hátja
énse úgy terveztem hg perec lesz belőle aztán mégis az lett :S
meg...van itthon egyyyy....huhh nemis tom de jó öreg 500as kawa...azt kéne addig rendbe szedni hg vmi tapasztalatot szerezzek csak arra meg papper nincs ami a fater szemét nagyonis szúrja...
Vagy volt itt még valaki már nem emlékszem a nevére, aki ugyanakkor vette meg a 600as Kawát mint én (2008 február). És fosott rajta és 1-2 hónap múlva eladta.
Egy haverom 2 évig ment az RS125-el. Ő is 600-ast sportgépet akart utána. Én mondtam neki, hogy sok lesz. Végül a sors úgy hozta, hogy egy SV650-et vett. Na most jelzem, hogy összeszarta magát rajta akkorát tolt. Egyáltalán nem hiányzik neki a 110Le. Szerintem gondold át.
metzeler-el és pirelli-vel mentem eddig , azoknál elől 1,9-2,0 hátul 1,6-1,8 között állítottam , de a battlax-nak sokkal masszívabb a szerkezete sztem így lehet hogy kevesebb kellene bele , de úgy látom hogy kb. ugyan az a nyomás jó lesz amit használtam
Az újabb gixik valóban alacsonyak, de pl haver K1-ére mikor felültem, olyan volt mintha egy szamáron ülnék. Meg az elődjének a SRAD-oknak is elég batár nagy tepsi ülésük van.
énse úgy terveztem hg perec lesz belőle aztán mégis az lett :S
meg...van itthon egyyyy....huhh nemis tom de jó öreg 500as kawa...azt kéne addig rendbe szedni hg vmi tapasztalatot szerezzek csak arra meg papper nincs ami a fater szemét nagyonis szúrja...