Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sheph4rd meglátszik még nem nagyon motoroztál,mert fekussznak van egy kis igaza.Régebben a mátrában egy suzuki sv650 es szívatta a nagy gépeket a kanyarokban.Meg egy hatszázasban mivel nincs 180 lóerő így nyugottaban rá engedheted a gázt a az ezres gépeknek meg állandóan meg akar előzni a hátsókerék,na meg a hatszázasok kicsit mozgékonyabbak aknyarban.Az ezresek igazán egyenesekben jók,és ezeket a dolgokat már többen is mondták,csak azért merem leírni.De tudom mindjárt beleszól ddt500 hogy ez nem így van meg nem úgy van.Csak nekem elegem van az okoskodásból.
Hajrá!
Lehet akármilyen gsxr1000-es, a bükkben a kis zx6r-rel kifúúújjjóóóómmmm az orrát!
smkp.
Akkor az én moccom meg már egyenesen babakocsi
Nem vitázott senki.
Na mindegy tudjátok mit nem vitázok a gsxr1000 ről meg a zx636 ról leszarom nekem elég és kész.Mert úgy látom mostanában azok a tuti arcok akik ezressel járnak.A hatosokat sokan lenézik,mint példáúl csak belépő motornak jó meg ilyesmi.Pedig igen is tud meglepetést okozni egy hatszázas is.
A K7-es 50-el de mindegy.
30 akárhány lóerővel erősseb csak a gsxr1000.Szerintem az már felesleges de ez csak magán vélemény.
''nagysagrendekkel erosebb''
ff-thomas azért ne túlozz hogy a gsxr1000 kétszer erősebb a 636-os kawánál
Nem vészes. Itt süt a Nap.
amit írtam, azt komolyan írtam, ez az első mocim, autót se vezettem soha észnél vagyok, van tisztelet a gép iránt

ja és nem próbálom úgy nyomni, mint te, láttam a képeket, grat

amúgy Bp-n is sz** idő van most? vissza kéne mennem 200km-re vagyok.. de tegnap is pont az autópályán kapott el a zuhi szerintetek próbáljam most du. vagy holnap hajnalban? esni mindenképpen esik sztem, de a forgalmi viszonyokat nem ismerem vas. du. ill. hétfő hajnal...
8ra kellene az irodában lennem (XIIIker)
ff-thomas a ninja előtt milyen mocid volt ?
Hali! Nem tom még mert pont melóhely váltásba v-ok, ill költöznöm kell, de megpróbálok leszaladni gurulni 1-et, jó lenne
hali
viko te nem jössz a találkozóra ?
Nincs mit!
Használd egészséggel.
Sziasztok! KÖSZIKE ZDOBROTKA! megkaptam! Már csak sz idő lehetne ugymond jó!
Köszönöm szépen a segítséget, nagyon jó olyan helyen lenni, ahol tényleg segítenek. Már alig várom, hogy együtt düböröghessek veletek.

Széles utat!
huh :) lassan meglesz a jogsim, de már nem bírtam nézegetni a garázsban a gépet a rutin nagyon jól ment (3 óra alatt meg tudtam csinálni az összes feladatot hibátlanul, dinamikusan, úgy, hogy ott kezdtem, hogy melyik kar micsoda, meg mi az a kuplung és hol kell beindítani a gépet... ) -- szóval úgy döntöttem, hogy szólok gixer1000 haveromnak és kimegyünk forgalomba gurultunk XIII-ból Fóton át Dunakeszire fagyizni, közben IVECO-nál megálltunk, kicsit húztuk neki fölalá (elég brutál ez a gsxr1000 , kb. kéccer erősebb az én mocimnál ugye.. és ez se gyengusz ) lényeg a lényeg, talán én is jövök a ninja találkozóra
A bejáratás után lesz egy olajcseréd, aztán majd meglátod, hogyan gyűlnek a km-ek.
Az ezres szervíznél én lecserélném pl. a fékolajat is.
Ez üzletben kérdezz majd utána, mert nem igazán tudom, hogy mennek az ilyenek.
Ha két évet hamarabb eléri, mint a 6000 km-t akkor ugyan abba a cellába fognak pecsételni, mint ha simán a 6000-es szervíz lenne.
Tegyük fel, hogy a két éved lejár amikor a motorban még csak 2600km-van. A szervízleírás szerint két év után olajcserét kell csinálni. Nade, utána el fogod érni a motorral a 8600km-t(2600-vol olajcseréd és 6000-ként olajat kell cserélni) de erre a km-állásra nincsen bejegyzésed.
Biztosan megvan a dolognak a logikály, csak itt még nem találkoztunk ilyen esettel.
Ha a motor mondjuk októberi gyártású, akkor nekem nem lenne gond, mert simán beletekernék 15-16000-et.
hali
a kisfönök lenyúlta a gépemet!
Semeddig. Felraktam a tükröt aztán go.
Meddig maradtatok?

Én szarrá áztam.
Mivel nincsen a motoron első sárvédő, ezért kapott a plexi mögött is minden.

Tiszta sár a műszerfal, hűtő, minden.
Jó ez endúrónak is.
Akkor te rossz fele mentél. Én csak szemerkélő esőben mentem. Szénné égtem.