Akkor kettő van benne! Én egyébként nem hallottam még hogy turbó és kompresszor együtt van használva! Utánanéztem és a Golf 5 1.4 GT-ben használták szériában először! Legalábbis ezt irták de nem volt meggyőző a teszt!Valami 190 LE -körül volt az 1,4 es golf!
Amin meglepődtem az egy Seat Fr volt, ráadásul dízel. 250-ig szépen jött a Z-vel, aztán győzött a jobbik
Külsőre semmi tuning, csak egy sárga középkategóriás autó.
b+ jimmy az nincs laírva a manualban, hogy léptető villa csere 10,000 km-nél
Arról nem tehetek hogy egy gyenge pályanap alatt (kb. 120km) elkopik a fékbetét 1/3-ada, pedig zx10 gyári volt.
Miután át lett alakítva egész jó motor lett, de ahogy leírtam, még az utolsó napon is megszopatott.
Mindenkinek más a jó, maradjunk ennyiben.
Most tetszik ami van, ami nem azon majd faragok. Ezen legalább van fék, kanyarban van egy kis biztonság érzetem, könnyebb is.
A kilences futóműve gyári volt, gőzöm se volt róla, hogy hol a csúszás határ, a Z szériában még rosszabb. Mindegyiken elhasználtam több garn. gumit is.
Amikor legutóbb kipróbáltam egy kilencest, azt hittem le kell tenni kanyarban a lábamat, annyira nem akart befordulni a körforgalomba.
Lehet csak az a 4 db. kilences volt ilyen, amit próbáltam
Ahogy ment a kilences egyenesen, és amennyit fogyasztott arra sohase panaszkodtam. Arról se én tehetek, hogy nem fért el a lábam a tank mélyedésében (98-2003)
Örülök, hogy neked tetszik a gyári fék, és nem zavar a váltója.
Ahhoz képest hogy -szerinted- nem tartottam karban a Z-t 1 hét alatt megvették
hát nem tudom fekete tetös piros mini 18as kerekekkel, és a müszerfal felett volt vagy 3 db óra, a srác nyomkodta és akadtak ki a müszerek, nem is ez volt a meglepő, hanem ahhogy jött a 12es után nagyon durván
Hinnye fődim hát mit tudsz te, az illen dógokru Hiszen nem kopott a gumid széle. Csak egy legény tud itt, ahogy látom, meg olvasom, motorozni, szerelni, és az nem te vagy de én se, akko ki
Turbós vagy kompresszoros? Mert mindegyik feltöltő csak másképpen működnek! Míg a kompresszor már alacsony fordulatszámon is tölt (mivel a főtengely hajtja) addíg a turbó csak egy bizonyos fordulatszám felett működik mivel a kipufogógáz hajtja!
Jó reggelt!
Te sedu volt már ami neked bevált, mert utólag mindig mindegyik szar.
Olvasgasd az user vagy service manualt abban világosan le van írva, mit hány kilométerenként, vagy hány évente, kell cserélni.
Ha ezeket elmulasztod lehet akármilyen motorod, az csak szar lesz.
tegnap mentem 2 személyel 210 km-ert nem egésu 14 liter benzinből mondjuk abbol 20 volt kemény menet, kifelé a Mom parknál bekostolt egy turbó kompresszoros MINI, gyerekek olyat mentünk kifelé, basszus bevállalta az ember a 12est, pedig szrintem is biztos volt benne hogy semmi esélye nincs, felvállalta, néha be kellet várnom, de nagyon meglepett mit megy az a kis szar 200 ig, felette már rendesen elaradt, de aranyos volt hercekhalomig meghuztam neki, de igy is 7 környékén maradt a fogyasztásom.
Már nem vesz, és nem kell futómű, és a fék feljavításra költeni, a váltó is úgy működik ahogyan kell. A motorja lent is húz
Utolsó napon a Z-ben -utólag derült ki- beszart vmi. map/maf szenzor, 3000 alatt nem ment 1 henger. 18000 km után.
Közúton használtam, kerültem a gödröket mégis kajla lett az első felnim, egy havernak a 10-esen a hátsó széttört menet közben.
A gyári festés elkezdett levállni a motorról, stb.
Meguntam, hogy más motorok alkatrészeit kell beépítenem, hogy jó legyen.
Nem azt mondom, hogy rossz a kawa, de nekem nem vált be 100%-osan.
Na megvolt a delelotti peca.
Tegnapival egyutt 5 potyka