nyáron Olaszországba csinálta előszőr, hogy gyutás ráad, és nyem berreg, nem indul,vártam még pár percet, egy ciginyit aztán minden fasza.Mikor le lett állitva má elég sokszor csinálta, sőtt volt hogy nem állt el a berregés tehát nyomott végig aztán magától elállt
már alakul 40km-en már csak 4X közelitsük az árkot és már csak néha felejti el benyomni a kuplungot nem baj,pár 7 és uj kuplungot lesz kénytelen bele venni disznó gyilok lesz mindenképpen gyere mert ha meglát a disznó magától szalad a késbe
én, mikor hengerfejes lett 2x egymás után az itteni amcsi kawa akkor szét és össze is raktam azt de a pumpa az ugyan az volt rajta mint az európain, de mivel használt volt már cserélhették rajta így nem tuti az infóm. minnyá teszek fel róla képet milyen az eu. de sok típuson mitsuba ketyeg, az e-bay-n még a pumpa relé érintkezőjét is meg tudod venni. minden típusnak és karburátornak meg van a benzin igénye amire méretezett pumpát szerelnek be, a kis japó nem tesz be olyat ami túl vagy el van méretezve.teszek képet és hasonlítasz.
de mi a hiba? nincs benga, szaggat, rángat, nehezen indul?
Hivdd ezt Sam!
Szerintem meg mindig egyben van a vasa.
Szakad a ho + fuj a szel 1000-rel
de mi a hiba? nincs benga, szaggat, rángat, nehezen indul?