Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát énsem találom most seholsem a címüket, pedig anno emlékszem volt valami honlapjuk, cska nemtudom milyen címen/néven..:(((
Estére megcsinálom a listát!Majd beszeknnelem vagy valami,és felteszem!Nem akarok írni ide regényeket, mert ez egy bő két oldalas papíros ám....:)
akko nyomd fö ide a listát, lécci
komolytalan lehet a cég, mert nem is találni a keresőben
web címét sajnos nemtalálom énsem sehol!
mailcíme vana csak meg: motorcitybt@freemail.hu
meg telszám: 70/2799853

Ők azthiszem ilyen kintről újonnan behozot tmotorokkal/kocsikkal foglalkoznak!A listájukat töltöttem le anno, de már nemtudom, hoyg pontosan honnan! itt a lista, hát elég nagyvűlasztékban van náluk minden, és kedvező árakon!
másokhoz viszonyítva szinte minden motor, 2-300 ezerrel olcsobb ....
Motor City?
webcím?
egyébként te nem hallottál arról a Motor City nevezetű akármiről?
töltöttem le még pár héttel ezelőtt árlistát tőlük!
Hát mit ne mondjak, elég kedvező áron volt náluk minden motor!
a kawa is2.390.000 HunFt ért hirdették regadóval+Áfá-val!

azért ez is elég jó, mert akármerre kérdezősködtem, 2.6 környékén mondták mindenhol.....

Róluk nem hallottál még?Netalántán valami vélemény.....?
Végülis igazad van, van benne valami....:)))
Hát ezt azért így nem mondanám
De talán kiemeltebben kezelnek. Én is egy ilyen motor vásárlását tervezem. Amiben lenne szerintem fantázia és alkulehetőség az az, ha 3-4-en összeállnánk és azért 4 motor megvásárlásánál már kemény flottakedvezmény jár.
Vagy Te, asszem az az engineer srác még egy ember kell és kész.
A te neved tán némi kedvezményt is jelenthet?:))))
Jah, hát végülis nekem ezen a szélelvezetésen múlik a dolog aktualitása!Nagyon be voltam/ok zsongva a kawára.... aztán a próbán döbbentem le igazán, hisz majdnem levitt a szél, és ez az egy dolog szegte kedvemet tőle.....De nemtudom hogy még ezzel a magasabbal mennyivel javulna a helyzet.....:)
Igazándiból ezzel is ki kellene próbálni szerintem...csak akkor tudnék viszonyítani
Motor ügyben is tudnak segíteni, van nekik raktáron ezüst és zöld színben 636 2005 ös, kék 2 hét alatt megjön. Ha komolyak a szándékaid, mond hogy a Phoenix András ajánlotta őket és keresd Cserni Zsoltot.
Szerintem náluk be tudod szerezni. Hívd csak fel őket, ha aktuális lesz!
Ezekszerint gondolom, hogy ha felhívom őket, ők tudnának plexi ügyben segíteni nekem, hoyg hol lehetne beszerezni , ill rendelni.....
www.steelhorsemotor.hu/hunkeret.php

Egyébként ők minden phoenix-rendezvényen kinnt vannak, ha esetleg a Pannónia-Ring közelebb van neked. Nagyon jók kawasakiban, én őket ajánlom!
Hmm... ezzel már elég fincsinek tűnik...:)))
azért ez már jópár centivel magasabban van mint a gyári....Ez meg azért gondolom már elég sokat javít a szélvédelmes dolgokon...Most picit azért felcsillant a szemem, hogy tán mégsem alacsony nekem az eleje...és talán énis be tudom vállalni ezt a kis zöld szörnyeteget:)

Ez a magasabb plexi, ez eredeti kawasakis gyártmány, vagy ez már ilyen utólagosan valahonnan egyedileg legyártatott?
Esetleg nem tudnál valami címet, ahol van nagyobb választékban iylen bubis plexi?Hogy netalántán még erre a kawára is volna más fajtából...( más forma, méret stb...)
A pécsi Steelhorsos srácok 636-osán gyönyörű buborékos plexi van, küldök róla képet. Igazából nem is buborékos, hanem szögletes. A gyári úgy szar ahogy van sajnos. Semmire nem jó csak kitakarja az órát. Én, ha veszek eleve a magasítottal kérem.
Sziasztok!

Olvasgatva a hozzászólásokat a szélvédelméről......
Hát sajnos számomra elég lehangoló volt....:(
Mikor még szemlélődve néztem , már akkor is feltünt, hogy eléggé alacsonyan van a plexi..... mikor ráültem(190 centi vagyok) akkor lepődtem csak meg igazán!Szinte alig láttam a műszerfalat a plexitől!Jó, tény és való, hoyg nem hasaltam rá......de azért mégis.....:)
Próba:
Menettulajdonságaival nekem semmi problémám, de it tmegint visszaüt a szélvédelme...140 nél már éreztem, hoyg eléggé fúj a szél, oylan mintha semmi sem lenne előttem, ami a menetszelet hivatott elvezetni.....
magasabb 190-200 as tempónál meg már egynesen olyan érzésem volt, mintha egy hurrikán kellős közepébe csöppentem volna...... ott már abszolut nem védett semmit, akármenynire is hasaltam.....

Itt jönne a kérdés:
-én volnék túl magas ehhez a motorhoz?
-vagy nem buktam rá kellőképpen?
-vagy esetleg egy buborékos plexi orvosolná a problémát?Amennyiben ajánlatos ez a plexi, akkor mégis menyire érezhető szerintetek a javulása e téren?

jah, és nincs véletlenül valakinek valahol valami képe, aminn buborékos plexivel láthato eme zöld kis ékszerdoboz?Mert sajnos buborékossal még nem láttam sehol!

Összegezve nekem nagyon tetszika gép, csak sajnos ez a fránya szélvédelem...ez az egy dolog ami elveszi tőle a kedvemet...nemtudom lehetne e ezt orvosolni valahogy....
tudom én.
csak bennünk van a hiba. ezzel tisztában vagyok.
bátorság, kérdése az egész, mondhat nekem bárki bármit. aztán jön a technika. (motorozás)
Hát nem is a gép képességeivel lenne gond.
a 2:10:001-et mindkettő tudja a pannónián
Hali! Tapasztalatok 636 közúti és túra haználatról?
Ha nem kibírhatatlan nekem az már jó. De érdekelne a véleményetek.
Bocs az 200 feletti tempó,nem 20 .
Sziasztok!04.03,-án mi is próbáltuk a haverommal Debrecenben.Brutálisabb pörgésre számítottam,de tök jók a fékek,hihetetlen kényelmes,persze a 7 R-em után minden az .Engem a lapos plexi 240-nél sem zavart,inkább a gyorsan közeledő autók .Ami zavart, hogy egy 20 fölötti tempónál fasor takarásból kiérve úgy megrázta a kezemben a kormányt,hogy inkább lassítottam (nesze neked súlycsökkentés.)Összességében nagyon jó egy ilyen új technika,de 2.615 e Ft???????Egy 2 éves 9-es meg 2,2,hát...én maradok a )-nél.JA:utána mentem egy 3000 km-es gixszer 600-zal:kényelmes,jó fék,könnyű,stb sport dobbal,légyszűrővel és egyel kisebb fog elől:NA így volt MAJDNEM (!) olyan ereje.Választás:Kawa.
Bizony megtörtént! :)

Én tegnap, a Váci úti szalon kék 636-osát próbáltam... Jól megy végülis.. a Z750 egy fokkal nyomatékosabb volt, de pörgési hajlama nem sok (igaz, azért a friss blokkoknál ez előfordul.

A 636 nagyon egyenletesen adja le a teljesítményét és ameddig pörgettem(kb a piros, de nem értem rá figyelni, mert az utat is kellett kicsit figyelni, meg a felvezető embert), addig gyönyörűen húzott a motor. Az első fék állat (valaki emiatt esett és figyelmeztettek is, hogy vigyázzak vele, de felesleges volt, a 7-esen is fog úgy :) ), a hátsót nem próbáltam és sajnos kanyarodni sem volt lehetőség azon az 5-10 km-en, amire a tesztút szólt.

Végül pedig mentem egy géppel, ami sokkal agresszívebb és brutálisabb tolóerejével többszáz méteren át tartó vigyort varázsolt a képemre... :)

Alig várom, hogy a 10R-t is kipróbálhassam!
:)
Üdv.

Megtörtént a tesztelés .

Nagyon jó volt. Aki még nem tesztelt mocit akkor annak elmondom hogy ugy müködött itt hogy leadtam a jogsit személyit meg a lekcimbejelentöt kitöltöttek egykét papirt aláirtam hogy felelöséget vállalok mindenért és irány. Elöttem ment egy srác a motorkereskedéstül énmeg usgyi utánna. kiértünk a városból fel a pályáar és kb 180 val mentünk. A plexi tényleg nem sokat véd pedig ráhasaltam a tankra teljesen. Nagyon jó volt ekkora mocit a seggem alatt érezni de viszont volt csalodás is. Egyik az kellemes volt az első fék. Fog mint a lime zöld festék . A kelemetlen az viszont a hangja volt nekem momentán nem tetszett a hangja azt lehet azért mert még uj volt a gép