Az sem nagy baj,ha volt már sérülése egy motornak,ha szépen(és jól) lett kijavítva!
Mert mondjuk meg őszintén,a motorok többsége nem éri meg az öregkort úgy,hogy nem feküdt még a földön!
Kép alapján nem lehet egy motort megítélni!
Láttam már gyönyörű hirdetési képeket,lehangoló valósággal!
És vettem már csúnya képek után megtekintett,alig hibás(esztétikai) motort.
Szóval egy kép alapján nem lehet motort venni!
Lehet sok száz kilométert leutazgatsz fölöslegesen,amire megtalálod azt,amit érdemes hazavinni!
Semmiképpen se vegyél meg úgy motort,hogy: "mindegy,ha már itt vagyok,elviszem"!
Ezt tuti megbánod!Csak azt szabad megvenni,ami szerelem első látásra!És hallásra!
Én végülis úgy gondolokodom, hogy életem első motorja után keresgélek olyat amin meg tudnék normálisan tanulni motorozni de nem is szeretnék kezdésnek túl nagyot se túl kicsit igy gondolokodom a 400-asokban, kb min 2 év és max 4 év közötti időtartamban kiszolgálna megfelelően utána kategória váltás miatt ugy is tovább adnék rajta, csak hát nem tudom hogy pl amit most az elöbb küldtem linket egy motorról ami tetszene kibirna e 2,3 estleg 4 évet még ugy hogy normálisan működne. Persze igazatok van hogy el kell menni és meg kell nézni az állapotát pár haverral akik értenek is hozzá de kiváncsi lennék a ti véleményeitekre is igy a motor képjei alaján (ha vetnétek rá pár pillantást) is gondolom már ti mint tapasztalt motoros rókák több dolgot észrevennétek nem ugy mint én kezdőként. Mégegyszer előre is köszi a segítségetek üdv nektek.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét! http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Amúgy erről a motorról lenne szó, továbbra is szívesen meghallgatnám a véleményeiteket, várom a kommenteket előre is köszönöm mégegyszere a segítséget meg a kommenteket.
Tegnap elmentünk egyet boglárra fullgasba a híres bmw tesztnapra. 2re odaérve már az összes időpont tele volt írva, nem lehetett próbálni. a kb 6-8 tesztmotorra volt ott 7-8 motoros.... szal ez is milyen rendezés volt, ugyanazokat az embereket beírták többször több motorra, mi meg csak nézegelődni mentünk oda... mindegy, elég örömet okozott a kawa is. Ennyit a tesztnapról.
Kaptam egy kecsegtető álláslehetőséget, így úgytűnik tényleg elszeretném adni a kawát, amennyiben elviszik.... kint pár hónap alatt meglenne egy újabb ára... bár sajnálom.
Ha valakit érdekel esetleg aki ilyet keres, nézze meg már csak többi miatt is, hibátlanul működik, szép a motor. Ár megegyezés szerint, 940 az irányár.
Ha megmarad, akkor nyáron állni fog a garázsban szegény.
Na jók legyetek.
Érdekes volt az F1, volt benn pár csúnya manőver jónéhány pilótától... egyelőre büntetés nélkül...
Edem
Caddy!tanuló motornak 1 kicsit drága ahogy a többiek is mondják azér már valamivel fiatalabb 9-est is kapsz gondolom most minden képpen motorozni akarsz,kitudja lehet nem akarsz majd nagyobbat de nem látunk a fejedbe ugyhogy ez marad a te döntésed
Szia!
Jó választás a 400-as ZXR,pöpec kis gép,mindenképp az állapota alapján dönts.Attól még,hogy 40e.van benne,lehet jó gép.Vigyél magaddal egy pár havert aki tapasztaltabb ilyen téren,több szem,több csipa!
Helló!
Jók a kis 400-asok,és ha jó állapotban van,bizony annyi az ára,mert ritka a szép példány belőlük!
Ha a jogsid csak azokra jó még,akkor vedd meg,ha egyébként jó állapotú!
A kilométer valódisága egy ennyi idős motornál már szinte megállapíthatatlan!Csak az állapot számít!
A '96 körüli motorokban a 20-30 ezer kilométer kb. annyira hihető,mint nálam az,hogy 20 éves vagyok!
Ha már motort akarsz,akkor inkább egy 400-as ZXR,mint egy 250-es!
Indul Jimy is, motoron nem tom felvenni, mert nem hallom, a rezgést meg nem érzem me rezonál az egész motor, de aki csörget visszahívom, ha megálltam...
Császtok...
Mert mondjuk meg őszintén,a motorok többsége nem éri meg az öregkort úgy,hogy nem feküdt még a földön!