Megvolt a mai h-ring.
A kezdő csoportba indultam, mint új h-ringes.
Kb 35-40 indultunk, én kb 30-ként mentem fel az aszfaltcsíkra.
Elején meglepve tapasztaltam, hogy simán csavarok le mindenkit.
Nagy boldogságomban, hogy ilyen jó vagyok, egyre keményebben csavartam a gázt.
Aztán a 3. kör közepén, beértek a lekörözőim.
Csúnyán tönkre lettem alázva.
A húsz perc végén a pályát elhagyva, találkoztam ddt-vel.
A távolba mutatva felhívta figyelmemet, hogy mára ennyi volt.
A gyors csoportnak volt kb.3 köre és már szakadt is az eső.
Ami viszont lejött a 20 perces dologból, hogy a motorjainkat csúnyán pályázásra építették.
Jó volt.
1 év teljes körű garancia van a gépre, úgyhogy nem félek, az ilyen problémáktól. Alig várom már, hogy hazahozzuk. Pont egy kevéssé forgalmas főútra nyílik az ablakom, autó kevés, motorosok annál inkább, húzzák is rendesen, minden eggyes elgyorsulásnál a szívem szakadt meg. Innentől viszont minden eggyes alkalommal visszaragasztok egy pici kis darabkát.
Hát eleve tele van a szervízkönyv olyanokkal hogy XYZW km vagy 2 év. Az egyik R1-es fazon most vett egy 06-os bentragadt 0km-es modell és szopik vele rendesen. Telószimering elfosta magát letilt az elktronika stb. (Persze az csak egy Yamakka )
Sziasztok én vagyok az a srác akiről Hudson beszélt. Jövő hét végén teszek foglalót a motorra. Elmagyaráznátok, hogy mely időközönként vannak a kötelező szervízek?
nem csak ketten lesztek, én is megyek meg jön egy spanom is 750essel meg a szfehérvári különítmény is jön szoval leszünk egy páran kurva jo lesz alig várom csk addig nem kéne elmociznom a benzint
Na várjál!