Pipi ilyen lyányok táncikátak mindenfelé .
Hát caberg nemvolt valami nagy választék, mindenből volt egy bemutató, de szereztem neked akciós szelvényt, tucc a bótba occóé bukót venni. Március végéig.
Szevasztok
Kawaszekis láttam tettél fel képet nem kem a baloldali tartó kellene ami az utolsó képen az első Milyen árat tudsz rá mondani esetleg bal oldal deklnid nincs esetleg tel szám vagy valami elérhetőség ahol megtudnánk beszélni a dolgokat?Előre is köszönöm!
még annyira nem tudok menni, mentem már 270-et, de csak pillanatnyi.... sokat kell még tanulnom... most olyan 180-ig érzem magam biztonságban és olyan 240-ig szoktam húzni gyorsításkor, de mindíg vissza állok 180 ra...
9363 nem rontottunk el semmit
A féknél a felső munkahengernél ki van kopva a karmantyúm elméletileg azért kezd bentről fogni a fékem
Jimynek volt egy a kuplunghoz és mire zégergyűrű fogó nélkül kisikerült piszkálnunk belőle a kókvancot csak azért, hogy megállapítsuk, tökre nem egy méret hát...
Persze mihelyt Szeki felvette a telefont rögtön mondta, hogy elég lett volna leolvasni az olajtartályokról a számokat...
De hát jó pap is holtig tanul ugye...
Azt már nem merem elmondani milyen kisipari módszerrel próbáltuk jobbátenni, dehát nem vált be...
Egyébként, milyen módszerrel húzod fel a karmantyút a dugattyúra? Nekem borzalmassan kicsinek tünt a belső átmérő ahhoz képest amin át kell húzni, hogy középütt legyen
Persze bízok Jimyben mert én tuti, hogy elszaggatnám, vagy legalábbis megnyújatanám...
Ja szeki Jimy meghallgatta a dieselemet és azt mondja a kuplung felől jön a hang, tehát esélyes amit mondtál a generátorlác lehet a bibis...
Hát caberg nemvolt valami nagy választék, mindenből volt egy bemutató, de szereztem neked akciós szelvényt, tucc a bótba occóé bukót venni. Március végéig.
Olyat motoroztam az "üres" városban,ááá kurva jó volt!
Pipi,és te a "fékjavítás" után rá mertél ülni?!?
Egy igazi kamikaze vagy!
Kawaszekis láttam tettél fel képet nem kem a baloldali tartó kellene ami az utolsó képen az első Milyen árat tudsz rá mondani esetleg bal oldal deklnid nincs esetleg tel szám vagy valami elérhetőség ahol megtudnánk beszélni a dolgokat?Előre is köszönöm!
A felnik eladóak.
Na elmegyek kocsérra kiváltom a horgászengedélyemet...
Arra az esetre ha baleseti helyszínelésen kiderülne, hogy az üzemi fék meghibásodása miatt került sor a tragédiára akkor bizonyítékúl:
Az utolsó képen a hátsókerék levételhez készülünk, Jimy ennélkül a művelet nélkül egy izzót sem hajlandó kicserélni
A szokás hatalma...
A féknél a felső munkahengernél ki van kopva a karmantyúm elméletileg azért kezd bentről fogni a fékem
Jimynek volt egy a kuplunghoz és mire zégergyűrű fogó nélkül kisikerült piszkálnunk belőle a kókvancot csak azért, hogy megállapítsuk, tökre nem egy méret hát...
Persze mihelyt Szeki felvette a telefont rögtön mondta, hogy elég lett volna leolvasni az olajtartályokról a számokat...
De hát jó pap is holtig tanul ugye...
Azt már nem merem elmondani milyen kisipari módszerrel próbáltuk jobbátenni, dehát nem vált be...
Egyébként, milyen módszerrel húzod fel a karmantyút a dugattyúra? Nekem borzalmassan kicsinek tünt a belső átmérő ahhoz képest amin át kell húzni, hogy középütt legyen
Persze bízok Jimyben mert én tuti, hogy elszaggatnám, vagy legalábbis megnyújatanám...
Ja szeki Jimy meghallgatta a dieselemet és azt mondja a kuplung felől jön a hang, tehát esélyes amit mondtál a generátorlác lehet a bibis...