Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pityu, én még csak 240km-t tettem a gépbe. Lightosan motorozok, még ismerkedek vele. A motoron az alkatrészek 90%-t azt sem tudom ,hogy mi az, és mire valo. Ezért nagyon jo dolog ez a fórum. Sok hasznos dolgot megtudtam már. Az idén biztosan nem lessz pénzem kormánytelóra, mert még sisakot és csizmát kell vennem. Ráadásul eldőlt a motor, és letört a bal oldali lábtartó konzol. Erre végképp nincs lém.De hála az ügyes sógoromnak, csinállt rá vasból,amig olcsóba nem szerzek. De gőzöm sincs honnan...
campos szerintem annál érdemesebb kicsit többet rá költeni ,a múltkor Öhlins kormánytelót használtat láttam 35EFt-ért.De mondom nekem még bajom nem volt kormány teló nélkül se.Neked voltmár valami gondod?Fura mód itt a környékbe volt egy srácnak egy 2006-os 636-osa de neki se volt rajta kormányteló,pedig néha ő is húzogatta a gépet.
Üdv! Az enyémen sincs, (amugy azt sem tudtam hogy néz ki...). Megnéztem. Van olyan ,hogy univerzális kormányteló 15ezerért a neten. Az nemjó?
maximum 10EFt lenne de nem hiszem hogy annyiért kapok egyáltalán valamit is,nézegettem a használtakat azok 40Eft köürül vannak de most az sok nekem az új meg végképp elérhetetlen.
a múltkor nekem is volt kis útegyenetlenség véget de csak kicsi gáz vissza és már nem is csinálta.Amúgy meg lóvéból most ki vagyok úgyhogy ha akarnék se tudnék venni.
hhhmm... szíved joga nem venni.. de nem csak gyorsulási versenyzőknek csapkodhat az eleje.. elég pl ha egy enyhébb kigyorsításnál belemész vmi útegyenetleségbe, és kész is a csapkodás.. azt pedig "gátló" nélkül nem fogod meg.. De te tudod, én megtanultam a saját példámból hogy kell rá.. (becsapkodott, de hál" Istennek nem dobtam el..)

LX
LX_ZX én elhiszem hogy van akinek kell rá nekem nem kell én csak ritkán szoktam gyorsulgatni amúgy normálisan használom a gépet na nem azért mert beszari vagyok,csak én nem vagyok az a csak a gyorsulós típus.És hidd el nekem még komoly problémám nem volt a kormányteló hiánya miatt.De hát mindenki maga tudja.
Háháá .. ezt probáltam én mondani hogy nekem is mindenki ezt mondta hogy erre a tipusra nagyon kell, de akkor bebizonyosodott, nem csak nekem mondták ezt
Pityu,

neked nincs azon a 636-on "kormánygátlód"? (tudom, nem ez a korrekt megnvezés )
Ha anélkül használod, az elég nagy bátorság azon a típuson! (Nekem is olyanom volt!) A kormány akkor is csapkodni fog ha felteszed a gátlót, de meg fogja fogni, és nem fogsz pofára esni.. Szvsz ez egy kötelező darab minden ízig-vérig sportmotorra, de a 636-ra biztos...

LX
Én csak abbol indultam ki hogy a forgalmiba 83 KW -van.
Biztos, hogy nem felesleges.

Az 2004-es?

http://www.motorcyclespecs.co....

Ez szerint 125LE.
Az enyém gyárilag 108.
A tiédnek bőven többnek kell lennie 120-nál.
Akkor azt mondod felesleges?
Na jo...én má nemtom....
Asszem gyárilag 112 Le.
Devil. A kormánygátló kizárólag az erős gyorsításkor fellépő kormánycsapkodás ellen jó.
Nézz meg egy MAN TT videót, hogy csapkodnak a kormányok. Ha felemeled az elejét simán le tudod rakni keresztbe is. Én is gondolkozok egyen, de még nem jutottam el odáig. Elég zsebbenyúlós téma.
Ha nem akarod, hogy emelje az elejét, állíttasd át az első futóművet, hogy lejjebb legyen.
Hány paci az a gép gyárilag?
Nem azt mondtam hogy ha kamionnak ugrasz megvéd hanem ha elemeli az elejét nem keresztbe rakod le a kormányt. Nah de nem okoskodni akarok tapasztaltom nincs ezügyben, ezt mind mondták. természetesen 636 tulajok. Remélem nem potyára vettem.
Ez 8 fokozatu, de 1esbe huzogatom ki be kézzel, 8ason meg meg se mozdul. Na majd megnézed és kiprobálod mi a küloömbség
Hány fgokozatban állítható az a kormányteló amit vettél?Mert hallotam olyat hogy valami sportmotorra szereltek fel 7 fokozatút és még az a 7 fokozat teljesen betekerve se volt elég a teljes kormánycsapkodás megszüntetésére.
Állítólag óra szerint 270km/h de szerintem ha az ember bukik akkor bukik kormánytelóval is meg anélkül is szóval rengetegen használják annélkül dehát mindenki magatudja,nekem így sincs semmi baja.
Aham, hát én inkább megelözöm a bajt
Akkor Te se tudod mennyi a vége?
Nekem nincs kormánytelóm én egyszer érzékeltem egy pici kormánycsapkodást de az szar úton csutkagázra történt.Amúgy nem volt még gondom ilyen jelenségge pedig tavaly egy kicsit megküldtem a gépet 244-el mnetem minden fokozatba csutkára húzva és akkor sem vol olyan gondom vele na jó 244-nél a bátorságom elfogyott pedig még tolt volna tovább.
Egy ismeröshöz, aki szerelö, ö mondta hogy tuti nem volt még benne telo olaj se cserélve meg kitudja hogy mi volt mi nem...mert most van benne 27e km de nem volt 24es szervizen a motor. Aztán mondta hogy inkább ezt is azt is meg amazt is...és akkor ehhez nem kell nyulni amig az enyém lesz...kis tulzással.
De tényleg annyira olyan hogy összes olaj, összes fékpofa (már csikorgott ugy el volt kopva) meg kapásbol csak a kormány telo 60... Nektek az van benne? Állitolag annélkül könnyen megvan a fika mert nagyon emeli az elejét. Mindegy én biztosra akarok menni, esés elött akarom felrakni a gátlot nem utánna :)
Ugy jött ki hogy olcsoba vettem a motort de igy hirtelen megszaladt
Devil987 te aztán rögtön jó sokat költöttél rá,én mikor megvettem nekem még akkor 100EFt ment rá,ilyen mint lánc szett csere,gumi csere,olajcsere egy,kis szervíz.Hva vitted szerelőhöz a gépet?
Nekem meg szerelönél van még... Sött a kormánytelo meg a buko gomba is még itt van mellettem az asztalon....
Hát szerintem még kicsit várni kell arra a jóidőre,az a szar porosak az utak meg hideg az aszfalt.A jó múltkor vasárnap mikor volt az a 17 fok én is motoroztam de azért még nem volt az az igazi
Üdv mindenkinek! Alig vártam,hogy hazaérjek a fuvarbol mert kisütött a napocska. 1 órát motoroztam. Nemvolt melegem,mert nincs még kész a ruhám. Ha minden igaz, holnap hozom el a bőröstől,mert rám kellett szabatni.(kb 40ezer) Az akciós Berik ruha meg volt 80ezer. Ki érti ezeket az árakat?
Hát én nem tom de Szolnokon speckó tök jó idö volt ma
Nekem annyira nem gáz, mert darabokban a váltóm, nincsen benne a hátsó kerekem...stb.