meghát.de foggal is ki lehet szedni.sőt a kaszás is ki tudja szedni.simán elég ha pisál egyet rá a törkölypálesz után...tudom-merittam belűle.egy egész üveggöl.
azaz... mit tudom én hogy az mi pontosan. de hogy szar az biztos. Az a csavar az amit nem tudtunk kimozdítani. Ami a féknyerget fogja oda a "telóhoz". Nálad kicseréltünk 3-at és a 4.-et nem sikerült. Na az...
A másik ami szar volt az sikerült kiszedni csavarkihajtóval...
jó van már na... akkor TORX Csak azért mert volt 2 db ilyen kurváraszétbaszottéselnyalt csavarom. Az egyik a tanknál a másik a féknyeregnél. A tanknál lévőt sikerült kiszedni úgy egy óra alatt csavarkihajtóval, de a féknél lévőbe viszont beletört a kihajtó... Hogy rohadna meg. Szal erre kellene valami megoldás... Ez a szikraforgácsolás megoldható valahogy majd?
Utána tudnál akkor nekem nézni az áraknak? Tudod amikről beszéltünk. (olajleeresztőcsavar tömítéssel, láncszett DID ZVM 520, szimmering + azok a patentok alulra)
Jah és mondj már egy pontos típust arra a Liqui Moly olajra. Hadd kukkoljam meg miről van szó.
Na látom komoly lavinát indítottam el itt olaj témában, pedig nem ez volt a cél.
Általában hallgatok mások véleményére így kösz a tapasztalatokat, segítséget. Viszont amíg a motor könnyen indul és 1-2 dl olaj lecsurog 1000 km-en, addig óvakodnék a mindenféle buherálástól. Ez még simán belefér - egy rossz olaj választásba is - ezért kérdeztem rá. De szerintem nem az enyém az egyetlen ami megevett már egy keveset... Ki fogom próbálni a Joe által ajánlott alternatívát, de ez csak jövőre lesz már egészen biztos.
Ellenben dobjuk fel inkább azt a témát, hogy lesz-e 2012-ben zx6r találkozó. De beszélhetünk a hüvelygombáról is
nem ajánlok senkinek semmit mert nem leszek senki keresztje.azt tudom hogy én már csak Liqui molyt rakok bele,azegyszer biztos.az összes pozitív tulajdonság meg van benne és szereti a K.
lentebb irtam mennyiért tudok küldeni bárkinek.
Nekem anno a gixxernép ment szarrá az egyik csavar. Hidegvàgóval meg kalapáccsal meg lehet oldani a témát.
A másik ami szar volt az sikerült kiszedni csavarkihajtóval...
vagy lehet szakszerűen is
Utána tudnál akkor nekem nézni az áraknak? Tudod amikről beszéltünk. (olajleeresztőcsavar tömítéssel, láncszett DID ZVM 520, szimmering + azok a patentok alulra)
Jah és mondj már egy pontos típust arra a Liqui Moly olajra. Hadd kukkoljam meg miről van szó.
Általában hallgatok mások véleményére így kösz a tapasztalatokat, segítséget. Viszont amíg a motor könnyen indul és 1-2 dl olaj lecsurog 1000 km-en, addig óvakodnék a mindenféle buherálástól. Ez még simán belefér - egy rossz olaj választásba is - ezért kérdeztem rá. De szerintem nem az enyém az egyetlen ami megevett már egy keveset... Ki fogom próbálni a Joe által ajánlott alternatívát, de ez csak jövőre lesz már egészen biztos.
Ellenben dobjuk fel inkább azt a témát, hogy lesz-e 2012-ben zx6r találkozó. De beszélhetünk a hüvelygombáról is
lentebb irtam mennyiért tudok küldeni bárkinek.
Isten bizony azt veszem ezentúl.