Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevassz ttt.

Mi tegnap leutaztunk, megnéztük a helyet.
Már tegnap is betegen kóvályogtunk a kihaltság láttán.

Negynehezen sikerült találnunk egy internet kávézót.
Hát nem tettél boldoggá ezzel a késői lemondással mivel ez köré építettük a hétvégénket.
Jó lett volna ha a lemondást megteszed egy pár nappal az esemény előtt.

Egy holnapi ebéddel kárpótólhatsz minket!
Egyenlőre nem kell hozzányúlni! Akkor mikor kell majd? Amikor 100km/5l lesz az olajfogyasztás is?
Szia EM ,ne is gondolkodj amerikai motoron szarrá törtek,szarrá hajtottak.
Nem fogyaszthat a moci olajat,csak nagyon minimálisat.
A reglapod láttán nagyon fiatalka vagy még.
Elég lesz neked egy zöld-6-os nagyon kezes jó kis motor.
Nézzél szét itthon,sok szerencsét.
1000km-en 1liter olaj az nagyon-nagyon gáz. Az én 93-as gépem eszik 1000km-en talán féldecit. De még lehet annyit sem. Csak saccolni tudom.A döntés részemről egyértelműen Ninja lenne
Sziasztok!
Sajnalattal kell kozolnom, hogy a holnapi NINJA-talalkozot at kell tennunk jovo vasarnapra, mert az uzletet erre a hetvegere nem tudtuk megnyitni, meg szuksegunk van nehany napra.Mindenkitol oszinte elnezest kerek, ha csalodast okoztam volna ezzel, de remelem az elmeny jovo heten ugyanolyan lesz es talan meg annyival jobb, hogy strandido van kilatasban.
Kerek mindenkit, aki tud olyanrol, hogy valaki jonni akar es van lehetosege, adja tovabb ezt az uzenetet!
Koszonom a megerteseteket, gondolom azert a holnapi gurulasrol senki nem mond le.En sem, de jovo heten megproballak karpotolni Titeket.
Szeles utat Mindenkinek!
Tamas
Szia!
1 liter , 1000 km.-en? Az sztem nagyon-nagyon sok! Én nekem kb 2 hónapja van meg az enyém 2001 zx6r, amerikából lett hozva még 2003.-ban. Beleraktam eddig kb 1500 km.-ert, de semmi olajat nem eszik! Annyi, hogy mivel amerikából van, ezért kint törve volt. Ott azért adják el, mert olcsóbb venni másikat, mint csináltatni a régit! De én beleszerettem az enyémbe 1ből.
Figyi! Ki van Miskolc környékéről éa 2000-2001-es zx6r-van neki?
Helló! Olyan kérdésem lenne, hogy motorvásárlás előtt állok, és az egyik kiszemelt egy 2003-as amerikai import 636-os. Először is, mi a különbség az amerikai és az európai változat között? (alkatrészellátottságra gondolok..). A motorban 30 000 van és azt mondja a tulaj h 1000km-en 1 liter olajat megeszik. Ez mennyire gáz? Azt mondták neki, hogy egyelőre nem kell hozzányúlni... Szerintetek? Ha mégis, kb mekkora kiadás lenne? .
Amúgy kinek milyen tapasztalata van a motorral kapcsolatban? Minden infó érdekelne . Ja és a másik amiben gondolkodom, 2002es R6.. Ki melyiket venné és miért?
Köszi előre is...
Hali nem tudja vki hogy holnap mikor kezdődik a Ninja meeting vagy csak ugy kora dután aztán érkeznek majd az emberek? mert vmi közös gurulást is olvastam és gondolom az időponthoz lesz kötve.
Holnap után lesz!
mikor lesz a tali? vagy már volt ? holnapra sok sok napsütíst nekünk!
VÉGRE hibátlan a vas! A leömlő volt elrepedve, de csak annyhén és attól volt olyan "csattogó" hangja! Mostmár ismét csak a szépes-szépen fütyülő hangocska van!
96-os zx6ra keresek jobbos-balos oldalidomot,ha vki tudna szoljón már!
Kössz
dr.Ző köszi a tanácsot,de szerintem ha megkezdte a levállást le fog az jönni.Mert az előző tulaj középen nem rásimította a tankra hanem púposra ragasztotta.Na még a levétel nem is lessz annyira gond szerintem,csak hogy a másiknak a felragasztását elne basszam.
Az ember küzködik a dologgal, mert tudni akarja, mi történik mögötte.
Amikor először pályáztam és megelőztek, úgy beszartam, hogy majdnem nyalás lett a vége.

Mostantól inkább parázok.
Legalább izgalmasabb lesz a dolog.
Sziasztok!Ha valakinek szüksége lenne rá.
Ugye ugye az a fránya tükör. Nem olvasod a pályamotorozás topicot?
Csak úgy mellékesen (a több évesre tehető tankpadomat nekem csak úgy sikerült levarázsolni, hogy a legalsó filmszerű ragasztóréteg nagy részben fentmaradt, na ennek nagyrészét alkoholba "előáztatva" tudtam csak zsepivel felnyalni 2 felvonásban, és volt olyan rész amit egyéb lájtos szerek után csak a sebbenzin oldott fel, de ezutóbbi természetesen a fényezést is gyorsan megkapja úgyhogy személy szerint utoljára hagynám...)
Igazából, ha bírod a munkát, egyáltalán nem.
A srác oldalidomjai lyukasak voltak már tavaj is, mert húzta őket az aszfalton.
Télen megcsináltatta, most meg karbonból akar rá valami protektort csináltatni.
Tudom.
Haverom a Busával eltűnta a holtteremben és azt hittem, hogy belső íven van, de így én nem tudtam rádönteni a kanyarívre.
Maradt a satufék és ezzel együtt jött a többi.

Legközelebb csukott tükrökkel fogok menni.
hello
nem kicis az a pálya egy busának
Nagy mákod volt.
Tegnap megvolt Kakucsring.
Brutálisan jó a pálya.
Igazi munkásnak kell lenni hozzá.
Tíz perc döntögetés és úgy érzed, lapátoltál egész nap.

Volt kinnt egy rs50-es aki tönkrealázott mindenkit.
Haverom a busájával tudta csak tartani, amíg el nem fáradt.

Nekem sikerült belenyalnom az aszfalt melletti ágyásba.
Esés nem volt, mert a következő kanyar pont úgy jött, hogy újra fel tudtam gurulni a pályára.
Hellósztok kérni szeretnék egy kis segítséget.megint volt egy kis kiadásom venni kellet egy új tankpadot mert a régi kezd leválni.Na most az lenne a kérdésem ha leveszem a régit mivel takarítsam le a helyét,és milyen módszerrel ragasszam fel az újjat?

A segítséget előre is köszönöm!
Hello!
Sikerült a KRESZ vizsga, lassan lesz már jogsi