Üdv! Ma hoztam el a Berik ruhámat a bőröstől, mert rám kellett alakitani. 43ezer volt a mutatvány. Sokat dolgozott rajta, szépen megcsinálta. Csakhát megint lenulláztam magam anyagilag, ezért szar a kedvem nekem is.
Sziasztok!Szép napot mindenkinek!
Rakok fel egy videót hátha még valaki nem látta.
Ez az egyik kedvencem.Akinek Kawasaki motorja van azzal mindenki barátkozni akar. Videó
Én szeretek a Relax-fotelomban hevenyészni,de azt jobban várom,hogy ráülhessek a Kawára . Valaki megtudja nekem mondani , hogy miért gyenge a Kawasaki a Moto gp-ben évek óta? Mostanában Rossi eredményei miatt pironkodtam. De tegnap megtalálltak a Kawasaki miatt is....
Hát igen a 636-os nem egy kényelem bajnok,én egyszer ültem 2002-es ZX636R-on ugye az még a hagyományos és írgalmatlanul kényelmes volt az üléspozíció,a kormány se fejenálós tényleg más érzés.Ezekkel az újjab 636 osokkal nem is jó 100 alatt menni legalábbis nekem 100 alatt kényelmetlen 100 felet meg már valamennyire megtámaszt a szél és a csuklómról lejebb megy a terhelés.Amúgy kényelem ide kényelem oda én imádom ezt a gépet.
Szia Pityu!Nagy bukásnál valószinü hogy nem ér semmit,de ott már szerintem is mindegy!Én azt irtam hogy csuszásnál,persze nem 150-el,és ha beleakad valamibe az tényleg gáz!Mégegy hozzászólás a 636-os tényleg jobban megy mint a zx6-os,én már csak tudom mert mind a kettőt nyúzom!De amikor felülök a régi ninjámra mindig olyan jó érzéssel tölt el,és az üléspozició is más,kényelmesebb!
sziasztok
ma az idő engedte a börgetést,nemvolt valami meleg de azért jó volt egyet hasitani!
nemtudom mi történhetett a vasal,haza érek és furcsa módón magasabb fordulat után ahogy esik vissza a
fordulat furcsán dadog,nem szépen esik vissza a fordulat!
mi a franc lehet ez?
előzmények-max 200-zal mehettem egyébként semmi !
gyertyacsere volt karbiszinkron volt légszűrő tiszta!
előre is köszi.
BZ én is kíváncsi lennék hogy vajon egy régebbi zx6r-t milyen lehet vezetni a 636 egy kicsit jobban megy de szerintem nagyon élvezetes lehet a a te fajta zx6r-edet is vezetni.Nekem ezelőtt szuzukijaim voltak de mióta kawasakira váltottam,nem bántam meg .Szeretem a kawa nyers hangját,meg a nyers teljesítmény leadását.
ninjaficus próbáltad már mit bír egy bukógomba nekem ugyan sose volt,de az én véleményem az hogy egy nagy bukásnál szart se ér.Esetleg kisseb csúszásnál és eldőlésnél.De ez csak az én véleményem.
hello
egy két kép a masináról!
ezek még a téli tisztogatás alatt készültek.
kawa kopaszon na meg a kéményem! a bukogombák tényleg drágák !
kisebb eldöléseknél jók ,nagyobb temponál ha beleakad valamibe elcsavarhatja a vázat is.akko meg má
ugyis mindegy !
A dolomit az kőzet, én úgy tudom!De amiből én csináltam az fekete szinű danamit!Az alját pedig saválló acélból készítettem!Egyébként sokan keverik a kettőt, mármint a dolomitot és a danamitot!
Szia campos!A válaszom a kérdésedre igen a bukógomba,jó és hasznos dolog nem csak az egyszerü eldöléshez hanem a csúszásnál is!Én saját magam esztergáltam a 636-osomra,mikor láttam mennyibe kerül a gyári (48.000ft) Igaz eldölésnél a markolatvéget és esetleg a karokat is lesikálja,de le is tőrhet mármint a fék illetve kuplungkar!Persze lehet kapni olyat ami behajlik,de az sem egy-két forint! Én még az első telók végére is csinálok bukógombát és a hátsó villák tövébe hogy biztos legyen!De természetesen ez sem nyújt teljes védelmet az idomnak!
Más. Megtudja valaki mondani, hogy a bukógomba a moci eldőlésekor, tényleg megvédi-e az idomot, és a törékeny alkatrészeket? Friss tapasztalat: gomba nélküli eldőléskor a betonon, letört a bal oldali lábtartó konzol. És perec esetén véd-e valamit? Köszi
ninjaficus egyszer én is jártam úgy hogy egy picit beszitált mert volt egy hepehupa az úton én meg csutka gáz,de nekem is gáz vissza és megnyugodott,uttánna az út többi részén meg kentem neki és semmi probléma.
campos nyugi nem lessz gáz kormány teló nélkül se csak nézd meg milyen úton csutkázod le a gépet ha nagyon szar hepehupás ott nem érdemes nagyon gyorsulgatni,de jobb utakon már küldheted neki.Ha meg egyszer lessz pénzed meg majd el döntöd hogy akarsz e kormánytelót.Nekem is most kellet vennem egy normálisabb sisakot és már ki is vagyok a maccsból .De az tuti hogy amíg nekem nem lessz semmi gond az úton addig nem vásárolok semmi féle kormánytelót,űgy se mindíg húzatom mint a hülye.
Sziasztok fiúk! Beleolvasgattam az írásaitokba!Az én meglátásom az hogy a kormányteló nem féltétlenül szükséges,bár ha van az nem hátrány!A 636-oson nekem sincs,pedig 2006-os és gyári kiadás volt!A régi zx6-al én is beszitáltam egyszer rendesen,de a gáz visszavételével szépen beállt!
Rakok fel egy videót hátha még valaki nem látta.
Ez az egyik kedvencem.Akinek Kawasaki motorja van azzal mindenki barátkozni akar.
Videó
ma az idő engedte a börgetést,nemvolt valami meleg de azért jó volt egyet hasitani!
nemtudom mi történhetett a vasal,haza érek és furcsa módón magasabb fordulat után ahogy esik vissza a
fordulat furcsán dadog,nem szépen esik vissza a fordulat!
mi a franc lehet ez?
előzmények-max 200-zal mehettem egyébként semmi !
gyertyacsere volt karbiszinkron volt légszűrő tiszta!
előre is köszi.
a te vasad se sámli! /szép-szép/
kiváncsi lennék vezethetöségben mekkora a különbség a két gép közt? na meg az élmény az ami nem
mindegy?
egy két kép a masináról!
ezek még a téli tisztogatás alatt készültek.
kawa kopaszon na meg a kéményem! a bukogombák tényleg drágák !
kisebb eldöléseknél jók ,nagyobb temponál ha beleakad valamibe elcsavarhatja a vázat is.akko meg má
ugyis mindegy !