na most tisztázzunk még 1 dolgot 24szelepes motorról van szó és 1 szelep szarakodik,namost ha a dugó bele ütött volna akkor a melette lévő szelepnek is szarnak kéne lenni és még 1szer mondom zár rendesen csak kicsit megakad lenyomásnál és visszafelé nem csattan ugy mint a többi na most ezért az 1 kibaszott,szaros,fosrakás szelepért vegyem le az egész hengerfejet?
jaja de most ez táleg olyan nagy probléma?kb 2 centit tudom lenyomni,ebből 2mm-ert megy nehezebben és nem csattanós a hangja ha elengedem mint a többinek de a benyát megtartja nem engedi el
a paszujhoz occo a cumó itt is lehetne ilyet de a faszikámmal nem ölelkezve csókolgatva váltunk el a leg utóbi találkozáskor ugy hogy ez ki lőve marad a táki-máki
na ezt már nem rég eljátszottam nyiregyen Petrillával 40 be válalta............mire oda értem 107500 lett egy 2centis hegesztés ,sikolás,szivósor szelep csere(amit nem is kértem)nyomás próba és az a szelep szakadt le amit ők kicseréltek.......ennek iszom most a levét
de csináltam már ilyet szétszedtem meg öszeraktam már 1 pár ilyen ,,bonyolult,,fosrakást csak tudod 1 tetves hengerfej tömités 20rugómüszak 40,motorszám,a fasz tudja és nem ér az egész anyit mit amit már megint beleöltem 1 rakás szarba keressen már 1 pár forintott mert nincs mihez nyulnom és azért érdeklődtem hogy nem e csak le van ragadva vagy valami hasonló
A hengerfejet visszavittem volna garba...