Van benne valami, a gixert nem kell annyira dönteni, mint a Z-t, mégis gyorsabban kanyarodik. Viszont ha mindkét motoron a határon mész elől se lesz majrécsík, még a Mátrában se, nemhogy a ringen.
Ehez jön még, hogy a sport/slick gumikat még tovább is lehet borítani.
Nekem úgy, hogy fel volt emelve a motor segge lekopott a kipufogó bilincsem. Nem azért mert elestem
Hát az geometria kérdése is. Igazándiból 05-nél még elég komoly rinyacsík volt elöl. De 01-nél már csak kevéske. Hátul 2:20-nál már a gyári mérettel eltűnik. Nagyobb guminál tovább tart. Nem mint ha ez bármit is számítana.
Régebben azt hiszem pont te raktál fel a gumidról képet. Nemhogy az első nem volt peremig döntve, hanem még a hátsón is volt majrécsík
Bocs ha nem te voltál, egyébként sok fórumosnak láttam a motorját, jónéhánnyal motoroztam is. Legutóbb szinte senki nem volt velem egy csoportban.
Aki megelőzte az akkor még széria Z-met a ringen az néhány körön belül össze is törte magát.
Ettől már csak a haverom volt viccesebb a 2 hete vásárolt 99-es kík kilencesével. Azt mondta ő már kimotorozta, mert egyszer ment vele 290-et.
A többit, majd tavasszal!
Ehez jön még, hogy a sport/slick gumikat még tovább is lehet borítani.
Nekem úgy, hogy fel volt emelve a motor segge lekopott a kipufogó bilincsem. Nem azért mert elestem
Bocs ha nem te voltál, egyébként sok fórumosnak láttam a motorját, jónéhánnyal motoroztam is. Legutóbb szinte senki nem volt velem egy csoportban.
Aki megelőzte az akkor még széria Z-met a ringen az néhány körön belül össze is törte magát.
Ettől már csak a haverom volt viccesebb a 2 hete vásárolt 99-es kík kilencesével. Azt mondta ő már kimotorozta, mert egyszer ment vele 290-et.